Νέο Mercedes-Benz Vito: Το νέο Vito έρχεται να προσφέρει χαμηλό κόστος χρήσης, μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και κορυφαία ασφάλεια μέσα από μια εντυπωσιακή γκάμα εκδόσεων που διακρίνεται τόσο για το σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο όσο και για τον ενημερωμένο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Ταξιδέψαμε πρόσφατα στο Βερολίνο για να παρακολουθήσουμε από κοντά την παγκόσμια πρεμιέρα του νέο Mercedes-Benz Vito. Η παρουσίαση ήταν στατική, που σημαίνει πως δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο βαν, ωστόσο εντυπωσιαστήκαμε από όλα όσα είδαμε, ακούσαμε και μάθαμε από τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρίας για το νέο μοντέλο. Μέχρι να ετοιμάσουμε το πλήρες ρεπορτάζ από την αποστολή, παραθέτουμε τα πρώτα στοιχεία που αφορούν το νέο βαν.

Το νέο Vito έχει μια επιβλητική εμφάνιση, βασισμένη σε μια σχεδίαση που συντελεί στην επίτευξη της πολύ χαμηλής τιμής αεροδυναμικής αντίστασης
Cd = 0,32, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και τη βελτίωση των επιδόσεων. Από την πρώτη ματιά, το αμάξωμα του Vito αποπνέει υψηλή ποιότητα, η οποία είναι εμφανής ακόμη κι από τις αδιόρατες και ομοιόμορφες ενώσεις του.

Στο εσωτερικό της καμπίνας, τόσο ο οδηγός όσο κι ο συνοδηγός κάθονται αναπαυτικά στο Vito και απολαμβάνουν περισσότερο χώρο από ποτέ.Με εξολοκλήρου νέα σχεδίαση το cockpit του νέου Vito είναι υποδειγματικό ως προς τη λειτουργικότητα και την εργονομία του.

Συμμετρικά σχεδιασμένο, διαθέτει καθαρές και λιτές γραμμές για μέγιστη ασφάλεια χειρισμού συνδυάζοντας επίσης μία εξαιρετικά υψηλής ποιότητας εμφάνιση.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΗΣΗ

Τεχνικές υπηρεσίες, μεταφορά εμπορευμάτων, λιανεμπόριο, μεταφορά επιβατών ή ταξί – το νέο Vito είναι πραγματικά ένα όχημα για κάθε χρήση.

Το Vito van είναι το μόνο μοντέλο στην κατηγορία του που διατίθεται με τρία διαφορετικά συστήματα κίνησης (προσθιοκίνητο, πισωκίνητο, τετρακίνητο). Επίσης, με ικανότητα μεταφοράς φορτίου έως και 1.369 κιλά είναι το όχημα με το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο στην κατηγορία του.

Το νέο Vito με σύστημα μπροστινής κίνησης σχεδιάστηκε για να προσφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στη μικρής και μεσαίας κατηγορίας μεικτού βάρους οχήματος. Προτεραιότητα αποτελεί επίσης και η διατήρηση των εξόδων σε όσο το δυνατό χαμηλότερα επίπεδα. Διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα μικρών διαστάσεων με κυβισμό 1,6 λίτρων, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε επίπεδα ισχύος 88 και 114 ίππων.

Όταν απαιτούνται υψηλές επιδόσεις, εντατική χρήση, υψηλό μεικτό βάρος οχήματος ή μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης, η κατάλληλη επιλογή είναι το νέο Vito με σύστημα πίσω κίνησης και 4κύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 2,15 λίτρων. Διατίθεται σε τρεις βαθμίδες ισχύος των 136, 163 και 190 ίππων με την κορυφαία έκδοση μάλιστα να πληροί την προδιαγραφή Euro 6.

Τα κιβώτια έξι σχέσεων για τη μετάδοση της ισχύος αποτελούν βασικό εξοπλισμό. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-Tronic Plus με μετατροπέα ροπής είναι προαιρετικό για το Vito 114 CDI και το Vito 116 CDI, ενώ περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του Vito 119 BlueTEC και του Vito 4×4 με σύστημα τετρακίνησης. Είναι το μοναδικό παγκοσμίως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής και επτά σχέσεις που τοποθετείται σε van.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,