Νέο Iveco Eurocargo: Στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο των 40 ετών της, η Iveco ολοκληρώνει την αναβάθμιση της γκάμας των επαγγελματικών της οχημάτων με την παρουσίαση της νέας γενιάς του δημοφιλούς φορτηγού διανομών Eurocargo.

 

Μόλις δύο χρόνια μετά από το λανσάρισμα των εκδόσεων του Eurocargo με κινητήρες τεχνολογίας Euro 6, η Iveco παρουσίασε τη νέα γενιά που έρχεται κομψότερη, ασφαλέστερη, πιο άνετη και αποδοτική καθώς και με μεγαλύτερη ευελιξία. Το νέο Iveco Eurocargo, που θα κατασκευάζεται στην γραμμή παραγωγής «Silver World Class Manufacturing) (Μπρέσια, Ιταλία) έρχεται μετά τα νέα Stralis και Daily (τα οποία κέρδισαν αντίστοιχα τους τίτλους Truck of the Year 2013 και Van of the Year 2015) να ολοκληρώσει

τον κύκλο αναβάθμισης της γκάμας. Και μάλιστα να αποσπάσει «με το καλημέρα» τον βραβείο «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2016″.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΟ

Όπως και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της Iveco στους κλάδους των φορτηγών και των λεωφορείων, έτσι και το νέο Eurocargo θα προσφέρεται με νέους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6 χωρίς τη χρήση τεχνολογίας επανακυκλοφορίας των καυσαερίων εντός του θαλάμου καύσης (EGR) αλλά μόνο με το σύστημα «Hi-SCR» και το φίλτρο μικροσωματιδίων.

Παράλληλα, το ιταλικό ελαφρύ φορτηγό θα εφοδιάζεται με όλα τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι υποχρεωτικά ήδη από τον Νοέμβριο του 2015 για την κατηγορία όπως το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και το σύστημα φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης. Παράλληλα όμως, το Enhanced Vehicle Stability Control (EVSC) θα είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με μεικτό από 12 – 19 τόνους ενώ θα διατίθεται και το Adaptive Cruise Control (ACC).

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, το νέο Eurocargo θα προσφέρεται με Euro 6 πετρελαιοκινητήρες (Tector 5 και Tector 7) που διακρίνονται για τη σημαντικά μειωμένη μέση κατανάλωση τους σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις. Πληροφοριακά αναφέρουμε πως ο κατασκευαστής υπολογίζει τα οφέλη σε καύσιμο να ανέρχονται έως και το 8% (μείωση κατανάλωσης κατά 5% για το μέσο όρο στις αστικές διανομές).

Σε αυτά τα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβάνονται και δύο εκδόσεις του 4κύλιδρου Tector 5 με απόδοση 160 και 190 ίππων που αποδίδουν μέγιστη ροπή 680 ή 700 Nm από τις 2.200 ή 2.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Iveco Eurocargo θα είναι διαθέσιμο και στην έκδοση «Natural Power» με καύσιμο το φυσικό αέριο χάρη και έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 750 Nm ροπής.

Χάρη στο πιο «καθαρό» καύσιμο που χρησιμοποιεί το εν λόγω μηχανικό σύνολο, οι εκπομπές (CO2) είναι μειωμένες κατά 10%, τα οξείδια του αζώτου (NOx) κατά 35% και τα μικροσωματίδια κατά 95% αντίστοιχα.

(10)ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ

Με αρκετές επιρροές από τη νέα γενιά του Daily, η σχεδίαση της καμπίνας είναι αρκετά σύγχρονη και δυναμική. Η μάσκα του οχήματος σε συνδυασμό με τις μαύρες επενδύσεις στο κάτω μέρος του παρμπρίζ, δημιουργούν ένα έντονο «V» ενώ ο νευρώδης προφυλακτήρας φιλοξενεί προβολείς ομίχλης στο κάτω μέρος του. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, εκτός της βελτιωμένης αισθητικής της, η σχεδίαση της καμπίνας έχει επιφέρει και μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος κατά 2% σε σχέση με τον προκάτοχο του, γεγονός που συμβάλλει σημαντικά μεταξύ άλλων και στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος.

Στο εσωτερικό έχουν υπάρξει σημαντικές αλλαγές σε ότι αφορά στο σχήμα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας που πλέον είναι πιο «συμπαγών» διαστάσεων. Αυτό το δεδομένο σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος του «τούνελ» για τον κινητήρα, ευνοεί την άνετη μετακίνηση των επιβατών εντός του οχήματος, ενώ επιτρέπει στον οδηγό να εξέλθει εύκολα από το όχημα και από τις δύο θύρες.

(6)Το τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και διακρίνεται για τα πολλαπλά χειριστήρια που ενσωματώνει ενώ νέα είναι και τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τα φώτα και τα αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων. Παράλληλα, το τιμόνι εφοδιάζεται με αερόσακο για τον οδηγό.

Πέραν όμως όλων αυτών, σημαντική βαρύτητα έχει δοθεί και στο επίπεδο της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού της καμπίνας καθώς και των παροχών που προσφέρει στον οδηγό καθόλη τη διάρκεια του δρομολογίου. Ειδικές βάσεις για κινητά τηλέφωνα ή tablets καθώς και θύρες USB συγκαταλέγονται μεταξύ των στοιχείων που το νέο Eurocargo προσφέρει στον οδηγό του ενώ, το σύστημα πολυμέσων μπορεί να εφοδιάζεται με μια νέα, αποσπώμενη οθόνη.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,