Schmitz Cargobull IAA 2016 – Preview: Σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στην έδρα του, ο Γερμανός κατασκευαστής τρέιλερ, Schmitz Cargobull παρουσίασε όλες τις τελευταίες καινοτομίες στα ρυμουλκά, τις οποίες αναμένεται να επικοινωνήσει για πρώτη φορά στο κοινό της Έκθεσης Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανόβερο ΙΑΑ 2016.

Ο πρόεδρος της Schmitz Cargobull (3ος από αριστερά) και το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας που ανέλαβαν ήδη τα καθήκοντά τους από τον περασμένο Απρίλιο.

Ο πρόεδρος της Schmitz Cargobull (3ος από αριστερά) και το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας που ανέλαβαν ήδη τα καθήκοντά τους από τον περασμένο Απρίλιο.

Η Schmitz αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των ρυμουλκούμενων, έχοντας αυξήσει περισσότερο από 20% τον κύκλο εργασιών της στις σημαντικότερες αγορές της δυτικής και κεντρικής Ευρώπης. Το οικονομικό έτος 2015/2016 ο κατασκευαστής παράδωσε περισσότερα από 50.000 οχήματα στους πελάτες του ενώ ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 1,7 δις ευρώ.

Ο νέος πρόεδρος Andreas Schmitz και το νέο διοικητικό συμβούλιο που ανέλαβε τα ηνία της εταιρίας τον περασμένο Απρίλιο υποδέχθηκαν πρόσφατα δεκάδες δημοσιογράφους προκειμένου να επικοινωνήσουν όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην εταιρία αλλά και στην αγορά των τρέιλερ. Με τις επενδύσεις στο βασικό εργοστάσιο παραγωγής στην περιοχή Altenberge της Γερμανίας να συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό (στο ποσό των 4 εκατ. ευρώ ανήλθε η επένδυση για τον εξοπλισμό του νέου συστήματος κοπής με λέιζερ), η εταιρία είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση των αγορών της Ευρώπης άμεσα, της Ρωσίας, που τώρα βιώνει μια σοβαρή ύφεση μετά τους περιορισμούς για τις μεταφορικές εταιρίες, αλλά και της Κίνας όπου ξεκίνησε πιλοτικά η παραγωγή ρυμουλκών Schmitz στην πόλη Wuhan.

Στη συνέχεια παραθέτουμε τις νέες καινοτομίες, τον εξοπλισμό και τις υπηρεσίες που επικοινώνησε η Schmitz και που θα θέσει στη διάθεση του κοινού από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Πακέτο υπηρεσιών S.CS Executive

Το πακέτο «Executive» που τόσο επιτυχημένα προσφέρει η Schmitz σε συνδυασμό με το ημιρυμουλκούμενο ψυγείο S.Ko Cool, τώρα θα προσφέρεται και στις εκδόσεις κουρτίνας S.CS Universal. Αυτό αναμένεται να συμβεί από την έκθεση ΙΑΑ 2016 και μετά, με το σχετικό πακέτο να περιλαμβάνει πλήρες σέρβις του τρέιλερ και των ελαστικών (Schmitz Cargobull) σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, την υπηρεσία τηλεματικής της Schmitz, τη νέα τεχνολογία κόλλησης του πατώματος (βλέπε παρακάτω) καθώς και επιλογές χρηματοδότησης.

Εν τω μεταξύ η εταιρία υπόσχεται -χάρη στα εξαιρετικά logistics- στους πελάτες της την παράδοση του οχήματος που θα διαμορφώσουν κατά την παραγγελία, σε μόλις 18 ώρες! Αυτό σημαίνει πως ο πελάτης εξοικονομεί χρόνο αλλά και χρήμα αφού δεν θα χρειαστεί όχημα αντικατάστασης μέχρι να ετοιμαστεί η παραγγελία του.

Μέγιστη ευελιξία

Χάρη στη χρήση του σκελετού Genios της Schmitz είναι δυνατή η μετατροπή ενός ημιρυμουλκούμενου S.CS MEGA σε κουρτίνα Universal και συνεπώς η συμμόρφωση με όλα τα κοινά ύψη σύζευξης στην αγορά. Η δυνατότητα αυτή απλοποιεί τις διαδικασίες για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν διαφορετικά ύψη σύζευξης στον στόλο τους ενώ ταυτόχρονα, αφενός αυξάνει τη μεταπωλητική αξία του οχήματος και αφετέρου μειώνει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO).

