Όπως είναι φυσικό, το νέο Daily θα αποτελέσει την βάση για μία εκτεταμένη γκάμα μικρών λεωφορείων για την Iveco.

Στην πρόσφατη παρουσίαση του ανανεωμένου Daily με τους euro 6 κινητήρες η μάρκα παρουσίασε μια πληθώρα εκδόσεων για κάθε είδους μεταφορά. Η εταιρία έχει ανανεώσει πλήρως την γραμμή παραγωγή των Minibuses στο εργοστάσιο της Suzzara αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τόσο την ποιότητα όσο και την δυνατότητα παραγωγής διαφορετικών εκδόσεων. Εκμεταλλευόμενη τις επαυξημένες δυνατότητες του νέου Daily (με κυριότερη από αυτές την άνεση για τους επιβάτες), η Iveco δημιούργησε μια γκάμα από τέσσερις εκδόσεις του μοντέλου: την Line (για αστικές μεταφορές, σχολικά κ.λπ.), την Citys (για λίγο πιο μακρινές αποστάσεις, με διπλή πόρτα και πρόσβαση για ΑΜΕΑ), την Pop (σχολικό, αποκλειστικά για την Ιταλική αγορά) και την Τourys (η πιο πολυτελής εκδοχή, με αερανάρτηση, αυτόματο κλιματισμό, διπλά παράθυρα, πλούσιο εξοπλισμό, μεταξόνιο στα 4,1 μέτρα, μήκος στα 7,5 μέτρα και χώρο για 19 επιβάτες). Τα μηχανικά μέρη δεν διαφοροποιούνται από το Daily van ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να υπάρξουν εκδόσεις με τον κινητήρα φυσικού αερίου.

Οι νέες εκδόσεις του euro 6 χαρακτηρίζονται από βελτιωμένες επιδόσεις και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 8% σε σχέση με τις εκδόσεις euro 5 που αντικαθιστούν. Στη νέα γραμμή κίνησης συναντάμε δύο 4κύλινδρους κινητήρες χωρητικότητας 2,3 και 3,0 λίτρων που αποδίδουν από 120 έως και 210 ίππους, με τη ροπή να κυμαίνεται από τα 320 έως και τα 470 Nm. Η ιταλική φίρμα κάνει χρήση της τεχνολογίας SCR προκειμένου να πετύχει τις προδιαγραφές ρύπων euro 6 ενώ ταυτόχρονα υπάρχει πρόβλεψη στο λογισμικό για την επίτευξη ακόμα πιο αυστηρών στόχων που αναμένεται να εφαρμοστούν σε επίπεδο ρύπων από το 2020 και μετά. Νέα χαρακτηριστικά των κινητήρων όπως η μεταβαλλόμενη χωρητικότητα στην αντλία λαδιού, η μεταβλητή γεωμετρία της τουρμπίνας και το χαμηλό απόβαρο συμβάλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, στα χαμηλά κόστη χρήσης και στις υψηλές επιδόσεις. Επιπλέον, το «έξυπνο» σύστημα EcoSwitch PRO μειώνει αυτόματα τη ροπή του κινητήρα όποτε δεν είναι απαραίτητη η μέγιστη ποσότητα αλλά χωρίς να μειώνει την παραγωγικότητα ή να προβληματίζει τον οδηγό. Κατά 20% έχει επεκταθεί και ο χρόνος ανάμεσα στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης που πραγματοποιούνται κάθε 50.000 χλμ.

Τη γκάμα συμπληρώνει μια έκδοση φυσικού αερίου με απόδοση 136 ίππους. Όλα τα κιβώτια είναι 6τάχυτα, συμπεριλαμβανομένου του αυτοματοποιημένου κιβωτίου Agile.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,