1

Νέο Iveco Daily: Η τρίτη γενιά του Iveco Daily συνδυάζει την καινοτομία με την παράδοση. Ενημερωμένος εξοπλισμός, οικονομία καυσίμου από τη σύγχρονη γραμμή κίνησης και πολλές νέες εκδόσεις είναι τα στοιχεία που του χάρισαν τον τίτλο του «Van of the Year 2015″ και που θα ωθήσουν τις πωλήσεις του προϊόντος τα επόμενα χρόνια.

 

Δεν είναι όμως μόνο ο «τίτλος». Είναι πάνω απ’ όλα ότι η εταιρία κατάφερε ν’ ανανεώσει εκ βάθρων το Daily (80% των εξαρτημάτων είναι καινούργιο), χωρίς από την άλλη να αλλάξει το DNA που το έχει καθιερώσει σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο ότι το ελαφρύ φορτηγό στις προηγούμενες γενιές του έχει πουλήσει 2,6 εκατ. οχήματα σε 110 χώρες παγκοσμίως.

Για ακόμα μια φορά ο κατασκευαστής εμπιστεύεται τις αναμφισβήτητες δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά (αντοχή, ευελιξία, ευκολία διαμόρφωσης) που προσδίδει στο φορτηγό το πλαίσιο τύπου σκάλας ενώ η γκάμα εκδόσεων διαμορφώνεται από παραλλαγές δύο βασικών τύπων οχήματος, του καμπίνα-σασί (C+C) και του βαν. Φυσικά δεν λείπουν οι δημοφιλείς εκδόσεις μίνι λεωφορείου.

2

3ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ

Χάρη στο νέο σχεδιασμό, τα μακρύτερα μεταξόνια και τον μικρότερο πίσω πρόβολο, το νέο Daily υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, χωρίς να διακυβεύεται η απαραίτητη ευελιξία σε στενούς χώρους. Όλες οι εκδόσεις έως τους 3,5 τόνους εφοδιάζονται με νέες εμπρόσθιες αναρτήσεις που παρέχουν εξαιρετικό έλεγχο στο όχημα ενώ βελτιώνουν και την άνεση. Νέα διάταξη έχει σχεδιαστεί και για την πίσω ανάρτηση, για μοντέλα με μονά ελαστικά στον πίσω άξονα, με στόχο να μειωθεί περεταίρω (κατά 55 χιλ.) η απόσταση που έχει το κατώφλι φόρτωσης από το έδαφος.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, το νέο Iveco Daily έχει στόχο να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη οικονομία καυσίμου (τουλάχιστον κατά 5%) σε συνδυασμό με βελτιωμένες επιδόσεις και αυτό επιτυγχάνεται με επιτυχημένους συνδυασμούς κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων και αναλογίας αξόνων. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ κινητήρων 2,3 και 3,0 λίτρων σε εννέα εκδόσεις ισχύος από 106 έως 205 ίππους. Οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι με προδιαγραφές ρύπων Euro 5b+ (με EGR) είτε ως Euro 6 (με EGR και SCR). Τη γκάμα συμπληρώνει μια έκδοση φυσικού αερίου με απόδοση 136 ίππους. Όλα τα κιβώτια είναι 6τάχυτα, συμπεριλαμβανομένου του αυτοματοποιημένου κιβωτίου Agile.

Από τα ξεχωριστά στοιχεία του νέου Daily αποτελεί το πολύ εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο ΗΙ-ΜΑΤΙC των 8 σχέσεων, κατασκευασμένο σε συνεργασία με την ZF, το οποίο επιτυγχάνει αλλαγές σε χρόνους της τάξης των 200 milisecond (!) βελτιώνοντας σημαντικά την οικονομία σε καύσιμο αλλά και την άνεση του οδηγού ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας που θα επιλεγεί (Eco Mode ή Power Mode).

4

ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Εν τω μεταξύ, μια σημαντικά αναβαθμισμένη καμπίνα που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στη θέση οδήγησης, βελτιωμένη ορατότητα αλλά και καλύτερη ηχομόνωση. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης με στόχο την αναβάθμιση της αισθητικής της καμπίνας με νέους χρωματικούς συνδυασμούς στα πλαστικά και στις επενδύσεις. Επιπλέον, ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα κλιματισμού εξασφαλίζει τώρα το ιδανικό κλίμα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Έχουν σχεδιαστεί 15 αποθηκευτικοί χώροι, πέντε από τους οποίους είναι κλειστού τύπου, τρεις ποτηροθήκες, ειδικοί χώροι για κινητό, τάμπλετ και ότι άλλο χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του ένας επαγγελματίας οδηγός.

