«Λεωφορείο της Χρονιάς 2015″: Το αρθρωτό λεωφορείο της ΜΑΝ μήκους 18,75 μέτρων, που κινείται με φυσικό αέριο αναδείχτηκε «Bus of the Year 2015″. Tο βραβείο θα απονεμηθεί εντός του Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια της έκθεσης Επαγγελματικών Οχημάτων IAA στο Αννόβερο.

Καθαρό, δυνατό και οικονομικό: με αυτές τις απλές αλλά βαρυσήμαντες αρετές εντυπωσίασε το λεωφορείο Lion’s City GL CNG της MAN τους ειδικούς της επιτροπής στο φετινό «Bus Euro Test» αποσπώντας τον τίτλο «Bus of the Year 2015″. Ο σχεδιασμός του Lion’s City GL CNG εστιάζει στις σύγχρονες ανάγκες αστικής μεταφοράς, η οποία εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό επιβατών, γεγονός που επηρέασε σαφώς την επιλογή του σαν το κορυφαίο λεωφορείο για το 2015. Το αρθρωτό λεωφορείο μήκους 18,75 μέτρων μπορεί να μεταφέρει 142 επιβάτες και διαθέτει –μοναδικό στην αγορά των λεωφορείων – πέντε διπλές πόρτες. Οι νεωτερισμοί αυτοί εξασφαλίζουν την ομαλή και γρήγορη ροή των επιβατών. Με τρία αναδιπλούμενα καθίσματα, τα οποία ελέγχονται από τον οδηγό είναι δυνατή η επέκταση χώρου για όρθιους. Το λεωφορείο διαθέτει μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων που σαρώνουν ηλεκτρονικά εισιτήρια από smartphones, προσφέρει στους επιβάτες ελεύθερη πρόσβαση στο internetμέσω Wi-Fi hotspot και οι οθόνες του προγραμματίζονται κάθε μία χωριστά.

Οι επιβάτες εντυπωσιάζονται από τα υψηλής ποιότητας υλικά του εσωτερικού χώρου και τον καινοτόμο φωτισμό: οι ημιδιαφανείς φυσούνες, οι γυάλινες ηλιοροφές και ο γραμμικός φωτισμός LED (με διόδους εξοικονόμησης ενέργειας) συνδυάζονται αρμονικά και προσδίδουν στο εσωτερικό μια ενεργειακώς αποδοτική, ομοιόμορφη και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ο φωτισμός με LED καταναλώνει λιγότερη ισχύ, και επομένως η γεννήτρια είναι μικρότερης δυναμικότητας. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα, που είναι εφοδιασμένοι με διόδους LED, συμβάλλουν σε περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας.

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο κινητήρας Euro 6 CNG του Lion’s City GL CNG της MAN αποτελεί μια  λύση δημόσιας μεταφοράς με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων. Όταν μάλιστα το Lion’s City GL CNG κινείται με βιοαέριο ή e-gas, οι εκπομπές είναι ουσιαστικά μηδενικές, όπως και στα ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμη όμως και χωρίς τη χρήση βιοαερίου, οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες κατά περίπου 17% σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Εκτός από αειφόρο πηγή καυσίμου, το φυσικό αέριο αποτελεί μια ιδιαίτερα οικονομική λύση: χάρη στο σημαντικά μειωμένο κόστος καυσίμου, ένα λεωφορείο Lion’sCity GL CNG έχει σε διάστημα δέκα ετών 15% περίπου χαμηλότερο συνολικό κόστος κύκλου ζωής σε σύγκριση με το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο.

Η ηγετική θέση που κατέχει η MAN στην αγορά λεωφορείων φυσικού αερίου δεν είναι τυχαία, αφού στηρίζεται στην εμπειρία δεκαετιών. Σε συνεργασία με την Erdgas Mobil GmbH, η MAN έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του αριθμού των κυκλοφορούντων λεωφορείων με αέριο, καθώς και στην διαρκή ανάπτυξη  της σχετικής υποδομής.

Η MAN δεν διαθέτει μόνο αξιόπιστες τεχνολογίες, αλλά προσφέρει και εξαιρετική υποστήριξη στη συντήρηση και επισκευή συστημάτων αερίων υψηλής πίεσης.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,