Έναν πρωτότυπο ελκυστήρα, χαρακτηριστικό του οποίου είναι η ιδιαίτερα χαμηλή θέση του πέταλου παρουσίασε πρόσφατα η TelliSys. Ο συγκεκριμένος τράκτορας συνδυάζεται με ένα ημιρυμουλκούμενο που εξασφαλίζει 20% περισσότερο φορτίο προσφέροντας λύση στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση των εκπομπών CO2.

Η TelliSys αποτελεί μια εταιρική συνεργασία στην οποία συμμετέχουν μεταξύ άλλων το Πανεπιστήμιο του Άαχεν, η DAF Trucks, η GEFCO, η Goodyear, η Wecon και η WESOB, έχοντας ως στόχο να καταστεί δυνατή η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων με εσωτερικό ύψος 3 μέτρων, κάτι που αυξάνει τον όγκο φορτίου στα 100 m3.

Στο πλαίσιο της κοινοπραξίας αυτής, η DAF ανέπτυξε τον ελκυστήρα μειώνοντας το ύψος του σασί από τον κινητήρα και πίσω και χρησιμοποιώντας μια πολύ συμπαγή ανάρτηση αλλά και τροχούς 17,5 ιντσών (με ειδικά ελαστικά χαμηλού προφίλ από τη Goodyear) στον πίσω άξονα. Με αυτό τον τρόπο το πέταλο απέχει τώρα μόλις 85 εκατοστά από το έδαφος. Με το δεδομένο αυτό η WECON δημιούργησε ένα χαμηλού απόβαρου (3.830 κιλά) τρέιλερ, με σημαντικά λεπτότερο πάτωμα και μικρότερους τροχούς.

Στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου concept έχουν ληφθεί υπόψη, όχι μόνο οι διαστάσεις και οι ικανότητες φορτίου αλλά και παράγοντες όπως η ευελιξία, η άνεση και η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Ο συνδυασμός τράκτορα και τρέιλερ της TelliSys ξεκινά τώρα εκτεταμένες δοκιμές, με πραγματικό μεταφορικό έργο στο πλαίσιο των εργασιών της εταιρίας logistics GEFCO. Τα αποτελέσματα των δοκιμών αλλά και το ενδιαφέρον της αγοράς θα καθορίσουν εάν το όχημα θα λανσαριστεί επίσημα ή θα μείνει «στο συρτάρι».

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,