Νέο Fiat Ducato: Ο εκπρόσωπος της Fiat υιοθετεί ακόμη περισσότερες τεχνολογίες προς όφελος των αναγκών του καταναλωτή, ικανοποιώντας κάθε πιθανή ζήτηση. Επενδύει σε τομείς που καθορίζουν την ευκολία χρήσης στη καθημερινότητα και ελπίζει -αυτή τη φορά- να μπει «σφήνα» στις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας των βαν.

Το νέο Fiat Ducato έρχεται να κάνει αυτό που δεν κατάφεραν οι προηγούμενες γενιές του: να αποκτήσει επιτέλους ειδικό βάρος απέναντι στα «μεγαθήρια» της κατηγορίας όπως είναι τα Ford Transit, VW Transporter και Mercedes-Benz Sprinter. Το νέο όχημα της Fiat Professional προσφέρει μια ευρεία γκάμα με μπροστινή κίνηση συνδυάζοντας τις διάφορες λύσεις σε ότι αφορά το αμάξωμα, τον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη. Προκύπτουν έτσι 10.000 παραλλαγές επαγγελματικών αυτοκινήτων, οχημάτων μεταφοράς επιβατών και βάσεων για μετατροπές. Στη γκάμα των βαν, το νέο Ducato θα είναι διαθέσιμο σε 4 μήκη αμαξώματος και 3 ύψη οροφής ενώ μπορεί κανείς να διαλέξει ανάμεσα σε 18 διαφορετικά επίπεδα μεταφοράς φορτίου από 8 μέχρι 17 m³.

Το νέο Ducato  θα διαθέτει επίσης νέες εκδόσεις, όπως ανατρεπόμενα  (tipper) καθώς και νέο προαιρετικό εξοπλισμό, όπως το σταθερό ή αποσπώμενο άγκιστρο ρυμούλκησης και το σκαλοπάτι εισόδου για να διευκολύνει τις εργασίες φόρτωσης, το οποία βελτιώνει περαιτέρω το ύψος πρόσβασης.

ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Το νέο Ducato προσφέρει 3 διαφορετικά εσωτερικά – Classic, Tecno και Lounge – με αυξανόμενα επίπεδα πολυτέλειας και κομψότητας και χαρακτηρίζεται από τα νέα καθίσματα που προσφέρουν κορυφαία άνεση και από τη νέα ποτηροθήκη στην κεντρική κονσόλα. Το ιταλικό βαν διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις της σειράς την υποδοχή πολλαπλών λειτουργιών (Multifunction Support) στο μέσο το ταμπλό, η οποία είναι συμβατή με όλες τις φορητές συσκευές, όπως έξυπνα κινητά και ταμπλέτες, ενώ μπορεί ακόμα να συγκρατήσει και τα απλά μπλοκ με χαρτί. Άλλωστε το εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει κορυφαία άνεση στην οδήγηση, αλλά και στους επιβάτες του. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες χαρίζουν καλή ορατότητα στον οδηγό και στους επιβάτες, ενώ τα καθίσματα φροντίζουν να κρατάνε ξεκούραστους τους επιβαίνοντες ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που περιλαμβάνει η διαδρομή τους.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Το νέο Ducato προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωση: μέχρι 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 158 g/km CO2 στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη και στην αναβαθμισμένη γκάμα των κινητήρων MultiJet II προδιαγραφών Euro 5+, που επιβεβαιώνει τη στρατηγική «μία αποστολή – ένας κινητήρας» της Fiat Professional: Τον 2.0 MultiJet 115 ίππων με ροπή 280 Nm (κιβώτιο 5 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 130 ίππων με ροπή 320 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 150 ίππων με ροπή 350 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και τον 3.0 MultiJet 180 ίππων με ροπή 400 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων). Αρνητική έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι από την γκάμα επιλογών σε επίπεδο κινητήρων απουσιάζουν μηχανικά σύνολα προδιαγραφών Euro 6, τη στιγμή μάλιστα που ο ανταγωνισμός ήδη διαθέτει τέτοια.

Για πρόσθετη μείωση της κατανάλωσης το νέο Ducato προσφέρει τρεις ακόμα τεχνολογίες: το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Comfort Matic, που προσφέρει μείωση της κατανάλωσης μέχρι 5% και πρόσθετη οδηγική άνεση, το σύστημα Start & Stop (διαθέσιμο με τους κινητήρες 2.3 MultiJet 130 και 150 HP) που μειώνει την κατανάλωση μέχρι και κατά 15% στις αστικές διαδρομές, και το νέο δείκτη αλλαγής ταχύτητας που βοηθάει τον οδηγό να βελτιστοποιεί το στιλ οδήγησης, προτείνοντάς του την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο για εξοικονόμηση καυσίμου.

ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Στάνταρ σε όλη τη γκάμα είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), συμπληρωμένο με σύστημα αποφυγής ανατροπής, σύστημα ανίχνευσης φορτίου και κέντρου βάρους (LAC), Hill Holder, σύστημα αντιολίσθησης (ASR) και ηλεκτρονική υποβοήθηση φρεναρίσματος (EBA). Επιπλέον, για την εξασφάλιση μεγαλύτερης ευελιξίας και βελτίωση της οδηγικής άνεσης, το σύστημα Servotronic προσφέρεται στάνταρ με τους κινητήρες MultiJet 2.3 and 3.0, ενώ προαιρετικά διατίθενται επιπλέον οδηγικά βοηθήματα, όπως Traction+ με Hill Descent Control. Το «Traction+» βελτιώνει το κράτημα σε έδαφος με χαμηλή πρόσφυση (π.χ. όταν ο ένας τροχός ακουμπάει σε λάσπη ή χιόνι), χωρίς το πρόσθετο κόστος και βάρος που συνεπάγονται π.χ. τα συστήματα 4×4, ενώ το Hill Descent Control ενεργοποιείται σε απότομες κατηφόρες, διατηρώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου κάτω από ένα προκαθορισμένο όριο με τη βοήθεια του ESC.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,