Νέα τεχνολογία κόλλησης δαπέδου

Μια νέα, τεχνολογικά εξελιγμένη λύση κόλλησης της Schmitz που προσφέρει ουσιαστική βελτίωση στην ποιότητα του πατώματος των ημιρυμουλκούμενων. Σε αυτή τη νέα διαδικασία, το δάπεδο ενώνεται με το σασί με τη βοήθεια μιας ειδικής, ελαστικής κόλλας υψηλών επιδόσεων. Η κόλλα εφαρμόζεται μεταξύ της πλάκας δαπέδου και των εγκάρσιων μελών του σασί, με αποτέλεσμα έναν ισχυρό ελαστικό σύνδεσμο, ενώ μόνο έξι βίδες ανά πλάκα δαπέδου χρησιμοποιούνται επικουρικά. Η κόλλα έχει σχεδιαστεί για χρήση σε όλες τις κλίμακες θερμοκρασίας, στις αντίστοιχες γεωγραφικές περιοχές λειτουργίας. Εκτός από ισχυρή σύνδεση, η νέα τεχνολογία κόλλησης αναβαθμίζει την ποιότητα της μεταφοράς καθώς -μεταξύ άλλων- προσφέρει μόνωση στο χώρο μεταφοράς των προϊόντων. Έτσι, για παράδειγμα η φθορά ρολών χαρτιού λόγω της υγρασίας κατά τη μεταφορά μπορεί να αποφευχθεί.

Επιγραμματικά, λιγότερες τρύπες και βίδες, μεγαλύτερη στεγανότητα και μόνωση, πιο ανθεκτικό πάτωμα, λιγότερες ζημιές και άρα μεγαλύτερος κύκλος ζωής του ημιρυμουλκούμενου.

Η dolly της Schmitz

Για την σύνδεση φορτηγών και ημιρυμουλκούμενων σε συνδυασμούς μακριών και βαρέων οχημάτων η Schmitz προτείνει τώρα την δική της dolly. Δηλαδή, ένα περιστρεφόμενο σύστημα συνδέσμου από γαλβανισμένο πλαίσιο που κινείται πάνω σε τροχούς 385/55 R22,5 και έχει τη δυνατότητα να προσφέρει σύνδεση βαρέων οχημάτων σε ύψος σύζευξης μεταξύ 1.050 και 1.100 χιλ.

Η dolly μπορεί να συνδυαστεί με το ημιρυμουλκούμενο Universal ενώ γενικότερα όλα τα τυποποιημένα στοιχεία που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή εξασφαλίζουν την συνοχή με τα προϊόντα της Schmitz.

Βάσει νομοθεσίας, η χρήση του συστήματος -και επομένως των μακριών οχημάτων- επιτρέπεται ήδη στις Σκανδιναβικές χώρες και στην Ολλανδία ενώ σύντομα αναμένεται να πάρει έγκριση στην Γερμανία και στην Ισπανία.

Προστασία μονάδας ψύξης

Με στόχο να προστατέψει το μεταφορικό έργο ψυκτικών θαλάμων, η Schmitz έχει αναπτύξει μια κλειδαριά εισόδου για τον πίνακα λειτουργίας της μονάδας ελέγχου ψύξης. Πιο συγκεκριμένα, για να αποφευχθεί μια ανεπιθύμητη πρόσβαση στη μονάδα ψύξης ή πρόκληση βλάβης στα αγαθά από λανθασμένη λειτουργία της μονάδας, η εταιρία προστατεύει την μονάδα μέσω ενός κωδικού PIN τεσσάρων ψηφίων. Έτσι, όταν το κλείδωμα λειτουργίας έχει ενεργοποιηθεί, η πρόσβαση στις ρυθμίσεις του μενού είναι αδύνατη σε τρίτους εάν δεν γνωρίζουν τον σχετικό κωδικό. Η πρόσθετη αυτή λειτουργία είναι διαθέσιμη στους ψυκτικούς θαλάμους S.KO Cool Executive.

Thermo.Tipper: Ανατροπή με θερμομόνωση

Οι προδιαγραφές στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων έχουν γίνει πιο αυστηρές, με συνέπεια οι απαιτήσεις από τις εταιρίες που ασχολούνται στον κλάδο να είναι υψηλότερες. Για παράδειγμα, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα του οδοστρώματος μακροπρόθεσμα απαιτείται πλέον η θερμομόνωση της καρότσας που μεταφέρει το υλικό έτσι ώστε να αποτρέπεται η ψύξη του κατά την μεταφορά. Είναι γνωστό πως η ποιότητα της ασφάλτου συνδέεται άμεσα με την μέτρηση της θερμοκρασίας, για αυτό και η Schmitz ανέπτυξε πρόσφατα μια θερμική μόνωση ειδικά για τις στρογγυλεμένες, χαλύβδινες καρότσες της. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη μείωση του συνολικού βάρους, με αποτέλεσμα 200 κιλά μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο για την ημιρυμουλκούμενη ανατροπή S.KI 24 κυβικών μέτρων με στρογγυλεμένα τοιχώματα.

Η μόνωση είναι αδιάβροχη και έχει βάση το καουτσούκ, ένα ελαστομερές αφρώδες υλικό. Η καινοτομία εδώ είναι ότι το μονωτικό υλικό δεν είναι συνδεδεμένο (κολλημένο) στο εξωτερικό πάνελ χάλυβα, με προφανές όφελος πως επιμέρους τμήματα μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν σε περίπτωση ζημιάς, καθώς και την εύκολη αποσυναρμολόγηση της μόνωσης πριν από την διεξαγωγή εργασιών συγκόλλησης στο σώμα της καρότσας.

