Καμπίνα: Μεγαλύτερη, πιο άνετη και με κόκπιτ που θα χαρακτηρίζεται από καλύτερη εργονομία ήταν οι βασικοί στόχοι των σχεδιαστών της καμπίνας. 

Σχεδιαστικά, με αυτή τη νέα καμπίνα, το Volvo FH μοιάζει να βρίσκεται σε κίνηση ακόμα και όταν το φορτηγό είναι παρκαρισμένο και αυτή η εντύπωση δημιουργείται από τις γραμμές και τις φόρμες των πάνελς που σχηματίζουν τον θάλαμο. Αλλά και από λεπτομέρειες όπως η σχεδίαση των θόλων των τροχών και των φωτιστικών σωμάτων.

Στο εσωτερικό μέρος της καμπίνας ο κατασκευαστής βελτίωσε κυριολεκτικά τα πάντα προκειμένου να δημιουργήσει τον καλύτερο δυνατό χώρο εργασίας και τις συνθήκες για χαλάρωση και ψυχαγωγία σε έναν φιλόξενο χώρο και ανεξάρτητα από τον σωματότυπο του οδηγού. Το κάθισμα του οδηγού προσφέρει οσφυϊκή και βελτιωμένη πλευρική στήριξη ενώ μπορεί να γλιστρήσει άλλα τέσσερα εκατοστά προς τα πίσω. Σε συνδυασμό με τις 20 μοίρες που έχουν προστεθεί στο εύρος ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός μπορεί ευκολότερα να βρει την καλύτερη θέση οδήγησης.

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Πίσω από το τιμόνι ο οδηγός νοιώθει πραγματικά σε θέση… ισχύος! Και αυτό γιατί μπορεί να ελέγξει τις περισσότερες λειτουργίες του φορτηγού συμπεριλαμβανομένων του τηλεφώνου και της πλοήγησης με μπουτόνς που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Ταυτόχρονα όλοι οι διακόπτες έχουν τοποθετηθεί στο ταμπλό με σειρά προτεραιότητας σε σχέση με τη συχνότητα χρήσης ενώ με ιδιαίτερη προσοχή έγινε η σχεδίαση του πίνακα οργάνων προκειμένου όσο πιο σημαντική είναι η πληροφορία που δίνει τόσο πιο κεντρική να είναι η θέση εμφάνισής της. Τα ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας και δείχνει να είναι τοποθετημένο σαν ένα κομμάτι από άκρη σε άκρη.

Χωροταξικά, το μέγεθος της καμπίνας του νέου FH έχει αυξηθεί έως και κατά ένα κυβικό μέτρο. Το γεγονός αυτό προσδίδει έναν μεγαλύτερο «αέρα» στο χώρο ενώ ουσιαστικά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τη σχεδίαση 300 επιπλέον λίτρων αποθηκευτικών χώρων. Από εκεί και πέρα, η χρήση των ανοιχτόχρωμων αποχρώσεων στα υλικά και ένα κλιματιστικό που διατηρεί την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα όταν το φορτηγό είναι σταθμευμένο φροντίζουν για τη χαλάρωση μετά από μια κουραστική ημέρα. Σε θέση στάθμευσης το βράδυ, το κλιματιστικό δεν καταναλώνει καύσιμο αλλά μέρος της ενέργειας των μπαταριών χωρίς όμως τον κίνδυνο να τις «εξαντλήσει». Παρέχει πολύ καλή ροή αέρα στο χώρο, λειτουργεί πολύ ήσυχα ενώ δεν επηρεάζει την αεροδυναμική του φορτηγού ούτε καταλαμβάνει χώρο στην καμπίνα.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,