5

6ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ VAN

Η επανατοποθέτηση του Daily στην αγορά επιφέρει πολλές αλλαγές στη γκάμα εκδόσεων βαν, με μεταξόνια στα 3.000, 3.520 και 4.100 χιλ. αλλά και με έξτρα εκδόσεις με μακρύτερο πρόβολο.

Πιο συγκεκριμένα οι εκδόσεις βαν της νέας γενιάς Daily χαρακτηρίζονται από βελτιωμένη φέρουσα ικανότητα χάρη στον βελτιστοποιημένο όγκο φορτίου και στην βελτίωση της προσβασιμότητας στο χώρο φόρτωσης. Η επαναξιολόγηση της σχέσης μεταξύ μεταξονίου και μήκους αμαξώματος έχει αυξήσει το ωφέλιμο μήκος και συνεπώς τη χωρητικότητα της κλούβας. Έτσι, για πρώτη φορά σχεδιάζονται εκδόσεις με ωφέλιμο όγκο 18 και 19,6 κυβικά μέτρα, επιδόσεις που αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία. Από τη στιγμή ωστόσο που το 38% των βαν που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτουν όγκο φόρτωσης μεταξύ 9 και 11 κυβικά μέτρα, η πιο σημαντική έκδοση του νέου Daily Van φαίνεται πως είναι αυτή των 10,8 κυβικών μέτρων η οποία διαθέτει και την καλύτερη αναλογία μήκους πλατφόρμας φόρτωσης και συνολικού μήκους αμαξώματος.

Το μεικτό βάρος των εκδόσεων βαν κυμαίνεται από τους 3,3 μέχρι τους 7,0 τόνους, ο ωφέλιμος όγκος από τα 7,3 έως τα 19,6 κυβικά μέτρα ενώ το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να ανέλθει μέχρι τους 4 τόνους.

7

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΣΙ

Ευρύτατη είναι και η γκάμα εκδόσεων καμπίνα-σασί του νέου Daily. Ίδιο με τα βαν το εύρος του μεικτού βάρους, μεταξόνια από 3.000 έως 4.750 χιλ. και μέγιστο μήκος οχήματος έως 6.190 χιλ. Υπάρχει μια νέα επιλογή με μεταξόνιο στα 4.100 χιλ. και μονά ελαστικά πίσω ενώ βελτιωμένο είναι και το ωφέλιμο φορτίο που ανέρχεται έως τους 4,7 τόνους.

8

9ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ MINIBUS

Όπως είναι φυσικό, το νέο Daily αποτελέσει την βάση για μία εκτεταμμένη γκάμα μικρών λεωφορείων για την Iveco. Στην φετινή ΙΑΑ μάλιστα πήραμε μια πρώτη γεύση με μια πληθώρα εκδόσεων για κάθε είδους μεταφορά. Η εταιρία έχει ανανεώσει πλήρως την γραμμή παραγωγή των Minibus στο εργοστάσιο της Suzzara αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τόσο την ποιότητα όσο και την δυνατότητα παραγωγής διαφορετικών εκδόσεων. Εκμεταλλευόμενη τις επαυξημένες δυνατότητες του νέου Daily (με κυριότερη από αυτές την άνεση για τους επιβάτες), η Iveco δημιούργησε μια γκάμα από τέσσερις εκδόσεις του μοντέλου: την Line (για αστικές μεταφορές, σχολικά κ.λπ.), την Citys (για λίγο πιο μακρινές αποστάσεις, με διπλή πόρτα και πρόσβαση για ΑΜΕΑ), την Pop (σχολικό, αποκλειστικά για την Ιταλική αγορά) και την Τourys (η πιο πολυτελής εκδοχή, με αερανάρτηση, αυτόματο κλιματισμό, διπλά παράθυρα, πλούσιο εξοπλισμό, μεταξόνιο στα 4,1 μέτρα, μήκος στα 7,5 μέτρα και χώρο για 19 επιβάτες).

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,