Φάκελος pickups: Το ενδιαφέρον στην κατηγορία των pick up οχημάτων αναθερμαίνεται με το λανσάρισμα των εντελώς νέων L200 άμεσα και Navara από τις αρχές της επόμενης χρονιάς. Σημειώστε ότι τόσο η Toyota όσο και η Ford έχουν έτοιμα τα νέα Hilux και Ranger αντίστοιχα ενώ η Renault παρουσίασε το όχημα που θα την εκπροσωπήσει για πρώτη φορά στην κατηγορία.

Νέο Ford Ranger

Το νέο Ford Ranger πραγματοποίησε την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στα μέσα Σεπτεμβρίου. Έχει να επιδείξει αρκετές σχεδιαστικές τροποποιήσεις, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα καθώς και αναβαθμισμένους πετρελαιοκινητήρες. Πιο συγκεκριμένα, μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις του νέου Ford Ranger εστιάζεται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος με τη νέα –τραπεζοειδή- μάσκα, τα τροποποιημένα φωτιστικά σώματα και τους επίσης επανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης.

Στο εσωτερικό, οι πρώτες εικόνες φανερώνουν επενδύσεις πορτοκαλί απόχρωσης για τα καθίσματα στις –κορυφαίες- εκδόσεις Wildtrak, ενώ γενικότερα η σχεδίαση και ο εσωτερικός διάκοσμος συμβάλλουν στην δημιουργία μιας αίσθησης ευρυχωρίας.

Το ανανεωμένο Ranger θα εφοδιάζεται στη βασική του έκδοση με έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα TDCi 2,2 λίτρων με απόδοση 160 ίππων που αντικαθιστά τις εκδόσεις των 125 και 150 ίππων της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Στην κορυφή της γκάμας θα εξακολουθήσει να βρίσκεται το 5κύλινδρο TDCi κινητήρα των 3,2 λίτρων με μέγιστη απόδοση 200 ίππων. Αμφότεροι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια έξι (6) σχέσεων ενώ φυσικά, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις 4×2 ή 4×4.

 

 

Νέο Mitsubishi L200

Άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα, από το δίκτυο επίσημων εμπόρων της Mitsubishi Motors είναι το νέο, 5ης γενιάς, L200. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο μοντέλο, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών  pick up truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή. Η σχεδίαση έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, ενώ παρέμεινε ως προτεραιότητα η ευρυχωρία των εσωτερικών χώρων του αυτοκινήτου, χωρίς σημαντικές θυσίες στην καρότσα φόρτωσης (που είναι τώρα και πιο βαθειά, στα 475 χιλ.).

Το νέο Mitsubishi L200 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Double Cab και Club Cab, με τις τελευταίες να φέρουν το κλασικό σύστημα ανοίγματος θυρών, με τις ανάποδου ανοίγματος μικρότερες (και κρυφές) πίσω θύρες.

Στο ανανεωμένο εσωτερικό της καμπίνας έγιναν κυρίως βελτιώσεις που αφορούν την εργονομία και την ορατότητα του οδηγού, όπως η καλύτερη πλευρική στήριξη των καθισμάτων, η δυνατότητα ρύθμισης της κολόνας του τιμονιού και η χρήση ηχοαπορροφητικών και αντικραδασμικών υλικών.

Η αυξημένη κατά 7% στρεπτική ακαμψία, τα νέας σχεδίασης φύλλα σούστας και η αναβάθμιση της εμπρόσθιας αντιστεπτικής δοκού έχουν βελτιώσει τον τρόπο που κινείται το pick up στο δρόμο, παρά το ότι η γενική διάταξη της ανάρτησης έχει διατηρηθεί ίδια με την προκάτοχο γενιά. Το εξελιγμένο σύστημα «Super Select 4WD-II επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση μετάδοσης ενώ η εναλλαγή από 2WD σε 4WD γίνεται εν κινήσει. Περιλαμβάνει μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που μεταξύ άλλων ελέγχει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω σε 4H mode για καλύτερη συμπεριφορά σε μια μεγάλη ποικιλία επιφανειών κίνησης. Επίσης, ένα σύστημα κλειδώματος πίσω διαφορικού διατίθεται για μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολα εδάφη.

