Το Master της Renault Trucks ανήκει στη γκάμα φορτηγών διανομών της γαλλική φίρμας, πλαισιώνοντας τα Maxity, D Wide και D Access. Διατίθεται σε εκδόσεις μεικτού βάρους από 2,8 έως 4,5 τόνους και πλέον με νέους κινητήρες (bi-turbo) Euro 6 με ισχύ από 110 έως και 170 ίππους. Η εταιρία επέλεξε για ακόμα μια φορά την τεχνολογία SCR προκειμένου να επιτύχει τις προδιαγραφές ρύπων και έτσι το Master εφοδιάζεται πλέον και με δεξαμενή AdBlue χωρητικότητας 22 λίτρων, η οποία ενσωματώνεται στο σασί στην αντίθετη πλευρά από ότι η δεξαμενή καυσίμου.

Κατά την ανανέωση του μοντέλου, με την ευκαιρία ενσωμάτωσης των νέων κινητήρων, η Renault Trucks εστίασε τις προσπάθειές της στην αναβάθμιση της άνεσης και φυσικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Έτσι, το Master Euro 6 προσφέρεται με πέντε εξειδικευμένα πακέτα εξοπλισμού ανάλογα τη μεταφορική δραστηριότητα του αγοραστή, για χρήση σε εργοτάξιο, στη διανομή, στη μεταφορά ανθρώπων ή στη φιλοξενία υπερκατασκευής. Για παράδειγμα οι εργοταξιακές εκδόσεις φέρουν εξοπλισμό προστασίας του σασί ενώ τα Master διανομής εφοδιάζονται με πόρτες που ανοίγουν κατά 270ο.

Για τη βελτίωση της κατανάλωσης έχει προβλεφθεί η λειτουργία Eco-Mode που ουσιαστικά μειώνει την απόδοση της ροπής του κινητήρα ανά περίπτωση, σε συνδυασμό φυσικά με την ύπαρξη του συστήματος Stop&Start.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , ,