Νέο Iveco Daily: Η τρίτη γενιά του Iveco Daily αναμένεται να παρουσιαστεί εντελώς ανανεωμένη τον Ιούνιο του 2014, συνδυάζοντας την καινοτομία με την παράδοση. Ενημερωμένος εξοπλισμός, οικονομία καυσίμου από τη σύγχρονη γραμμή κίνησης και πολλές νέες εκδόσεις είναι τα πρώτα στοιχεία που δίνουν οι Ιταλοί στη δημοσιότητα.

Οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων σε Ιταλία και Ισπανία, από τα οποία σύντομα θα εξέρχονται τα νέα Daily έχουν ήδη υποστεί αναβαθμίσεις καθώς η Iveco έχει προβεί σε σημαντικές επενδύσεις εν όψει της νέας γενιάς του δημοφιλούς φορτηγού. Για ακόμα μια φορά ο κατασκευαστής εμπιστεύεται τις αναμφισβήτητες δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά (αντοχή, ευελιξία, ευκολία διαμόρφωσης) που προσδίδει στο φορτηγό το πλαίσιο τύπου σκάλας ενώ η γκάμα εκδόσεων διαμορφώνεται από παραλλαγές δύο βασικών τύπων οχήματος, του καμπίνα-σασί (C+C) και του βαν. Φυσικά αναμένεται να υπάρξουν κάποια στιγμή και οι εκδόσεις μίνι λεωφορείου.

Πιο συγκεκριμένα οι εκδόσεις βαν της νέας γενιάς Daily θα χαρακτηρίζονται από βελτιωμένη φέρουσα ικανότητα χάρη στον βελτιστοποιημένο όγκο φορτίου και στην βελτίωση της προσβασιμότητας στο χώρο φόρτωσης. Η επαναξιολόγηση της σχέσης μεταξύ μεταξονίου και μήκους αμαξώματος έχει αυξήσει το ωφέλιμο μήκος και συνεπώς τη χωρητικότητα της κλούβας. Έτσι, για πρώτη φορά σχεδιάζονται εκδόσεις με ωφέλιμο όγκο 18 και 20 κυβικά μέτρα, επιδόσεις που αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία.

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ

Χάρη στο νέο σχεδιασμό, τα μακρύτερα μεταξόνια και τον μικρότερο πίσω πρόβολο, το νέο Daily υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, χωρίς να διακυβεύεται η απαραίτητη ευελιξία σε στενούς χώρους. Όλες οι εκδόσεις έως τους 3,5 τόνους εφοδιάζονται με νέες εμπρόσθιες αναρτήσεις που παρέχουν εξαιρετικό έλεγχο στο όχημα ενώ βελτιώνουν και την άνεση. Νέα διάταξη έχει σχεδιαστεί και για την πίσω ανάρτηση, για μοντέλα με μονά ελαστικά στον πίσω άξονα, με στόχο να μειωθεί περεταίρω η απόσταση που έχει το κατώφλι φόρτωσης από το έδαφος.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, το νέο Iveco Daily έχει στόχο να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη οικονομία καυσίμου (τουλάχιστον κατά 5%) σε συνδυασμό με βελτιωμένες επιδόσεις και αυτό επιτυγχάνεται με επιτυχημένους συνδυασμούς κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων και αναλογίας αξόνων. Πάντως περισσότερες λεπτομέρειες για τη γραμμή κίνησης του φορτηγού δεν έχουν δοθεί ακόμα.

ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Παρά το ότι δεν έχουμε ακόμα εικόνα από το εσωτερικό του νέου Daily, οι άνθρωποι της Iveco κάνουν λόγω για μια σημαντικά αναβαθμισμένη καμπίνα που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στη θέση οδήγησης αλλά και καλύτερη ηχομόνωση. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης με στόχο την αναβάθμιση της αισθητικής της καμπίνας με νέους χρωματικούς συνδυασμούς στα πλαστικά και στις επενδύσεις. Επιπλέον, ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα κλιματισμού εξασφαλίζει τώρα το ιδανικό κλίμα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Συνολικά, η τρίτη γενιά του Daily έρχεται να προσφέρει ευελιξία και άνεση στην οδήγηση, οικονομία και επιδόσεις αλλά και μια φρέσκια εμφάνιση εξωτερικά και εσωτερικά. Το επόμενο διάστημα και μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου το καλοκαίρι θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,