Η Fiat ανακοίνωσε την έναρξη διάθεσης της 4ης γενιάς του Doblo στην αγορά, ενώ αναμένεται να το δούμε στις εκθέσεις των αντιπροσώπων από τον προσεχή Φεβρουάριο. Πρόκειται για το επιτυχημένο vanette που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 2000 και έβαλε τη μάρκα στο «χάρτη» της κατηγορίας. Έκτοτε επανατοποθετήθηκε στην αγορά το 2005 και το 2010 γνωρίζοντας μεγάλη απήχηση πανευρωπαϊκά. Η ιταλική φίρμα αποφάσισε να αντικαταστήσει το μοντέλο, μόλις στα τέσσερα χρόνια ζωής της προηγούμενης γενιάς, κίνηση που δεν συνηθίζεται στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων. Αυτή η απόφαση σχετίζεται προφανώς και με την έναρξη διάθεσης του Doblo μέσω της Chrysler στην αγορά της Β. Αμερικής, με το λογότυπο της Ram και την ονομασία Promaster City Van.

ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΧΗΜΑ

Στη νέα του γενιά, το Fiat Doblo διατηρεί σχεδιαστικά το γνώριμο σχήμα και τις γραμμές του, με τις μεγάλες διαφοροποιήσεις να εντοπίζονται στη μάσκα, στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Το αποτέλεσμα των παρεμβάσεων έχει δημιουργήσει ένα πιο δυναμικό σύνολο που μπορεί να κάνει «γκελ» τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική. Το νέο Doblo θα είναι διαθέσιμο σε δύο μεταξόνια, δύο ύψη οροφής, πέντε τύπους διαμόρφωσης του εσωτερικού, τρία πακέτα εξοπλισμού (Pop, Easy και Lounge) και σε έντεκα χρώματα αμαξώματος.

ΝΕΑ ΚΑΜΠΙΝΑ

Ο κατασκευαστής έχει προχωρήσει σε περισσότερες σχεδιαστικές αλλαγές στο εσωτερικό του νέου Doblo φροντίζοντας για ένα άνετο και πρακτικό περιβάλλον που στις επιβατικές εκδόσεις μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά επιβάτες (σε τρεις σειρές καθισμάτων) συνδυάζοντας ταυτόχρονα χώρο αποσκευών 790 λίτρων. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό φέρει μεγαλύτερους αεραγωγούς και σε κάποιες εκδόσεις γίνεται χρήση διχρωμίας των πλαστικών μερών του.

ΕΩΣ 135 ΙΠΠΟΥΣ

Επτά κινητήρες με απόδοση από 90 έως 135 ίππους εφοδιάζουν τις εκδόσεις του νέου Doblo. Υπάρχουν δύο κινητήρες βενζίνης στα 1,4 λίτρα με απόδοση 95 και 120 ίππους και τρεις πετρελαιοκινητήρες Multijet 1,6 με 90 και 105 ίππους και 2,0 με 135 ίππους. Τη γκάμα ολοκληρώνει ένας κινητήρας φυσικού αερίου στα 1,4 λίτρα με απόδοση 120 ίππους. Αρκετές τεχνικές παρεμβάσεις συνέβαλαν στην βελτίωση της αίσθησης των κιβωτίων ταχυτήτων και στη λειτουργία του πεντάλ γκαζιού. Στις αναρτήσεις, το επιτυχημένο σύστημα Bi-Link στο πίσω μέρος έχει περάσει και σε αυτή τη γενιά ενώ πλήρως ενημερωμένος φαίνεται πως είναι ο εξοπλισμός ασφάλειας με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα ABS με EBD, ESC με ASR (Anti Slip Regulation), HBA (Hydraulic Brake Assist), ακόμα και Hill Holder.

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,