Η εταιρία προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία διαφορετικών συνδυασμών δαπέδου και πλευρικών τοιχωμάτων, όσον αφορά το πάχος τους σε χιλιοστά καθώς και διαφορετικές παραλλαγές της πίσω πόρτας και των συστημάτων μουσαμά.

Αντικλεπτικό σύστημα

Η νέα αντικλεπτική προστασία LS 3 βασίζεται σε ένα σύστημα ασφάλισης των θυρών που δεν είναι άμεσα ορατό. Ουσιαστικά πρόκειται για μια ηλεκτρονική κλειδαριά, με θεωρητικά άπειρες δυνατότητες συνδυασμού. Ο χρήστης έχει την επιλογή μεταξύ ενός κυλιόμενου κωδικού που μπορεί να σταλεί στο κινητό τηλέφωνο του οδηγού και μιας λειτουργίας κλειδώματος / ξεκλειδώματος μέσω πληκτρολογίου.

Βελτιωμένη προστασία

Ένα «έξυπνο» σύστημα προστασίας των ημιρυμουλκούμενων ψυγείων από ζημιές που μπορεί να τύχουν πλησιάζοντας μια ράμπα φόρτωσης προσφέρει τώρα η Schmitz. Πρόκειται για ένα σετ τεσσάρων ελλειπτικών κυλίνδρων-ρουλεμάν από ανοξείδωτο χάλυβα που τοποθετείται στις δύο άκρες του αμαξώματος. Οι όποιες δυνάμεις πρόσκρουσης απορροφούνται από τους κυλίνδρους και μεταβιβάζονται στο ανθεκτικό σασί του ημιρυμουλκούμενου.

 

Σύστημα τηλεματικής

Η ανάπτυξη της Schmitz στον τομέα της τηλεματικής είναι εντυπωσιακή. Την περασμένη χρονιά παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 40% και μια αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 25%. Η ζήτηση του συστήματος τηλεματικής στα τρέιλερ μεγαλώνει όλο και περισσότερο στις κύριες αγορές της Ευρώπης με αποτέλεσμα η μάρκα να κερδίζει συνεχώς νέους πελάτες κυρίως σε Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία και Ρουμανία. 80% του συνόλου των συστημάτων τηλεματικής που πουλά η Schmitz είναι εγκατεστημένα στο εργοστάσιο ενώ το υπόλοιπο 20% εγκαθίσταται μετά την πώληση. Επίσης, το 60% αυτών εγκαθίσταται σε ρυμουλκούμενα ψυγεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το 40% σε ημιρυμουλκούμενες κουρτίνες.

Παράλληλα με το σύστημα, η Schmitz είναι σε θέση να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες και υποστήριξη όσον αφορά στη διαχείριση των δεδομένων. Τέλος, όλες οι μονάδες ψυγείων της μάρκας εξοπλίζονται στάνταρντ με το hardware του TrailerConnect και τους αισθητήρες μέτρησης της θερμοκρασίας.

 

Ασφάλεια με κάμερα οπισθοπορείας

Η ασφάλεια του οδηγού και του ρυμουλκούμενου υποστηρίζεται με ένα αυτόνομο σύστημα κάμερας που μεταφέρει εικόνα σε διάφορες συσκευές πολυμέσων και τη διαδικασία φόρτωσης / εκφόρτωσης. Το σύστημα εγκαθίσταται σε ρυμουλκά και αποτελείται από μια κάμερα οπισθοπορείας και μια δεύτερη κάμερα που «παρακολουθεί» το φορτίο.

Η εικόνα δεν μεταφέρεται μέσω καλωδίου σε μια μόνιμα ενσωματωμένη οθόνη στην καμπίνα του φορτηγού αλλά μέσω WLAN σε όποια φορητή συσκευή (smartphone ή tablet) επιλέξει ο χρήστης. Μέσω μιας εφαρμογής (S.KI Control app) που εγκαθίσταται στην συσκευή, ο χρήστης παίρνει εικόνα στην οθόνη του και από τις δύο κάμερες.

Βελτίωση συστήματος V7 για την συγκράτηση του φορτίου

Το αρθρωτό σύστημα V7 για την συγκράτηση του φορτίου στα ημιρυμουλκούμενα ψυγεία έχει βελτιωθεί περεταίρω. Πρώτον προσφέρει εντοιχιζόμενες ράγες ασφάλισης σε διάφορα ύψη και δεύτερον την δυνατότητα ασφάλισης φορτίων με μεταβλητές διαστάσεις μέσω πολυλειτουργικών δοκών σύσφιξης.

Οι σταθερές οριζόντιες ράγες από άκρη σε άκρη στα τοιχώματα του θαλάμου είναι κατάλληλες για τις οριζόντιες απαιτήσεις ασφάλισης του φορτίου. Αντίστοιχα, κάθετες ράγες από την οροφή μέχρι την μέση του ύψους του θαλάμου «οδηγούν» κάθετα τις πολυλειτουργικές δοκούς συγκράτησης του φορτίου.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , , , , ,