H MAN συμμετείχε «εκκωφαντικά» στην φετινή διεθνή έκθεση παρουσιάζοντας την ολοκληρωμένη σειρά λεωφορείων που αντικατοπτρίζει με κάθε ευκαιρία τη μοναδικότητα, την καινοτομία και τη διαδραστικότητα.

 

Στο περίπτερο 204 στην αίθουσα 2, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά εκθέματα με πληθώρα καινοτομιών καθώς και τα βασικά θέματα στα οποία επικεντρώνεται αυτό το διάστημα η MAN, όπως είναι η ασφάλεια και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμων. Σε όλα τα τουριστικά και υπεραστικά λεωφορεία η ενεργητική ασφάλεια ενισχύεται περεταίρω με τη διαθεσιμότητα των ACC (Adaptive Cruise Control), EBA (Emergency Braking System) και LGS (Lane Guard System). Επιπλέον, οι αισθητήρες φώτων και βροχής θα προσφέρονται προαιρετικά από τις αρχές του 2016.

 MAN Lion’s City Euro 6

Κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, υπήρξε συνεχής βελτίωση στο λεωφορείο Lion’s City, ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα με το μέγιστο όφελος. Τα βασικά μέτρα που υλοποιήθηκαν είναι η βελτιστοποίηση βάρους, η βελτιωμένη λειτουργικότητα, η μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες, καθώς και η σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Εκτός από την μείωση του βάρους και την τεχνολογία καυσαερίων Euro 6, υπάρχουν πρόσθετα χαρακτηριστικά: το νέο λογισμικό στο αυτόματο κιβώτιο της ZF EcoLife Step 3, ένας νέος συμπιεστής αέρα δύο σταδίων, το νέο λογισμικό λειτουργίας κινητήρα, οι νέες στιβαρές θύρες αστικών λεωφορείων της ΜΑΝ, χωρίς ανάγκη συντήρησης.

Εκτός από τα μέτρα για την αύξηση της αποδοτικότητας, η ΜΑΝ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην άνεση του οδηγού. Η ΜΑΝ είναι μια από τις πρώτες κατασκευάστριες εταιρίες λεωφορείων που προσφέρουν το νέο κάθισμα οδηγού ISRI NTS2, στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση και την εργονομία του χώρου εργασίας του οδηγού. Κύρια χαρακτηριστικά του νέου καθίσματος, αποτελούν η οσφυϊκή υποστήριξη, η ρύθμισή του σε 3 διαστάσεις και ο κλιματισμός του.

Πρεμιέρα για το υπεραστικό MAN Lion’s Interity

To MAN Lion’s Intercity παρουσιάστηκε σε διεθνή έκθεση λεωφορείου, για πρώτη φορά στο Kortrijk. Είναι σχεδιασμένο ειδικά για χρήση υπεραστικών αποστάσεων, σαν λεωφορείο μεταφοράς προσωπικού, καθώς και για χρήση ως ένα πολυτελές σχολικό λεωφορείο, συνδυάζοντας άνεση, υψηλή λειτουργικότητα, ασφάλεια αλλά και ποιότητα κατασκευής. Το όχημα θέτει τα πρότυπα με την εντυπωσιακή, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίασή του και την εξαιρετική οδική του συμπεριφορά, αλλά κυρίως με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και το χαμηλό κόστος του κύκλου ζωής του. Κεντρική ιδέα πίσω από το χαμηλό συνολικό κόστος οχήματος (TCO) είναι η ελαφριά κατασκευή του. Ακόμη, η εξελιγμένη αεροδυναμική του και η μεγάλη ευκολία συντήρησης και επισκευής του συμβάλουν στο χαμηλό λειτουργικό του κόστος.

 

Τα τουριστικά MAN-Neoplan

Στο Kortrijk , η MAN παρουσίασε επιλεκτικά και κάποιες ειδικές εκδόσεις  λεωφορείων και πούλμαν, από  το Κέντρο Τροποποίησης Λεωφορείων (Bus Modification Center – BMC), οι οποίες έχουν κατασκευαστεί βάσει των ειδικών απαιτήσεων των πελατών.

Το NEOPLAN Cityliner διαθέτει ένα ατομικό εσωτερικό σαλόνι σχεδιασμένο από την BMC, στο οποίο περιλαμβάνεται ένα ειδικό φως και οπτικοακουστικό σύστημα επικοινωνίας εν κινήσει, ειδικά σχεδιασμένα για αυτό το πούλμαν.

Το διώροφο πούλμαν NEOPLAN Skyliner συνδυάζει δύο λειτουργίες σε ένα μόνο όχημα: στο κάτω επίπεδο, υπάρχει ένα μπιστρό, όπου οι επιβάτες μπορούν να κοινωνικοποιούνται σ’ έναν ευρύχωρο χώρο σχήματος L, οποίος περιλαμβάνει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, 18 καθίσματα Exclussivo – Plus και δύο σαλόνια συνεργασίας με ρυθμιζόμενα τραπέζια.

Τα λεωφορεία του μέλλοντος

Από όσα παρουσίασε στο κοινό της έκθεσης η MAN δεν έλειψαν και οι αναφορές σε μελλοντικά projects. Πιο συγκεκριμένα η μάρκα παρουσίασε τα αποτελέσματα έρευνας 16 φοιτητών του τμήματος σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Reutlingen. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία μέσα σε διάστημα έξι μηνών να αναπτύξουν τις ιδέες τους σχετικά με το πως μπορεί να μοιάζει το λεωφορείο του μέλλοντος το 2020, το 2035 ή το 2050. Μια σειρά από σχέδια που ανταποκρίθηκαν σε διάφορα πιθανά σενάρια του μέλλοντος αποτυπώθηκαν στο χαρτί. Για παράδειγμα, στον τομέα της ασφάλειας δόθηκαν ιδέες όπως η σάρωση των επιβατών για ανίχνευση επικίνδυνων αντικειμένων ενώ στον τομέα της άνεσης, το βάρος έπεσε σε λύσεις που αφορούν τα άτομα περιορισμένης κινητηκότητας.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,