Η ολλανδική εταιρία απαντά στις προκλήσεις των καιρών και του ανταγωνισμού με το ολοκαίνουργιο XF, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει την Άνοιξη του 2013.

Το καλύτερο XF όλων των εποχών είναι εδώ. Η κορυφαία σειρά φορτηγών της DAF έρχεται με μια εντελώς νέα γενιά να αποκαλύψει την ωριμότητα που χαρακτηρίζει πια τη μάρκα και τη δυνατότητά της να κοιτά στα μάτια τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα. Από τα πάνελ που αποτελούν την καμπίνα, το εσωτερικό της, μέχρι το σασί όλα έχουν επαναπροσδιοριστεί σχεδιαστικά και τεχνολογικά με τους βασικότερους στόχους αν είναι η μέγιστη μεταφορική ικανότητα, το χαμηλό λειτουργικό κόστος και η άνεση του οδηγού.

Εξωτερικά η «σημαία» της DAF -με νέα ονομασία στην οποία δεν θα υπάρχει ο αριθμός 105 μετά το XF- απέκτησε έναν πιο ελκυστικό σχεδιαστικό χαρακτήρα με πολλά στοιχεία εντυπωσιασμού όπως είναι η τεράστια μάσκα και τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα. Το μόνο που θυμίζει την παλιά γενιά είναι η διατήρηση των προβολέων στο πάνω άκρο της κορυφαίας καμπίνας της γκάμας ενώ πλέον θα υπάρχουν και φώτα ημέρας, με την τεχνολογία φωτισμού LED να δίνει το παρόν ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.΄

Μεγάλες αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό της νέας καμπίνας, με νέα καθίσματα, νέα κολώνα τιμονιού, νέο πίνακα οργάνων και φυσικά πολλά νέα υλικά καλής αισθητικής και ποιότητας. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο ολλανδός κατασκευαστής, ο σχεδιασμός χαμηλού πατώματος καθιστά την κορυφαία καμπίνα Super Space Cab την πιο ευρύχωρη της αγοράς.

Η πιο πολύ δουλειά κατά την εξέλιξη της νέας γενιάς XF αφορούσε τον σχεδιασμό του νέου σασί, που έγινε με γνώμονα τη διατήρηση του συνολικού βάρους χαμηλά παρά τις νέες ανάγκες που δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες του Euro 6 και όχι μόνο. Έτσι μεταξύ άλλων υπάρχουν νέος ελαφρύτερο πίσω άξονας, νέο πιάτο σύνδεσης του τρέιλερ και σημαντικές χωροταξικές αλλαγές πως προς την τοποθέτηση του απαραίτητου εξοπλισμού όπως των δεξαμενών καυσίμων και των μπαταριών.

Όσο για τους κινητήρες Euro 6; Η DAF δεν επιδόθηκε σε αγώνα δρόμου προκειμένου –για τις εντυπώσεις και μόνο- να παρουσιάσει πρώτη στην αγορά τις τεχνολογικές της λύσεις. Αντιθέτως πήρε τον χρόνο της έτσι ώστε να εξασφαλίσει ότι αυτό που θα προτείνει στον πελάτη της είναι το καλύτερο δυνατό από κάθε άποψη. Το αποτέλεσμα είναι μια εντελώς νέα γενιά κινητήρων Euro 6, δια χειρός PACCAR, που χαρακτηρίζονται από ένα μεγάλο αριθμό τεχνολογικών καινοτομιών, έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν τουλάχιστον 1, εκατ. χιλιόμετρα και έχουν κατανάλωση καυσίμου εφάμιλλη με τις πρόσφατες εκδόσεις ΑΤe με κινητήρα Euro 5. Ο νέος κινητήρας MX-13 που εξελίχθηκε για να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6 θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 410, 460 και 510 ίππων και με την μέγιστη ροπή να κυμαίνεται από τα 2.000 έως τα 2.500 Nm. Μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με 12 και 16 σχέσεις της ZF θα συμπληρώνουν τη γραμμή κίνησης σε κάθε έκδοση του νέου XF.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,