Ένας ιδιαίτερα αποδοτικός κινητήρας 2,4 λίτρων MIVEC, με αλουμινένιο μπλοκ, εισαγωγή με μεταβλητό χρονισμό και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας είναι διαθέσιμος για την κίνηση των εκδόσεων του νέο L200. Σε δύο εκδόσεις ισχύος των 154 και 181 ίππων, συνδυάζεται με ένα εντελώς νέο μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ή ένα σειριακού τύπου αυτόματο 5τάχυτο.

 

 

Νέο Nissan NP300 Navara

Με δυναμική και πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση του αμαξώματος, εντελώς νέο εσωτερικό και προηγμένες τεχνολογίες η νέα γενιά Nissan NP300 Navara είναι έτοιμη να λανσαριστεί στη χώρα μας, μάλλον από τη νέα χρονιά. Η Nissan έχει ανακοινώσει ήδη ότι το νέο Navara θα συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 160.000χλμ.!

Ένας από τους βασικούς τομείς στους οποίες έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα κατά την εξέλιξη του Navara είναι αυτός της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης που προσφέρει. Προς αυτήν την κατεύθυνση έχει συμβάλει η νέα πίσω ανάρτηση (πέντε συνδέσμων) για τις εκδόσεις Double Cab, η οποία εκτός των άλλων, είναι και 20 κιλά ελαφρύτερη από την διάταξη με φύλλα σούστας που χρησιμοποιούνταν έως τώρα.

Το νέο Nissan NP300 Navara θα εξακολουθήσει να προσφέρεται σε εκδόσεις με επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα. Οι εκδόσεις King Cab (επιμηκυμένη καμπίνα) θα εξακολουθήσουν να φέρουν πίσω ανάρτηση με φύλλα σούστας ωστόσο το βάρος της έχει μειωθεί κατά 7 κιλά την ίδια στιγμή που, η γωνία διαφυγής του αμαξώματος έχει επίσης βελτιωθεί κατά 3,1%. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί σημαντικά η ποιότητα κύλισης και ο θόρυβος που παράγεται κατά την κύλιση του οχήματος, ο οποίος γίνεται αισθητός εντός της καμπίνας των επιβατών.

Σε ότι αφορά στον εσωτερικό του διάκοσμο, η σχεδίαση έχει τροποποιηθεί πλήρως ενώ μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης τους, την εργονομία, την άνεση και φυσικά τους χώρους για τον οδηγό και τους επιβάτες. Πέραν από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, νέα είναι και τα καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη στήριξη του σώματος των επιβατών. Το νέο Nissan NP300 Navara θα εφοδιάζεται με μια μεγάλη γκάμα προηγμένων τεχνολογικών συστημάτων που αναλαμβάνουν να βελτιώσουν την ενεργητική και παθητική του ασφάλεια καθώς και το επίπεδο άνεσης που προσφέρει.

Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα ηλεκτρονικά συστήματα «Around ViewMonitor» και «Forward Emergency Braking» (FEB), τα οποία για πρώτη φορά υιοθετούνται από εκπρόσωπο της κατηγορίας των Pick-Up.

Εν τω μεταξύ, ο νέος πετρελαιοκινητήρας dCi των 2,3 λίτρων εμφανίζει βελτιωμένη απόδοση, περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Συνολικά είναι κατά 24% πιο αποδοτικός σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά καθώς και εξαιρετικά οικονομικός. Θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με ισχύ 160 και 190 ίππους εκ των οποίων, η ισχυρότερη έκδοση θα εφοδιάζεται με διπλό υπερσυμπιεστή.

Αντίστοιχα, σε ότι αφορά στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, το νέο Navara θα διατεθεί σε εκδόσεις 4×2 ή 4×4 και θα εφοδιάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά, με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

 

 

Νέο Renault Alaskan

Παρουσιάστηκε παγκοσμίως για πρώτη φορά στις αρχές Σεπτεμβρίου στο Παρίσι και έπειτα σε πρώτη πανευρωπαϊκή εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το όχημα που θα εκπροσωπήσει τη Renault στην κατηγορία των pick up ενός τόνου. Αναφερόμαστε στο νέο Renault Alaskan, το λανσάρισμα του οποίου αναμένεται να γίνει στα τέλη του 2016 και αποτελεί προϊόν συνεργασίας της γαλλικής εταιρίας με τη Nissan. Αυτό σημαίνει ότι το Alaskan βασίζεται εν πολλοίς στο νέο NP300 – Navara που θα λανσαριστεί στο αμέσως επόμενο διάστημα ενώ στην «παρέα» θα προστεθεί μετά το 2017 η Mercedes-Benz με το δικό της pick up (δεν θα πωλείται στην Αμερική) που θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα του NP300 – Navara.

