Νέο Renault Trafic: Mετά την ανανέωση του Κangoo μέσα στο 2013 και θέλοντας να κρατήσει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρωπαϊκή αγορά των LCV η Renault προχωρά αυτό το καλοκαίρι στην ανανέωση των Trafic και Master. Ειδικά με το πρώτο, οι Γάλλοι φαίνεται να ξεπερνούν για ακόμα μια φορά τον εαυτό τους!

 

Το νέο Trafic κρατά τα βασικά χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου της εταιρίας, αλλά είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις του, γεγονός που το καθιστά πιο άνετο και πιο πρακτικό από ποτέ. Το νέο σχέδιο του αμαξώματος εκτός από όμορφο και δυναμικό, προσθέτει έξτρα πρακτικότητα και χώρους για τα εμπορεύματα και τον οδηγό.

Η καμπίνα είναι και αυτή πλήρως αναθεωρημένη, με πολλές αναφορές στα επιβατικά της εταιρίας ενώ η θέση οδήγησης επίσης έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή, οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβαίνοντες είναι μεγαλύτεροι και με καθίσματα που διαθέτουν καλή πλευρική στήριξη και με περισσότερες ρυθμίσεις. Οι σχεδιαστές έχουν προβλέψει αρκετές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τις δύο «θήκες» για smartphone και tablet στο κέντρο του ταπλό, ενώ υπάρχει και θέση για laptop στην πλάτη του κεντρικού καθίσματος. Υπάρχουν συνολικά 14 θήκες για αντικείμενα, με την συνολική χωρητικότητα να φθάνει τα 90 λίτρα!

ΧΩΡΟΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ

Σε ότι αφορά τον χώρο φόρτωσης, η Renault έχει κάνει αρκετή και έξυπνη δουλειά ώστε να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό προϊόν. Χάρη στην ευφάνταστη σχεδίαση (με αποσπώμενα κομμάτια κάτω από το διαχωριστικό και το κάθισμα του συνεπιβάτη), το μέγιστο μήκος φόρτωσης φθάνει στα 4,15 μέτρα, στην μεγάλη έκδοση L2. To νέο Trafic διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος και σε δύο ύψη (όπως επίσης και σε έκδοση μεταφοράς προσωπικού, από το 2015). Η ικανότητα σε φορτίο ξεκινά από τα 5,2 και φθάνει έως τα 8,6 κυβικά μέτρα, ενώ ακόμα και η μικρή έκδοση L1 μπορεί να μεταφέρει 3 ευρωπαλέτες.

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η εταιρία παρέχει την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να «χτίσει» το Trafic του ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής του. Ενώ και σ” αυτή την γενιά δεν λείπει και η «επιβατική» έκδοση Combi με αμέτρητες παραλλαγές και έμφαση στην ποιότητα κατασκευής και την άνεση των επιβατών.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ

Αν στην σχεδίαση και την πρακτικότητα του αμαξώματος η Renault έκανε εξαιρετική δουλειά, στους κινητήρες τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Υπάρχουν τέσσερις επιλογές, οι δύο κλασικοί dci 90 και 115 ίππων καθώς και οι πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις με τα διπλά τούρμπο dci 120 και dci 140. Μένοντας στους δύο τελευταίους θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι προδιαγραφές τους είναι πραγματικά εξαιρετικές καθώς για την κατασκευή τους χρησιμοποιήθηκε αρκετή από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην Formula 1. Για τον πρώτο η κατανάλωση κυμαίνεται τα 5,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ ο δεύτερος φθάνει τα 6,1 λίτρα/100 χλμ. σημειώνοντας όμως και εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε… 10,9 δευτερόλεπτα!). Μάλιστα αν οι οδηγοί ακολουθήσουν τις οδηγίες που παρέχει το όχημα για οικονομική οδήγηση, μπορούν εύκολα να μειώσουν την κατανάλωση ακόμα ένα 10%. Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (διαθέτουν συστήματα Start/Stop), ενώ οι δύο τελευταίοι υπάγονται στις προδιαγραφές Euro 6.

Σε ότι αφορά την ασφάλεια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, το νέο Trafic εφοδιάζεται με ESC, με Hill Start Assist, σύστημα προστασίας από ανατροπή, ΑΒS σε συνδυασμό με σύστημα φρεναρίσματος ανάγκης κ.λπ. Διατίθεται επίσης και πολλά σύγχρονα στοιχεία όπως η κάμερα οπισθοπορείας (με προβολή της εικόνας στον κεντρικό καθρέπτη) καθώς και νέας σχεδίασης πλευρικοί καθρέπτες με πολύ μεγαλύτερη γωνία θέασης για λιγότερα τυφλά σημεία.

Συνολικά, το νέο Trafic έχοντας απέναντί του έναν ιδιαίτερα σκληρό ανταγωνισμό (όπως το Transit και με το νέο Vito προ των πυλών), δείχνει να έχει όλα τα φόντα να κρατήσει την ισχυρή του θέση στην αγορά. Η εταιρία όπως φαίνεται έχει προβλέψει τα πάντα και έχει δημιουργήσει ένα σύγχρονο van πρακτικό και ασφαλές, που σίγουρα έχει όλα τα φόντα να αποτελέσει μια επιτυχία.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,