Η Renault Trucks σε συνεργασία με έξι ακόμη εταιρείες, ανακοίνωσε την έναρξη ενός ακόμη προγράμματος με την ονομασία «EDIT Project» το οποίο αναμένεται να αναζητήσει και να επεξεργαστεί λύσεις που μπορούν να συμβάλλουν στην μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.

Το νέο αυτό «κινητό εργαστήριο» της Renault Trucks θα βασίζεται στο RenaultD Wide Euro 6 με υπερκατασκευή ψυκτικού θαλάμου ενώ στο φιλόδοξο αυτό πλάνο θα συμμετάσχουν από κοινού και οι εταιρείες Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, INSA de Lyon (LamCoS) και IFSTTAR (LICIT).

Το εν λόγω πρόγραμμα της Renault Trucks φιλοδοξεί να σχεδιάσει και να εξελίξει ένα –νέου τύπου- φορτηγό διανομών με ψυκτικό θάλαμο το οποίο, σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα θα καταναλώνει έως και 13% λιγότερο καύσιμο κάνοντας χρήση τεχνολογιών που θα είναι διαθέσιμες στα οχήματα του κλάδου από το 2020. Όπως είναι φυσικό, ειδικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας και μετατροπής σε ηλεκτρική ενέργεια θα χρησιμοποιηθούν σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι απαιτήσεις από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το πρόγραμμα «EDIT» στο οποίο συμμετέχει η Renault Trucks, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2018, όταν και το πρώτο –νέας γενιάς- φορτηγό διανομών που θα ενσωματώνει τις νέες αυτές τεχνολογίες, θα είναι σε θέση να παραχθεί.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,