Το νέο Ducato με καύσιμο φυσικό αέριο είναι η τελευταία προσθήκη στη γκάμα Natural Power που προσφέρει η Fiat Professional και η οποία περιλαμβάνει επίσης τα Panda Van, Punto Van, Fiorino και Nuovo Doblo. Μια ευρεία γκάμα οχημάτων που επιτρέπει στη μάρκα να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην συγκεκριμένη αγορά.

Το Ducato είναι το εμβληματικό μοντέλο της Fiat Professional, που κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1981 και σε περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα. Είναι επίσης ένα «παγκόσμιο» όχημα, που οδηγεί την ανάπτυξη της Fiat Chrysler Automobiles στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Πωλείται αυτή τη στιγμή σε περισσότερες από 80 χώρες του κόσμου, ακόμα και στη Β. Αμερική, όπου διατίθεται με το όνομα «PROMASTER» και τα σήματα της RAM.

Το Ducato 140 Natural Power είναι εφοδιασμένο με ένα 3λιτρο κινητήρα, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ίππων στις 3.500 στροφές και μέγιστη ροπή 350 Nm στις 1.500 στροφές. Το αυτοκίνητο φτάνει σε μέγιστη ταχύτητα 159 χλμ./ώρα και προσφέρει χαμηλές καταναλώσεις (13,1 m3/100 km φυσικού αερίου στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών) και εκπομπές CO2 234g/km.

Με αυτή την έκδοση η Fiat λανσάρει τον πρώτο κινητήρα προδιαγραφών Euro 6 της γκάμας του Ducato, η οποία θ” αρχίσει να προσφέρεται στην αγορά τους επόμενους μήνες, ξεκινώντας με τις εκδόσεις μεταφοράς επιβατών. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος κινητήρας Euro 6 είναι διαθέσιμος σε μια πλήρη γκάμα εκδόσεων, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και τα νέα Ducato Panorama και Ducato Combi. Μονά πίσω καθίσματα, μεγάλος εσωτερικός χώρος, πολλά εξαρτήματα που έχουν εξελιχθεί για να αυξήσουν την ασφάλεια και αναρίθμητες προαιρετικές επιλογές προσαρμογής σε προσωπικές προτιμήσεις, κάνουν το Ducato Panorama Natural Power ένα ιδανικό όχημα για μεταφορά επιβατών. Από την άλλη πλευρά τα άνετα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα τριθέσια καθίσματα, κάνουν το νέο Ducato Combi ιδανικό συνεργάτη για μικτές μεταφορές ομάδων εργασίας και αγαθών. Επιπλέον, η απουσία εκπομπών σωματιδίων και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων καθιστούν το νέο Ducato Natural Power ιδιαίτερα κατάλληλο για την πρόσβαση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία εξαιτίας κανόνων προστασίας του περιβάλλοντος.

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Ο κινητήρας εξελίχθηκε και κατασκευάζεται από την FPT Industrial ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί ειδικά εξαρτήματα που εξασφαλίζουν μέγιστη διάρκεια ζωής, αξιοπιστία και αποδοτικότητα. Ταυτόχρονα εξασφαλίζεται ότι οι επιδόσεις και η «οδηγική αίσθηση» είναι συγκρίσιμες με αυτές ενός κινητήρα diesel. Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος για να λειτουργεί υπό φυσιολογικές συνθήκες με φυσικό αέριο. Περνάει στην λειτουργία με βενζίνη αυτόματα μόνον όταν το φυσικό αέριο κοντεύει να εξαντληθεί. Το ρεζερβουάρ βενζίνης τον 15 λίτρων εξασφαλίζει μια αυτονομία 100 χιλιομέτρων, για να φτάσει το αυτοκίνητο στο επόμενο πρατήριο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο.

Τα κυλινδρικά ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου είναι τοποθετημένα κάτω από το δάπεδο και αυτό αφήνει ελεύθερο ολόκληρο το χώρο φόρτωσης. Το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου αποτελείται από πέντε κυλινδρικά ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 220 λίτρων (36 κιλών) που εξασφαλίζουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Το νέο Ducato 140 Natural Power επιβεβαιώνει την προσήλωση της Fiat Chrysler Automobiles στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω της έρευνας και εξέλιξης λύσεων για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση, συνδυάζοντας την προστασία του περιβάλλοντος με την οικονομική βιωσιμότητα.

Από οικολογικής πλευράς το φυσικό αέριο είναι το καθαρότερο καύσιμο που υπάρχει σήμερα. Τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο μειώνουν τις επιβλαβείς εκπομπές όπως των σωματιδίων (σχεδόν μηδενικές), των οξειδίων του αζώτου και των πιο δραστικών υδρογονανθράκων που προκαλούν τη δημιουργία άλλων ρύπων. Σε σύγκριση με την βενζίνη οι κινητήρες φυσικού αερίου εξασφαλίζουν μείωση του CO2 κατά 23% περίπου, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου και των κλιματικών αλλαγών.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η ασφάλεια: σύμφωνα με τα στάνταρ της αμερικανικής υπηρεσίας προστασίας περιβάλλοντος, το φυσικό αέριο είναι ασφαλέστερο από την βενζίνη και το υγραέριο και υστερεί μόνο σε σχέση με το diesel. Επιπλέον τα οχήματα που συναρμολογούνται στο εργοστάσιο και έχουν ήδη ένα ειδικά προσαρμοσμένο πλαίσιο, υφίστανται τις ίδιες δοκιμές πρόσκρουσης και εκπομπών ρύπων όπως στα συμβατικά οχήματα και καλύπτουν τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας και άνεσης.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , , ,