Το βίντεο «The Epic Split» της Volvo Trucks με πρωταγωνιστή τον Jean-Claude Van Damme θα μπορεί πλέον να προβάλλεται για τους επισκέπτες του Musée de la Publicité στο Palais du Louvre του Παρισιού.

Το μουσείο ήρθε σε επικοινωνία με τη Volvo Trucks μόλις μία εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του «The Epic Split» (έχει ήδη πάνω από 68 εκατομμύρια θεάσεις στο YouTube από τοΝοέμβριο 2013 που κυκλοφόρησε) εξετάζοντας τη δυνατότητα να συμπεριληφθεί στα εκθέματά του. Από σήμερα, οι επισκέπτες του μουσείου θα μπορούν να το απολαμβάνουν σαν απόκτημα της μόνιμης συλλογής του.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι. Η προσέγγιση από ένα τέτοιο μουσείο δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα, και το εκλαμβάνουμε σαν απόδειξη της εξαιρετικής ποιότητας δουλειάς» δήλωσε ο Lars Terling, Υπεύθυνος Επικοινωνιών Μάρκετινγκ της Volvo Trucks.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Το Musée de la Publicité είναι το πρώτο μουσείο διαφημίσεων σε όλο τον κόσμο σύμφωνα εκπροσώπους του μουσείου. Από το 1999 έχει δημιουργήσει μία συλλογή διαφημιστικού υλικού με στόχο τη διατήρησή του αλλά και την επιμόρφωση ερευνητών, σπουδαστών και του κοινού.

«Μερικοί από τους πιο διακεκριμένους διανοούμενους και καλλιτέχνες της εποχής μας έχουν εμπλακεί στο χώρο της διαφήμισης. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα μέσο με τεράστια επιρροή στο σύγχρονο κόσμο» σχολίασε η Axelle Baroin, υπεύθυνη της συλλογής διαφημίσεων του μουσείου.

Ένα κομμάτι της συλλογής αποτελείται από βίντεο που επιλέγονται σύμφωνα με διάφορα κριτήρια. Όπως δήλωσε η Axelle Baroin, η επιλογή γίνεται με βάση κάποια θεματολογία ή προγραμματισμένες εκθέσεις αλλά μπορεί επίσης να προβάλλει ταινίες που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία και κατακτούν βραβεία, ή ξεχωρίζουν, για παράδειγμα, λόγω πλοκής, σκηνοθεσίας ή εικόνων. «Το «The Epic Split» γρήγορα κέρδισε τις καλύτερες εντυπώσεις των εκπροσώπων του μουσείου. Είναι απλά εκπληκτικό. Οι εικόνες είναι ασύλληπτες και οι λήψεις καταπληκτικές. Η ιδέα είναι πρωτοποριακή σαν μέσον προβολής της Volvo Trucks,» δήλωσε η Axelle Baroin. «Το “The Epic Split” θα ενταχθεί στη μόνιμη συλλογή και θα διατίθεται σε όλους τους επισκέπτες αλλά μπορεί να πλαισιώσει και μελλοντικές εκθέσεις, τις οποίες το μουσείο φιλοξενεί δύο ή τρεις φορές το χρόνο.

Ανήκει σε μία σειρά βίντεο που προβάλλουν τα νέα φορτηγά της Volvo. Κάθε βίντεο αναδεικνύει κάποια καινοτομία των νέων φορτηγών – το «The Epic Split» εστιάζει στην καινοτόμο τεχνολογία διεύθυνσης Volvo Dynamic Steering. Είναι η πιο επιτυχημένη καμπάνια επικοινωνίας μας μέχρι σήμερα, αφού άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνεχίζουν να το βλέπουν όχι μία … αλλά πολύ περισσότερες φορές. Ενισχύει το κύρος και τη δημοτικότητα της Volvo, και το σημαντικότερο, έχει αποδειχτεί θαυμάσιο σημείο εκκίνησης για συναντήσεις πωλήσεων με τους εμπόρους μας,» κατέληξε ο Lars Terling.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,