Έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2.0 CDTI που πληροί όλες τις σημαντικές απαιτήσεις ενός σύγχρονου μοτέρ και θα αυξήσει της απήχηση της γκάμας της Opel λανσάρει τώρα η μάρκα. Αυτό σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας γενιάς μεγάλων diesel, που θα εξελιχθούν από τους μηχανικούς στο Τορίνο και το Ρίσελσχάιμ με την υποστήριξη και της ομάδας Β. Αμερικής.

Ο high-tech diesel, που αποδίδει 170 ίππους και εντυπωσιακή ροπή 400 Nm θα διατίθεται για τα επιβατικά Opel Insignia και Zafira Tourer. Ωστόσο, δείχνει και μια εξαιρετική επιλογή για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της μάρκας, αν όχι τόσο για το Vivaro (φαντάζεστε πως θα πηγαίνει στο δρόμο;), σίγουρα για το μεγάλο Movano. Πάντως από την Opel δεν έχουν ανακοινώσει κάτι σχετικό προς το παρόν.

Ο νέος 2.0 CDTI δεν εντυπωσιάζει μόνο με την ισχύ και τη ροπή του αλλά και με την αισθητή μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών μειώθηκαν με αποτέλεσμα μία πολιτισμένη και ομαλή λειτουργία, πρωτοφανή για την κατηγορία. Ο νέος diesel είναι πέντε decibel πιο αθόρυβος από τους προκατόχους του στο ρελαντί.

«Η συμβολή του εργοστασίου του Kaiserslautern είναι πολύτιμη στην επέλαση κινητήρων της Opel αφού κατασκευάζει το νεότερο μέλος της οικογένειας δίλιτρων diesel. Είμαστε περήφανοι που αποφασίσαμε την παραγωγή αυτού του high-tech κινητήρα. Η έμπειρη ομάδα θα υλοποιήσει την αποστολή της διασφαλίζοντας τη γνώριμη υψηλή ποιότητα» δήλωσε ο Peter Winternheimer, προσωρινός διευθυντής εργοστασίου του Opel Kaiserslautern.

Το εργοστάσιο του Kaiserslautern, που είναι γνωστό σαν κέντρο υψηλής τεχνογνωσίας στους τομείς των κινητήρων αλλά και των εξαρτημάτων αμαξώματος και πλαισίου, έχει μακρά παράδοση στην παραγωγή κινητήριων συνόλων. Από το 1980, πάνω από εννέα εκατομμύρια κινητήρες έχουν κατασκευαστεί στο Kaiserslautern. Η Opel πρόσφατα ανακοίνωσε περαιτέρω επενδύσεις για την παραγωγή μιας νέας οικογένειας κινητήρων και κιβωτίων που θα κατασκευάζονται στο Kaiserslautern και σε άλλα εργοστάσια.

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,