Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές λεωφορείων Irizar, Solaris, VDL και Volvo προχώρησαν σε συμφωνία προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαλειτουργικότητα των ηλεκτρικών τους λεωφορείων με τις υποδομές που παρέχονται από τις ABB, Heliox και Siemens. Ο στόχος της συμφωνίας είναι να εξασφαλιστεί μια ανοικτή διασύνδεση μεταξύ των ηλεκτρικών λεωφορείων και των υποδομών φόρτισης έτσι ώστε να διευκολυνθεί η εισαγωγή των ηλεκτρικών συστημάτων των λεωφορείων στις ευρωπαϊκές πόλεις.

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ευρώπη προετοιμάζονται να υποδεχθούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία, με τις σχετικές δραστηριότητες τυποποίησης να έχουν ήδη ξεκινήσει μέσω του ευρωπαϊκού οργανισμού (CEN-CENELEC) και μέσω του Διεθνούς Οργανισμού Τυποποίησης (ISO / IEC). Τα ευρωπαϊκά πρότυπα αναμένεται να τεθούν σε ισχύ το 2019 και τα διεθνή πρότυπα το 2020. Πολλές είναι ωστόσο οι πόλεις που έχουν ήδη υιοθετήσει σχετικά ηλεκτρικά συστήματα και οι κατασκευαστές των λεωφορείων σε συνεργασία με τους προμηθευτές των υποδομών καλούνται να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτών των πόλεων. Στόχος είναι, η διαμόρφωση των προτύπων να εξασφαλίζει την αξιοπιστία και τη συμβατότητα σε όλες τις μάρκες των λεωφορείων αλλά και των συστημάτων φόρτισης. Και άλλοι κατασκευαστές λεωφορείων και συστημάτων φόρτισης έχουν κληθεί να συμμετάσχουν σε αυτή την προσπάθεια.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για τη γρήγορη φόρτιση των λεωφορείων στις στάσεις, το σύστημα θα περιλαμβάνει αυτόματη επαφή με παντογράφο, ασύρματη επικοινωνία καθώς και πλάκες επαφής. Για ολονύχτια φόρτιση θα χρησιμοποιείται βύσμα-πρίζα, στα πρότυπα των επιβατικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,