Σε ένα εκθεσιακό χώρο που σχεδιαστικά είναι εμπνευσμένος από τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (φωτιά, νερό, γη και αέρας) η κατασκευάστρια εταιρία premium λεωφορείων Setra παρουσιάζει τις γνωστές σειρές TopClass, ComfortClass και MultiClass σε ένα σύνολο 17 λεωφορείων με πολλές αλλαγές στον εξοπλισμό, νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και φυσικά τους νέους κινητήρες Euro 6. 

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ωστόσο βρίσκεται αναμφισβήτητα το νέο ComfortClass 500 που κάνει αυτές τις ημέρες παγκόσμια πρεμιέρα στο Αννόβερο και που αποτελεί μια προβολή των όσων θα διαδραματιστούν στην αγορά του λεωφορείου στο μέλλον. Το νέο λεωφορείο έρχεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις όσον αφορά το μήκος του αμαξώματος (12,3 – 13,2 – 13,9 μέτρα) και σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της οικονομίας, της άνεσης και της ασφάλειας. Στο χώρο της έκθεσης υπάρχει η έκδοση S 515 HD στα 12,3 μέτρα με επίπεδο εξοπλισμού «3 αστέρων», δυνατότητα φιλοξενίας 49 επιβατών (σε καθίσματα «Setra Voyage Plus») και κινητήρα Euro 6 της σειράς OM 470 με απόδοση 425 ίππων και ένα μεγάλο αριθμό τεχνολογικών καινοτομιών. Ο εξοπλισμός του λεωφορείου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτισμό LED στο εσωτερικό, φωτιστικά σώματα bi-xenon, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα «Attention Assist» και σύστημα μέτρησης της πίεσης των ελαστικών. Με τον ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα αλλά επιπλέον με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων PowerShift GO 250-8, μια άλλη διαξονική έκδοση του ComfortClass 500 στα 13,1 μέτρα προσφέρει χώρο για 48 επιβάτες. Τέλος, τη σειρά του νέου λεωφορείου συμπληρώνει η 3αξονική έκδοση S 517 HD μήκους 13,9 μέτρων με επίπεδο εξοπλισμού «4 αστέρων» και χώρο για 52 επιβάτες (σε καθίσματα «Setra Voyage Supreme»). Το εν λόγω λεωφορείο εφοδιάζεται με τον νέο Euro 6 κινητήρα OM 471 απόδοσης 476 ίππων.

Στην ΙΑΑ θα μπορέσει κανείς να απολαύσει την κορυφαία σειρά λεωφορείων TopClass της Setra στην 3αξονική έκδοση S 461 HDH η οποία διαθέτει διαμόρφωση 2+1 στα καθίσματα, γυάλινη οροφή και πολλά ηλεκτρονικά «καλούδια» για την άνεση και –κυρίως- την ασφάλεια των επιβατών. Επίσης στον ίδιο χώρο βρίσκεται το επιβλητικό διώροφο S 41 DT TopClass 400 που μπορεί να φιλοξενήσει 80 επιβάτες και είναι εξοπλισμένο με γυάλινη οροφή και με δύο τραπέζια στο χώρο της κάτω σειράς καθισμάτων.

Τέλος η Setra παρουσιάζει το νέο λεωφορείο S 415 UL της σειράς MultiClass 400 το οποίο εξοπλίζεται με τον κινητήρα Euro 6 OM 936. Για να μπορέσει το αμάξωμα να δεχθεί τον νέο κινητήρα ο κατασκευαστής προχώρησε σε ορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο πίσω μέρος, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν νέα υλικά στο θάλαμο επιβατών, φιμέ παράθυρα και πολλά άλλα νέα στοιχεία.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,