new Mercedes-Benz Atego

Νέο Mercedes-Benz Atego: Πριν καλά-καλά καθίσει η… σκόνη από το ντεμπούτο του νέου χωματουργικού Arocs, η Mercedes-Benz δίνει στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία της νέας γενιάς Atego που θα εκπροσωπήσει τη μάρκα στον τομέα των αστικών διανομών.

Αναφερθήκαμε πρόσφατα στους καταιγιστικούς ρυθμούς με τους οποίους η Mercedes-Benz ανανεώνει τα φορτηγά της σε όλες τις κατηγορίες τονάζ. Τώρα, στις ολοκαίνουργιες σειρές φορτηγών Actros, Antos και Arocs έρχεται να προστεθεί –και ταυτόχρονα να ολοκληρώσει τα γκάμα αλλά και τη διαδικασία ανανέωσης που επιχειρεί η μάρκα τα τελευταία τρία χρόνια με επίκεντρο τις προδιαγραφές Euro 6– το εντελώς νέο Atego.

Καταρχήν να πούμε πως η ανάπτυξη του νέου φορτηγού όχι μόνο έχει ολοκληρωθεί αλλά πρόκειται να παρουσιαστεί τον προσεχή Απρίλιο, τόσο στην έκθεση επαγγελματικών που θα γίνει στο Μπέρμιγχαμ όσο και στη Bauma του Μονάχου ενώ οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν τον Μάιο. Το νεότερο –αλλά και μικρότερο- μέλος της οικογένειας φορτηγών Mercedes-Benz θα εισέλθει στην αγορά με εντελώς νέα χαρακτηριστικά και πολλές καινοτομίες στη γραμμή κίνησης, στο σασί και στην καμπίνα.

Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για μια γκάμα επτά νέων κινητήρων Euro 6 που θα συνδυάζονται με μηχανικά αλλά και αυτόματα (PowerShift 3) κιβώτια ταχυτήτων. Στη βάση της γκάμας επιλογών θα βρίσκεται ο 4κύλινδρος κινητήρας OM 934 χωρητικότητας 5,1 λίτρων σε τέσσερις διαφορετικές εκδοχές ισχύος από τους 156 έως τους 231 ίππους. Επιπρόσθετα, θα υπάρχουν τρεις νέοι 6κύλινδροι κινητήρες OM 936 στα 7,7 λίτρα με απόδοση από 238 έως 299 ίππους. Πρόκειται για μηχανικά σύνολα με ιδιαίτερα υψηλή ροπή που –σύμφωνα με τον κατασκευαστή- καταναλώνουν έως και 5% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τους Euro 5 κινητήρες που αντικαθιστούν ενώ επωφελούνται σημαντικά από τα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης τα οποία προσδιορίζονται μέσω ενός νέου υπολογιστή. Οι κινητήρες συμμορφώνονται με το επερχόμενο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 χρησιμοποιώντας τεχνολογία Common Rail, επανακυκλοφορία καυσαερίων και σύστημα SCR με ενσωματωμένο φίλτρο μικροσωματιδίων.

ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ΤΟ POWERSHIFT 3

Όπως παρατηρήσαμε και στο Arocs, έτσι και στο νέο Atego η Mercedes-Benz προσφέρει στάνταρντ το αυτόματο κιβώτιο PowerShift 3 με 6 ή 8 ταχύτητες και μόνο εάν το θέλει ο πελάτης υπάρχουν οι επιλογές σε μηχανικά κιβώτια 6 ή 9 ταχυτήτων.

Στα περιφερειακά συστήματα, το νέο Atego θα φέρει εξελιγμένο, υψηλής απόδοσης μηχανόφρενο με λειτουργία δύο σταδίων, ισχυρά δισκόφρενα καθώς και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, δηλαδή το γνωστό ESP.

Σχεδιαστικά, όπως φαίνεται και από τα σκίτσα που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το νέο Atego θα προσομοιάζει στην εικόνα των μεγαλύτερων φορτηγών της μάρκας. Θα υπάρχουν φυσικά φώτα ημέρας τα οποία προαιρετικά θα είναι διαθέσιμα ως LED. Το εσωτερικό αναμένεται να είναι ακόμα περισσότερο οδηγοκεντρικό, με τη γνωστή κορυφαία ποιότητα των υλικών κατασκευής και μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα αναβαθμίζει πραγματικά τη διαβίωση σε οποιαδήποτε έκδοση καμπίνας.

Υπενθυμίζουμε πως η νέα γενιά Atego, με εκδόσεις μεικτού βάρους από τους 6,5 έως τους 16 τόνους καλείται να συνεχίσει την απόλυτα επιτυχημένη πορεία της υπάρχουσας γενιάς στον κλάδο των διανομών.

new Atego interior

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,