Το ενδιαφέρον για οχήματα που κινούνται με αέριο αυξάνεται συνεχώς στην Ευρώπη και αυτή η τάση οφείλεται στις νέες πηγές φυσικού αερίου που ανακαλύπτονται, στη μείωση της τιμής του, στην ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος και στην αυξανόμενη ζήτηση για πιο αθόρυβα οχήματα.

 

Η αλήθεια είναι ότι στις 3 τη νύχτα, στο κέντρο του Παρισιού μόνο ένα φορτηγό με τεχνολογία αερίου μπορεί να δουλέψει χωρίς να προκαλέσει ενοχλήσεις και προβλήματα. Όπως η τελευταία προσθήκη στο στόλο φορτηγών της εταιρίας του Kamel Terzi που παραδίδει είδη μαναβικής στους πελάτες του, ένα Scania P 340 που κινείται με αέριο. Το εν λόγω φορτηγό μπορεί και κινείται ήσυχα στους δρόμους του κέντρου και ο μειωμένος θόρυβος από τον κινητήρα του οχήματος είναι κάτι που εκτιμάται αφάνταστα από τους κατοίκους που ζουν κοντά στα καταστήματα στα οποία η εταιρία του Kamel Terzi θα παραδώσει εμπόρευμα μέσα στη νύχτα. Το φορτηγό είναι τόσο  «ήσυχο» που μπορείς να ακούσεις και τον ήχο εκκίνησης λειτουργίας του ψυκτικού μηχανήματος. Ταυτόχρονα το Scania δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα φορτηγά καθώς ο κινητήρας που φέρει είναι τεχνολογίας Euro 6 ενώ επιπλέον λόγω του φυσικού αερίου τα εξαρτήματα του κινητήρα δέχονται μικρότερες καταπονήσεις.

Η Scania έχει παραδώσει περισσότερα από 250 λεωφορεία αλλά και φορτηγά (κυρίως αστικής χρήσης, απορριμματοφόρα κ.α.) που λειτουργούν με φυσικό αέριο ενώ η ζήτηση είναι αυξανόμενη τόσο στην Ευρώπη όσο και στις αγορές της Ασίας όπως η Κίνα, η Μαλαισία και η Ταϋλάνδη.

Κοινή πεποίθηση μεταξύ των κατασκευαστών επαγγελματικών οχημάτων είναι ότι με την αύξηση της προσφοράς του συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) και του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) καθώς και με την επέκταση των δικτύων διανομής θα υπάρξουν στο μέλλον περισσότερες εφαρμογές αυτού του καυσίμου, ακόμα και στη μεταφορά εμπορευμάτων μεγάλων αποστάσεων.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,