Νέο Volvo I-Shift με αργές: Η Volvo Trucks παρουσιάζει ένα νέο μέλος στην οικογένεια I-Shift: Το I-Shift με αργές ταχύτητες, που μπορεί να ξεκινήσει το όχημα από στάση με 325 τόνους!

 

Οι νέες ταχύτητες, οι οποίες έχουν προστεθεί στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, παρέχουν άριστη ικανότητα εκκίνησης για φορτηγά που μεταφέρουν βαριά φορτία σε απαιτητικές περιστάσεις. Το σύστημα είναι απόλυτα μοναδικό για βαρέα φορτηγά μαζικής παραγωγής.

Η νέα έκδοση του I-Shift από τη Volvo Trucks επιτρέπει την προσθήκη δύο νέων αργών ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι το φορτηγό μπορεί να ξεκινήσει από στάση και να μεταφέρει μικτό βάρος συνδυασμού (ΜΒΣ) μέχρι 325 τόνους.

«Το I-Shift με αργές ταχύτητες προσφέρει ένα εντελώς νέο πεδίο εφαρμογής για βαρέα φορτηγά με αυτόματη μετάδοση, με σκοπό τη ρύθμιση της ταχύτητάς τους όταν κινούνται αργά ή με όπισθεν. Ο οδηγός μπορεί να κουβαλά βαρύ φορτίο χωρίς να ανησυχεί για συνθήκες οι οποίες μπορούν να επιφέρουν δαπανηρές ακινητοποιήσεις» λέει ο Peter Hardin, Υπεύθυνος προϊόντων FM και FMX.

Με τις νέες αργές ταχύτητες, το φορτηγό μπορεί να κινείται με ταχύτητες μόλις 0,5-2 χλμ/ώρα. Αυτό βοηθά πάρα πολύ σε ελιγμούς ακριβείας όπως σε εργοτάξια ή σε εργασίες συντήρησης.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΕΡΕΝ

«Η ιδιαίτερα βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και η ικανότητα εκκίνησης με τις νέες αργές ταχύτητες, διευκολύνει του έργο του οδηγού κατά την κίνηση σε δύσβατο έδαφος ή σε ολισθηρές επιφάνειες με βαριά φορτία, όπως σε εργοτάξια, μεταλλεία ή δάση. Όσο πιο βαριές είναι οι μεταφορικές δραστηριότητες και όσο χειρότερη η επιφάνεια, τόσο περισσότερα έχει να κερδίσει ο οδηγός από ένα φορτηγό με αργές ταχύτητες» εξηγεί ο Peter Hardin.

Για μεταφορικές εταιρείες που ασχολούνται με βαριές μεταφορικές δραστηριότητες σε απαιτητικές επιφάνειες καθώς και κατά τη συνήθη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, οι αργές ταχύτητες προσφέρουν επίσης σημαντική ευελιξία και δυνατότητες βελτίωσης της οικονομίας καυσίμου.

«Το I-Shift με αργές ταχύτητες επιτρέπει την εκκίνηση από στάση σε ακραίες καταστάσεις. Ο συνδυασμός τους με μια κατάλληλη σχέση μετάδοσης οπίσθιου άξονα που διασφαλίζει τη λειτουργία στις βέλτιστες στροφές σε υψηλές ταχύτητες, συντελεί σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο. Αυτό είναι εξαιρετικά επωφελές για μεταφορικές εταιρείες που ασχολούνται με τέτοιες δραστηριότητες» λέει ο Peter Hardin.

Ανάλογα με τον τομέα εφαρμογής, το I-Shift διατίθεται με μία ή δύο αργές ταχύτητες εμπρός και με ή χωρίς δύο αργές ταχύτητες όπισθεν. Οι χαμηλότερες αργές σχέσεις είναι ενσωματωμένες με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift. Για τη διαχείριση των υψηλών φορτίων που αναπτύσσονται, πολλά εξαρτήματα έχουν κατασκευαστεί από υλικά υψηλής αντοχής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 12 εκ. μακρύτερο από μια συμβατική μονάδα I-Shift. Το I-Shift με αργές ταχύτητες είναι διαθέσιμο για τους κινητήρες 13 και 16 λίτρων της Volvo Trucks στα μοντέλα Volvo FM, Volvo FMX, Volvo FH και Volvo FH16.

Σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων με μία αργή σχέση, ο λόγος είναι 19:1 σε ένα κιβώτιο απευθείας μετάδοσης ή 17:1 σε ένα κιβώτιο overdrive. (Ο λόγος της χαμηλότερης ταχύτητας σε ένα κοινό κιβώτιο I-Shift με απευθείας μετάδοση είναι 15:1.) Σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων απευθείας μετάδοσης ή σε ένα κιβώτιο overdrive με δύο αργές σχέσεις, ο χαμηλότερος λόγος είναι 32:1.

Ο λόγος της χαμηλότερης ταχύτητας όπισθεν είναι 37:1 σε ένα κιβώτιο με απευθείας μετάδοση.

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,