Για ακόμα μια φορά η Daimler είχε να επιδείξει ένα από τα πιο πληθωρικά περίπτερα της έκθεσης, συγκεντρώνοντας τα βλέμματα, χάρη στα εντυπωσιακά λεωφορεία Mercedes-Benz και Setra.

 

Η γκάμα του κορυφαίου κατασκευαστή περιλαμβάνει από μικρά λεωφορεία βασισμένα στο Sprinter έως τις κορυφαίες εκδόσεις Setra της σειράς 500. Το περίπτερο κοσμούσαν τα επετειακά Travego και Tourismo, η δεύτερη γενιά των οποίων έχουν φτάσει τις 10.000 μονάδες, με το Travego να εφοδιάζεται πλέον με τον ολοκαίνουργιο 6κύλινδρο κινητήρα OM 471 τεχνολογίας Euro 6. Νέο προαιρετικό στοιχείο του (προαιρετικού) εξοπλισμού τους είναι τα ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.

Το προσεγμένο και προσιτό Integro που δεν εισάγεται στη χώρα μας καθώς και το Sprinter City 65 με κορυφαίο εξοπλισμό ψυχαγωγίας συμπλήρωναν τα εκθέματα με το αστέρι στη μάσκα.

Η Daimler είχε επίσης την ευκαιρία να επικοινωνήσει στους επισκέπτες της έκθεσης τις υπηρεσίες Omniplus (αφορά στο σέρβις), BusStore (η μάρκα μεταχειρισμένων λεωφορείων του ομίλου ) και FleetBoard (τηλεματική).

Mercedes-Benz Citaro NGT

Παγκόσμια πρεμιέρα για την έκδοση του δημοφιλούς αστικού λεωφορείου που κάνει χρήση συστήματος φυσικού αερίου. Το Citaro NGT έρχεται να εντυπωσιάσει με την αθόρυβη λειτουργία του και τις μειωμένες εκπομπές CO2, αμφότερα σημαντικά πλεονεκτήματα στην αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων που επικρατεί στο κέντρο των μεγαλουπόλεων. Η Mercedes-Benz προσφέρει την έκδοση φυσικού αερίου τόσο με το κλασικό διαξονικό αμάξωμα (έως 96 επιβάτες) όσο και με το 18μετρο αρθρωτό αμάξωμα (έως 153 επιβάτες), με κοινό παρανομαστή τον κινητήρα M 936 7,7 λίτρων και απόδοση 302 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων των ZF και Voith ενώ σύμφωνα με τον κατασκευαστή η έκδοση φυσικού αερίου παρουσιάζει μείωση κατανάλωσης κατά 20%.

Το Citaro NGT έχει να παρουσιάσει όλα τα πλεονεκτήματα της σειράς και επιπλέον φωτιστικά σώματα LED και μπουκάλες αποθήκευσης φυσικού αερίου (έως 227 λίτρα έκαστη) από κορυφαίας τεχνολογίας συνθετικό υλικό κατασκευής.

Setra

Η παρουσία της κορυφαίας στην Ευρώπη μάρκας λεωφορείων ήταν έντονη μέσω τεσσάρων εκπροσώπων της που κάλυπταν ένα ευρύ πεδίο της αγοράς, από τα χαμηλού πατώματος για υπεραστικές μεταφορές (S 415 LE και S 418 LE) μέχρι το κορυφαίο διώροφο λεωφορείο (S 431 DT). Η ναυαρχίδα της σειράς 500, το 516 HDH ήταν εκεί για να επιδείξει τα νέα κορυφαία υλικά επένδυσης των καθισμάτων και των επιφανειών καθώς και εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που καθηλώνει. Προαιρετικά και εδώ προσφέρονται από τον κατασκευή φωτιστικά σώματα LED και ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.

Εν τω μεταξύ η 60χρονη παράδοση της Setra στα κόμπακτ πολυτελή λεωφορεία συνεχίζεται με το νέο «μικρό» S 511 HD μήκους 10,5 μέτρων. Γνήσιο μέλος της σειράς 500 έχει να επιδείξει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 8,2% σε σχέση με τον προκάτοχό του ενώ προσφέρει χώρο για τη φιλοξενία 34 επιβατών, με ορισμένα καθίσματα να είναι αντικριστά καθώς πλαισιώνουν τραπεζάκι. Το λεωφορείο εφοδιάζεται με τον κινητήρα OM 470 Euro 6 394 ίππων που συνεργάζεται με το κιβώτιο PowerShift GO 250-8.

Πρεμιέρα έκανε και η 3αξονική έκδοση χαμηλού πατώματος S 418 LE που διευρύνει τη γκάμα MultiClass 400 στις 13 εκδόσεις. Το λεωφορείο έχει μήκος 14 μέτρων και εφοδιάζεται με τον κινητήρα OM 470 απόδοσης 360 ή 394 ίππων. Τη μετάδοση αναλαμβάνουν το PowerShift GO 280-8 ή το 6τάχυτο ZF Ecolife ή το επίσης 6τάχυτο Voith DIWA.6.

Νέος κινητήρας OM 471

Όλα τα 3αξονικά τουριστικά λεωφορεία Mercedes-Benz και Setra επωφελούνται τώρα από έναν νέο, υπερσύγχρονο 6κύλινδρο κινητήρα 12,8 λίτρων με απόδοση (ανάλογα την έκδοση και το λεωφορείο) 476 και 510 ίππων. Με μέγιστη πίεση ψεκασμού έως και 2.700 bar, αυξημένη αναλογία συμπίεσης, νέο υπερσυμπιεστή και νέα γεωμετρία στη βάση των εμβόλων, ο νέος κινητήρας υπόσχεται βελτιωμένη αποτελεσματικότητα και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 4%

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,