Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε τροποποιήσεις στον εξοπλισμό του Citan, με αφορμή την εναρμόνισή του με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6.

Με το νέο προαιρετικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει το διπλό κάθισμα του συνοδηγού, το εργοστασιακά τοποθετημένο σύστημα πλοήγησης, την πανοραμική οροφή και την κάμερα οπισθοπορείας, το Citan καθίσταται τώρα ακόμα πιο πρακτικό. Ο νέος εξοπλισμός είναι ήδη διαθέσιμος προς παραγγελία, με τις παραδόσεις να γίνονται σταδιακά από τον Ιούνιο και μετά.

EURO 6 & BLUEEFFICIENCY

Από τον Ιούνιο όλα τα Mercedes-Benz Citan με άδεια επιβατικού οχήματος (Citan Tourer στο εξής) θα πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 στο βασικό εξοπλισμό τους. Τα Citan που θα ταξινομηθούν με άδεια επαγγελματικού οχήματος μπορούν να εξοπλιστούν προαιρετικά με κινητήρα προδιαγραφών Euro 6, περισσότερο από ένα έτος πριν τεθεί σε ισχύ ο κανονισμός. Όλες οι εκδόσεις του Citan με κινητήρα πετρελαίου Euro 6 δεν εξοπλίζονται πλέον με την πολύπλοκη τεχνολογία SCR και οι οδηγοί δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τη χρήση του AdBlue.

Όλα τα Citan που είναι συμβατά με τις προδιαγραφές Euro 6 διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους πακέτο BlueEFFICIENCY. Μεταξύ άλλων το πακέτο περιλαμβάνει τη λειτουργία ECO start/stop μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου στους κινητήρες πετρελαίου στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. Η εξέλιξη σε Euro 6 αυξάνει τη μέγιστη ροπή κατά 20 Nm για κάθε κινητήρα πετρελαίου, με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 200 Nm και 260 Nm. Αυτό μεταφράζεται σε αξιοσημείωτη αύξηση της ελκτικής δύναμης κατά περίπου 10%. Η απόδοσή του Citan παραμένει αμετάβλητη στα 55 kW (75 hp) και 81 kW (110 hp).

ΝΕΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Οι εκδόσεις Citan Long με άδεια επιβατικού οχήματος μπορούν να εξοπλιστούν προαιρετικά με 2 ανακλινόμενα κρύσταλλα στην οροφή πάνω από τα μπροστινά καθίσματα και με πανοραμική οροφή πάνω από τα πίσω καθίσματα. Τα κρύσταλλα είναι φιμέ και το άνοιγμα των 2 ανακλινόμενων κρυστάλλων γίνεται χειροκίνητα.

Το Citan γίνεται ακόμα πιο ευέλικτο με το νέο διπλό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού. Και τα δύο καθίσματα διαθέτουν προσκέφαλα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος και ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Στην περίπτωση που το κάθισμα είναι άδειο η πλάτη μπορεί να διπλωθεί και να χρησιμοποιηθεί ως επιφάνεια γραφής. Ενώ, κάτω από το διπλό κάθισμα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος.

Ένα νέο σύστημα πλοήγησης έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το Citan. Η χρήση της συσκευής γίνεται μέσω της οθόνης αφής 3.5 ίντσων και εκτός από τους χάρτες της Ευρώπης διαθέτει θύρα USB, υποδοχή κάρτας SD, διασύνδεση AUX και Bluetooth. Επίσης, χάρη στην ψηφιακή μετάδοση DAB + διασφαλίζει εξαιρετική ραδιοφωνική λήψη.

Τέλος, η νέα προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας διευκολύνει τους ελιγμούς οπισθοπορείας σε χαμηλές ταχύτητες αυξάνοντας την ασφάλεια. Η κάμερα είναι τοποθετημένη πίσω από τη βάση συγκράτησης της πινακίδας. Ενεργοποιείται μόλις γίνει επιλογή της όπισθεν και η εικόνα προβάλλεται στον εσωτερικό καθρέπτη και απενεργοποιείται αυτόματα εάν η ένταση του φωτός είναι δυνατή. Οι γραμμές/οδηγοί βοηθούν στον υπολογισμό των αποστάσεων. Επίσης, νέο είναι και το προαιρετικό αντικλεπτικό σύστημα το οποίο διατίθεται τόσο στις εκδόσεις van όσο και στις εκδόσεις Tourer και ενεργοποιείται μέσω του τηλεχειρισμού του κλειδιού του οχήματος.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,