Scania Driver training

Ένα πλήθος υπηρεσιών που βασίζεται στη συνεχή επικοινωνία του φορτηγού με τους παρόχους τεχνικής –και όχι μόνο- υποστήριξης βελτιώνει το μεταφορικό έργο, ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες αναπάντεχης ακινητοποίησης του φορτηγού και μειώνει μακροπρόθεσμα το κόστος χρήσης.

 

Με το λανσάρισμα των εκδόσεων Streamline, η Scania εισάγει πολλές νέες υπηρεσίες με στόχο την αύξηση του χρόνου ζωής του φορτηγού και την καλύτερη επικοινωνία με το συνεργείο. Για παράδειγμα το νέο πρόγραμμα «Remote Diagnostics», δηλαδή η διάγνωση εξ αποστάσεως επιτρέπει στο συνεργείο όσο και στο τμήμα οδικής βοήθειας της Scania να προετοιμαστούν κατάλληλα για την υποστήριξη του φορτηγού και την επιδιόρθωση τυχόν βλάβης, με όφελος τον ελάχιστο δυνατό χρόνο για την όλη διαδικασία.

Η χρήση του «Scania Communicator», δηλαδή η επικοινωνία του φορτηγού με τον κατασκευαστή και πάροχο τεχνικής υποστήριξης έχει τώρα επεκταθεί και αποτελεί στάνταρντ «εξοπλισμό» στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές (περισσότερα από 30.000 οχήματα φέρουν τον εξοπλισμό). Μέσω αυτής της επικοινωνίας λειτουργούν τόσο το «Scania Fleet Management» όσο και η καταγραφή τοπογραφικών δεδομένων του «Scania Active Prediction». Έτσι λοιπόν, ο σχεδιασμός της τακτικής συντήρησης και η αλληλεπίδραση με το συνεργείο διευκολύνεται από τις νέες υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω του συστήματος διαχείρισης στόλου, τη στιγμή που μια νέα εφαρμογή (app) της Scania, για smartphone ή tablet τίθεται στην υπηρεσία του πελάτη.

Scania Workshop

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για μια προγραμματισμένη συντήρηση, το συνεργείο μπορεί να «κατεβάσει» όλα τα δεδομένα που αφορούν την κατάσταση του φορτηγού ετοιμάζοντας οτιδήποτε χρειάζεται πριν το όχημα φτάσει στο χώρο συντήρησης και επισκευής. Έτσι μειώνεται ο χρόνος παραμονής του οχήματος στο συνεργείο και κατά συνέπεια αυξάνεται ο ωφέλιμος χρόνος λειτουργίας του. Επιπλέον, μετά από επισκευή, το συνεργείο μπορεί να έχει και πάλι πρόσβαση στα δεδομένα προκειμένου να ελέγξει εάν το πρόβλημα έχει λυθεί, χωρίς να χρειάζεται το φορτηγό να επισκεφθεί ξανά το χώρο.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του συστήματος είναι ότι ο οδηγός ή ο διαχειριστής του στόλου μπορεί να έλθει σε επαφή με ένα συνεργείο της Scania εάν παρουσιαστεί κάτι απρόοπτο. Τότε, το συνεργείο, πραγματοποιώντας διάγνωση από απόσταση –χωρίς να διακόπτεται η εργασία του φορτηγού- μπορεί είτε να βοηθήσει τηλεφωνικώς τον οδηγό να επιλύσει το πρόβλημα, είτε να προγραμματίσει την επίσκεψη του φορτηγού προκειμένου να το ελέγξουν οι τεχνικοί της Scania. Το έργο των οποίων απλοποιείται κατά τη διάρκεια αντιμετώπισης ενός προβλήματος χάρη στη δυνατότητα διάγνωσης σε πραγματικό χρόνο.

Scania Assistance service

ΠΟΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Η επικοινωνία είναι το «μυστικό» στον νέο τρόπο που η Scania προσεγγίζει το θέμα της τεχνικής υποστήριξης του φορτηγού. Η διαχείριση στόλου, ο σχεδιασμός των εργασιών συντήρησης και η διάγνωση βλαβών σε πραγματικό χρόνο συνθέτουν ένα σύστημα που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στον πελάτη:

  • Ο χειριστής μπορεί να αναφέρει άμεσα στο συνεργείο πιθανές βλάβες ή φθορές που εντοπίζει προκειμένου να τύχουν της προσοχής κατά τη διάρκεια της επόμενης προγραμματισμένης συντήρησης.
  • Το ημερολόγιο σχεδιασμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον προγραμματισμό της επόμενης συντήρησης ή άλλων διαδικασιών που αφορούν το φορτηγό.
  • Η διάγνωση εξ αποστάσεως επιτρέπει στο συνεργείο να ετοιμάσει ή να παραγγείλει εάν χρειάζεται τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν όταν το φορτηγό φτάσει στο χώρο. Έτσι μειώνεται ο χρόνος παραμονής του εκτός εργασίας.
  • Με βάση τα διάγνωση, το συνεργείο μπορεί να προτείνει κάποια προληπτική συντήρηση ή επισκευή προκειμένου να αποφευχθεί μια απρογραμμάτιστη ακινητοποίηση του φορτηγού.
  • Ελέγχεται εξ αποστάσεως το αποτέλεσμα της παρέμβασης του συνεργείου μετά από κάθε επισκευή.
Dealer Locator AppΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

Σε κάθε μεταφορική εταιρία, ο οδηγός ενός φορτηγού αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα στην προσπάθεια εξοικονόμησης καυσίμων, αύξησης της οδικής ασφάλειας και μείωσης των φθορών. Για αυτό και τα περισσότερα συστήματα και υπηρεσίες της Scania έχουν στόχο την υποστήριξη του οδηγού. Η κατάρτιση του οδηγού κρίνεται ως θεμελιώδες στοιχείο παρέχοντας ένα 10% στην εξοικονόμηση καυσίμου. Με το «Scania Driver Support» ο Σουηδός κατασκευαστής προσφέρει ένα καινοτόμο σύστημα παροχής βοήθειας προς τον οδηγό, σε πραγματικό χρόνο. Στόχος είναι ο οδηγός να μπορεί να εκμεταλλευτεί απόλυτα όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα του φορτηγού όπως τα «Scania Opticruise», «Scania Retarder» και «Scania Active Prediction» δίνοντας προτεραιότητα στο ασφαλές και οικονομικό στυλ οδήγησης.

Εδώ ακριβώς έρχεται και «κουμπώνει» και η νέα υπηρεσία «Scania Driver Coaching» που σχετίζεται με το στυλ οδήγησης. Πρόκειται για μια υπηρεσία καθοδήγησης που βασίζεται σε μηνιαίες εκθέσεις επίδοσης του οδηγού και παρέχει τη δυνατότητα της απευθείας συνομιλίας του οδηγού με τον προσωπικό του «προπονητή». Αυτή η επαφή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μακροπρόθεσμα μια επίδραση στον τρόπο οδήγησης, με επίκεντρο πάντα την ασφάλεια και την οικονομία καυσίμου.

Τέλος, όλα τα παραπάνω υποστηρίζονται από τη Scania με εφαρμογές που μπορεί να «κατεβάσει» ο χειριστής στο κινητό του ή στην ταμπλέτα του προκειμένου να βρίσκεται σε επικοινωνία τόσο με τον διαχειριστή στόλου, με το συνεργείο ή την οδική βοήθεια.

 

Scania R 420 4x2

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,