Στη φετινή έκθεση λεωφορείου στο Kortrijk η Iveco παρουσίασε την αναβαθμισμένη γκάμα λεωφορείων της που πλέον εφοδιάζεται με νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro 6. Στο επίκεντρο της προσοχής του κοινού βρέθηκαν το νέο αστικό Urbaway αλλά και το υπεραστικό Crossway, το μόνο που προσφέρει 63 καθίσματα στα 13 μέτρα αμαξώματος.

 

Αξιοπιστία, επιδόσεις και οικονομία αποτελούν το τρίπτυχο της υπόσχεσης του Ιταλού κατασκευαστή όσον αφορά στη νέα γκάμα κινητήρων Tector 7 και Cursor 9 που θα εφοδιάζουν στο εξής τα λεωφορεία Iveco. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα έχουν αυξήσει τη χωρητικότητά τους εξασφαλίζοντας βελτιωμένες επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνουν τον τομέα της κατανάλωσης. Ο Tector από τα 5,9 ανέβηκε στα 6,7 λίτρα, ο Cursor από τα 7,8 στα 8,7 λίτρα ενώ για να καλύψουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 κάνουν χρήση του συστήματος  Hi-eSCR (High Efficiency SCR) που αποτελεί πατέντα της FPT Industrial μέσω της οποία αποφεύγεται η συνδυαστική χρήση του EGR.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, με την Iveco να υπόσχεται οικονομία καυσίμου από 5 έως 10% σε σχέση με τους κινητήρες Euro 5.

ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΑΣΤΙΚΩΝ

Το νέο Urbanway με κινητήρα Tector 7 286 ίππων -που αντικαθιστά το Citelis-  είναι ελαφρύτερο κατά 800 κιλά και αυτό σημαίνει αύξηση της χωρητικότητας των επιβατών και άρα της αποδοτικότητας του μεταφορικού έργου. Στο Urbanway, ο χώρος για τον οδηγό έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τα τελευταία πρότυπα του EBSF (European Bus System of the Future) και χαρακτηρίζεται για την καλή εργονομία, την ευρυχωρία και την άνεση που παρέχει στον χρήστη.

ΤΟ 13ΜΕΤΡΟ CROSSWAY

Το Crossway Euro 6 προσφέρεται τώρα σε τρία μήκη αμαξώματος των 10,8 – 12,0 και 13,0 μέτρων και σε τρεις διαφορετικούς τύπους: χαμηλού πατώματος (χρήση bus & coach), υπεραστικό και μεικτής χρήσης αντικαθιστώντας το Arway/Evadys. Η 13μετρη έκδοση υπεραστικού εξασφαλίζει χώρο για 63 καθήμενους επιβάτες και αποτελεί το μόνο λεωφορείο της αγοράς που το καταφέρνει αυτό σε αυτό το μήκος.

Η μετάβαση στην εποχή του Euro 6 έχει επιφέρει περεταίρω βελτιώσεις στο Crossway όπως για παράδειγμα η μείωση του θορύβου που εισέρχεται στο σαλόνι, το νέο ταμπλό και το περιστρεφόμενο κάθισμα του οδηγού. Το ίδιο συνέβη και με τη ναυαρχίδα των λεωφορείων της Iveco, το Magelys το οποίο εφοδιάζεται πλέον με τον Cursor 9 ενώ φέρει ενημερωμένο εξοπλισμό.

Iveco Magelys

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,