Ενώ η Scania πειραματίζεται στην ασύρματη φόρτιση των αστικών λεωφορείων, η Volvo θέτει σε λειτουργία κάτω από πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας το δικό της ηλεκτρικό λεωφορείο. Πιο συγκεκριμένα, το καινοτόμο Volvo 7900 Electric Hybrid ξεκίνησε δρομολόγια στις 18 Δεκεμβρίου για λογαριασμό της δημόσιας εταιρίας μεταφορών του Αμβούργου. Μάλιστα το λεωφορείο εγκαινίασε μια νέα γραμμή στην οποία ο μεταφορέας θα εκτελεί συγκριτικές δοκιμές καινοτόμων τεχνολογιών κίνησης υπό τις αυστηρές καθημερινές συνθήκες των προγραμματισμένων υπηρεσιών. Στόχος της πόλης του Αμβούργου είναι από το 2020 και έπειτα το μεταφορικό έργο να πραγματοποιούν αποκλειστικά λεωφορεία με μηδενικές εκπομπές ρύπων!

Στα εγκαίνια της νέας λεωφορειακής γραμμής 109 αλλά και της έναρξης των δρομολογίων τριών νέων Volvo 7900 Electric Hybrid παρευρέθησαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volvo κ. Olof Persson, ο Διευθύνων Σύμβουλος του δημόσιου μεταφορέα HOCHBAHN κ. Günter Elste,  ο Δήμαρχος του Αμβούργου κ. Olaf Scholz και άλλοι παράγοντες από το χώρο της πολιτικής, της οικονομίας και του κλάδου των λεωφορείων.

Αξίζει να σημειώσουμε πως στη συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή 109 οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από λεωφορεία με καινοτόμες τεχνολογίες κίνησης, όχι μόνο της Volvo αλλά και άλλων κατασκευαστών. Θα δοκιμαστούν διαφορετικοί τύποι και τρόποι μετάδοσης και θα συγκριθούν κάτω ακριβώς από τις ίδιες συνθήκες. Πρόκειται πράγματι για έναν πολύ έξυπνο τρόπο που θα οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα τον Δήμο Αμβούργου σχετικά με το ποια λεωφορεία θα αναλάβουν το μεταφορικό έργο ολόκληρης της πόλης στο μέλλον.

Η γραμμή 109 έχει μήκος δέκα χιλιομέτρων, ξεκινά από τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων του Αμβούργου και στον σταθμό του υπόγειου σιδηρόδρομου στο Alsterdorf. Η φόρτιση των λεωφορείων Volvo πραγματοποιείται στους σταθμούς έναρξης και τερματισμού του δρομολογίου και διαρκεί μόλις έξι λεπτά! Το λεωφορείο κινείται αποκλειστικά με τις μπαταρίες του στα επτά από τα δέκα χιλιόμετρα της διαδρομής ενώ στα υπόλοιπα συμβάλει και το πετρελαιοκινήτηρας Euro 6.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Volvo, Η μαζική παραγωγή του ηλεκτρο-υβριδικού λεωφορείου αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2016.

 

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,