Μπορεί το Citan να συγκέντρωσε δικαιολογημένα το ενδιαφέρον όλων όσων βρέθηκαν φέτος στην ΙΑΑ, ωστόσο η Mercedes-Benz είχε πολλά νέα ενδιαφέροντα στοιχεία να παρουσιάσει αναφορικά με τα ελαφρά επαγγελματικά της.

Καθώς λεπτομέρειες για το νέο vanette έχουμε δημοσιεύσει σε σχετική αναλυτική παρουσίαση, εδώ θα σταθούμε σε όλα τα άλλα βαν που κόσμησαν το περίπτερο της εταιρίας. Ξεκινώντας από το τεχνολογικά πρωτοπόρο Vito E-Cell, η εταιρία παρουσίασε την επιβατική έκδοση Crewbus, που αποτελεί το πρώτο όχημα στην κατηγορία με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με 7θέσια διαμόρφωση των καθισμάτων, αυτονομία έως και 130 χλμ. και έναν ηλεκτροκινητήρα 60 kW με ροπή 280 Nm, το Vito E-Cell Crewbus είναι κατάλληλο για μεταφορικό έργο εντός των τειχών της πόλης, σε αεροδρόμια, λιμάνια κ.α. Το ισχυρό σύστημα συσσωρευτών (που μπορεί να φορτιστεί πλήρως μέσα σε 4 ώρες ) επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει από τα 0 στα 50 χλμ./ώρα μέσα σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να ανέλθει στα 89 χλμ./ώρα.

Όπως συμβαίνει ήδη με την έκδοση panel van, έτσι και το επιβατικό Vito E-Cell θα είναι διαθέσιμο σε 15 χώρες της Ευρώπης μέσω leasing για χρονικό διάστημα 4άρων ετών ή 80.000 χλμ. σε ένα «πακέτο» που περιλαμβάνει και τη συντήρηση.

Στο περίπτερο της εταιρίας, εκτός από τις δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, υπήρχαν ακόμα πέντε εκδόσεις του Vito μεταξύ των οποίων μια έκδοση Shuttle ως ταξί και μια Mixto με 4κίνηση.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ SPRINTER E-CELL

Η Mercedes-Benz διευρύνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων εκδόσεων βαν μεταφέροντας την τεχνολογία E-Cell και στο μεγαλύτερο Sprinter. Μια τέτοια εφαρμογή είδαμε και στο Αννόβερο, σε μια πρωτότυπη έκδοση βασισμένη σε σασί Sprinter, μέσω της οποίας η εταιρία κατάγραψε τις αντιδράσεις των επισκεπτών. Στην περίπτωση του Sprinter η τεχνολογία προσαρμόστηκε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κατασκευής όπως είναι το διαφορετικό σασί με την κίνηση στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 70 kW (και στιγμιαία έως 100 kW), η ροπή ανέρχεται στα 220 Nm και το όχημα μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα έως 80 χλμ./ώρα για έως και 135 χλμ. Ταυτόχρονα, με μέγιστο μεικτό βάρος τους 3,5 τόνους, το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να ανέλθει στα 1.200 κιλά.

Οκτώ συνολικά εκδόσεις του Sprinter είχαν την ευκαιρία να περιεργαστούν από κοντά οι επισκέπτες στην ΙΑΑ. Μεταξύ αυτών ξεχώρισε η έκδοση με υπερκατασκευή κλούβας και το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , ,