Ο Alexander Süßmann, πρόεδρος του τμήματος Μηχανικών Αυτοκινήτων του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου, στο πλαίσιο ενός διεθνούς workshop που οργάνωσε πρόσφατα η Kogel πραγματοποίησε μια ενδιαφέρουσα τοποθέτηση σχετικά με τη νέα τάση αεροδυναμικής σχεδίασης στις ρυμούλκες. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Süßmann αναφέρθηκε στην πληθώρα των προδιαγραφών που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι κατασκευαστές προκειμένου να χρησιμοποιήσουν μια τυποποιημένη διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου.

Στην ουσία ο κ. Süßmann υποστηρίζει -και ήταν σε θέση να αποδείξει στο workshop- ότι σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης ότι η εξοικονόμηση καυσίμου είναι σημαντικά μικρότερη από ότι καθορίζεται από τους κατασκευαστές και πως πραγματική οικονομία στο καύσιμο μπορεί να υπάρξει μόνο σε σταθερή ταχύτητα 90 χλμ./ώρα.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Süßmann αναφέρθηκε στο υψηλό κόστος απόκτησης των ρυμουλκών με αεροδυναμικά βοηθήματα και το εξαιρετικά μεγάλο διάστημα που απαιτείται για να γίνει απόσβεση της αγοράς. Ένα επιπλέον πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι πελάτες είναι το υψηλό κόστος συντήρησης των οχημάτων αυτών καθώς τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ευπαθή σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,