Η πρώτη φάση παραγωγής του νέου Transit ξεκίνησε την άνοιξη του 2014, και περιλάμβανε τις στάνταρ εκδόσεις Van, Chassis Cab και Minibus. Τώρα, το  εργοστάσιο της Ford στο Kocaeli της Τουρκίας, παράγει μία δεύτερη παρτίδα πρόσθετων εκδόσεων με νέους τύπους αμαξωμάτων, νέα μήκη πλαισίου και την κορυφαία γκάμα μοντέλων All-Wheel Drive (AWD). Η Ford είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει όλες αυτές τις νέες εκδόσεις στη φετινή ΙΑΑ 2014.

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΓΚΑΜΑ CHASSIS CAB

Η πλήρης γκάμα μοντέλων Transit Chassis Cab περιλαμβάνει τώρα ένα Double Cab, που χωρά μέχρι επτά άτομα με τη στάνταρ τετραθέσια δεύτερη σειρά καθισμάτων και τις extra-long εκδόσεις L5 «Super Jumbo», είναι τα μακρύτερα Transit παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Σαν μονοκάμπινα (single cab), τα μοντέλα L5 προσφέρουν εξαιρετικό χώρο φόρτωσης μήκους πάνω από 5,2 μέτρα και εμβαδού 11.5 m2 όταν εφοδιάζονται με εργοστασιακής τοποθέτησης ανοικτή πλατφόρμα με ανοιγόμενα τμήματα. Με συνολικό μήκος 7.797 χιλ. συμπεριλαμβανομένου του αμαξώματος, ο κύκλος στροφής παραμένει μικρός, μόλις 15,8 μέτρα.

Η πλήρης γκάμα του Transit Chassis Cab προσφέρει δύο διαφορετικά μήκη για το μονοκάμπινο – singlecab (L1-L5) και τέσσερα για το διπλοκάμπινο – doublecab (L2-L5), με μεικτό βάρος 3,1 έως 4,7 τόνους. Επιπλέον των εργοστασιακών αμαξωμάτων με ανοιγόμενα τμήματα, οι εκδόσεις αυτές αποτελούν την ιδανική πλατφόρμα για κλειστά και ανατρεπόμενα αμαξώματα ή άλλες εξειδικευμένες λύσεις, από ψυγεία μέχρι κινητά συνεργεία, οχήματα πρώτων βοηθειών ή αυτοκινούμενα τροχόσπιτα. Τα μοντέλα 350 HD και 470 GVM προσφέρουν εντυπωσιακή ικανότητα ρυμούλκησης 3.5 τόνων  (με φρένα) και μεικτό βάρος με τρέιλερ 7,0 τόνους.

ΝΕΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ VAN

Βασισμένη στο στάνταρ μοντέλο Transit Van, η έκδοση Double-Cab-in-Van μπορεί να μεταφέρει μέχρι επτά άτομα με στάνταρ τετραθέσια δεύτερη σειρά καθισμάτων διατηρώντας ένα πλούσιο και ασφαλή χώρο φόρτωσης. Διατίθενται σε τρεις διαφορετικές διατάξεις αμαξώματος, από το μεσαίο μεταξόνιο L2 με μεσαία οροφή, μέχρι το μοντέλο L4 H3 «Jumbo» με μακρύ μεταξόνιο, ψηλή οροφή και χώρο φόρτωσης 10,6 m3.

Το πίσω τμήμα της καμπίνας επιβατών έχει μεγάλες επιφάνειες παραθύρων με επιλογή ανοίγματος προς τα έξω για ένα πιο άνετο και ευάερο περιβάλλον, ενώ όλα τα καθίσματα εφοδιάζονται με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και προσκέφαλα με ρυθμιζόμενο ύψος. Για πρόσθετη ασφάλεια, ένα πλήρους ύψους συμπαγές διαχωριστικό με παράθυρο (που πληροί τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα DIN και ISO για τη συγκράτηση φορτίων) αποτρέπει την οποιαδήποτε διείσδυση φορτίων στο χώρο επιβατών.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,