Το νέο Renault Alaskan φέρει φυσικά τα δικά του, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχεδίασης που το διαφοροποιεί σημαντικά από το Nissan Navara όπως η μάσκα, τα φανάρια και οι προφυλακτήρες. Οι πρώτες φωτογραφίες αποκαλύπτουν το 4θυρο αμάξωμα που προορίζεται για τις εργασίες αλλά και τον ελεύθερο χρόνο του χρήστη, με δυνατότητα φιλοξενίας έως 5 επιβατών και χώρο φόρτωσης στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Στα μηχανικά μέρη, την κίνηση του Alaskan αναλαμβάνει ένας κινητήρας 2,3 λίτρων με απόδοση 165 ίππους και 265 Nm ροπής. Δεν αποκλείεται ωστόσο η γκάμα να περιλαμβάνει και έναν μικρότερο κινητήρα 1,6 λίτρων.

 

 

Νέο Toyota Hilux

Η Toyota Europe αποκάλυψε και επίσημα τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές της 8ης γενιάς του θρυλικού Hilux που αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τη νέα χρονιά. Σε σχέση με την προκάτοχο γενιά, το νέο Toyota Hilux είναι μακρύτερο και φαρδύτερο, με το συνολικό μήκος του να ανέρχεται στα 5.350 χιλ., το πλάτος στα 1.855 χιλ. και το ύψος στα 1.855 χιλ. ενώ το μεταξόνιο είναι της τάξης των 3.085 χιλ. Πολλαπλές βελτιώσεις έχει δεχθεί η δομή τόσο του αμαξώματος όσο και του πλαισίου του, με την ακαμψία του Pick Up να έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η σχεδίαση του αμαξώματος έχει αποκτήσει ιδιαίτερα σύγχρονα χαρακτηριστικά και διακρίνεται για τις έντονες καμπύλες, τη νέα μάσκα, τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα που υιοθετούν πολλαπλές λυχνίες LEDs καθώς και το σύστημα «DRL» (Daytime Running Lamp).

Σημαντικά βελτιωμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε ότι αφορά το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει. Επιπλέον υπάρχει αύξηση του ωφέλιμου χώρου, νέα καθίσματα και πληθώρα αποθηκευτικών χώρων.

Η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα, ο νέος πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών ενώ τόσο το τιμόνι όσο και τα χειριστήρια έχουν βελτιωθεί σε αίσθηση και εργονομία. Φυσικά, το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με κύριο χαρακτηριστικό τα νέα καθίσματα.

Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα με καύσιμο τόσο τη βενζίνη όσο και το πετρέλαιο. Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε έναν βενζινοκινητήρα 2,7 λίτρων με ισχύ 164 ίππων από τις 5.200 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 245 Nm από τις 4.000 σ.α.λ. με μέση κατανάλωση από 10,4 – 10,7λτ./100χλμ.

Αντίστοιχα, η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα περιλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 2,4 λίτρων, ένα μηχανικό σύνολο 2,5 λίτρων και μια κορυφαία επιλογή 2.75 λίτρων αντίστοιχα. Ο πρώτος έχει απόδοση 150 ίππων και 400 Nm, ο δεύτερος αποδίδει 100 ίππους και 260 Nm ενώ ο τρίτος έχει απόδοση 177 ίππων και 450 Nm ροπής.

Στη γραμμή κίνησης υπάρχουν νέα –χειροκίνητα ή αυτόματα- κιβώτια 6 σχέσεων ενώ, όλοι οι κινητήρες του θα διαθέτουν την ειδική επιλογή «Drive Mode» χάρη στην οποία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των επιλογών «ECO» ή «POWER», ανάλογα με τις ανάγκες της διαδρομής.

 

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , , , ,