Setra ComfortClass S515 MD

Ο κορυφαίος κατασκευαστής λεωφορείων στην Ευρώπη ολοκλήρωσε τη γκάμα εκδόσεων της σειράς ComfortClass 500 με τα νέα λεωφορεία που παρουσίασε στο Ανόβερο.

Setra Comfort Class 500 Completed!

500 MD

Μια πολύ ενδιαφέρουσα και σαφώς πιο οικονομική πρόταση της Setra είναι το νέο ComfortClass 500 MD. Πρόκειται για μία «μεσαίου δαπέδου» (Middle Decker) εκδοχή της σειράς 500, με ύψος που φθάνει στα 3,56 μέτρα και δύο μήκη αμαξώματος: 12,3 μέτρα το S 515 MD, 13,1 μέτρα το S 516 MD. Σχεδιαστικά διατηρεί τα γνώριμα στοιχεία της σειράς 500, με το χαμηλότερο ύψος να μειώνει ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση, με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης. Θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, τον ΟΜ 936 με τους 354 ίππους, και τον ΟΜ 470 με τους 394 ίππους, ενώ δεν θα λείπουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που γνωρίζουμε και από την «κανονική» σειρά 500. Υπάρχει η δυνατότητα η δεύτερη πόρτα να είναι εμπρός ή πίσω από τον πίσω άξονα, με ανάλογα οφέλη στον χώρο αποσκευών που μπορεί να φθάσει έως και τα 9,7 κυβικά μέτρα. Στο εσωτερικό ανάλογα με την διαρρύθμιση μπορούν να φιλοξενηθούν από 55 έως 59 επιβάτες με το εσωτερικό ύψος να παραμένει στα 2,1 μέτρα όπως και στην κλασική σειρά 500. Συνολικά, μία πολύ έξυπνη κίνηση της Setra, για μία πιο οικονομική λύση χωρίς «εκπτώσεις» σε ποιότητα και τεχνολογία, και με πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης σε κάθε είδους ανάγκη της αγοράς.

Setra Comfort Class 500 Completed!

S 511 HD / S 519 HD

Για άλλη μια φορά η Setra μεταφέρει την τεχνογνωσία και την πολυτέλεια των μεγάλων μοντέλων της σε μικρότερα και πιο οικονομικά πακέτα. Το S 511 HD έχει μήκος στα 10,47 μέτρα, κάτι που το καθιστά ιδανικό για μια μικρή τουριστική επιχείρηση με βλέψεις σε VIP μεταφορές. Με μεταξόνιο μόλις στα 5,005 μέτρα έχει κύκλο στροφής στα μόλις 17,5 μέτρα, ενώ από τα μεγάλα αδέλφια του διατηρεί το εσωτερικό ύψος και την αίσθηση ευρυχωρίας μοναδική για λεωφορείο αυτής της τάξης. Στην άλλη άκρη βρίσκεται το S 519 HD, το οποίο με μήκος στα 14,95 μέτρα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 71 επιβάτες χωρίς τουαλέτα (ή 65 με τουαλέτα). Για να κινηθεί αυτό το μεγάλο λεωφορείο επιλέχθηκε όπως είναι φυσικό ο ΟΜ 471 με τους 476 ίππους ενώ στάνταρ είναι το πλήρως αυτόματο κιβώτιο GO 250-8 Powershift.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , , ,