Νέο Volvo FH16: To νέο Volvo FH16 με κινητήρα Euro 6 θα ξεκινήσει να διατίθεται από τις αρχές Ιουνίου 2014. Με μέγιστη ισχύ έως 750 ίππους και ροπή 3.550 Nm, παραμένει το ισχυρότερο φορτηγό στον κόσμο.

Το Volvo FH16 είναι ιδανικό σαν τράκτορας για βαριά ρυμουλκούμενα και πλατφόρμες ξυλείας, καθώς και για ταχυμεταφορές με υψηλές απαιτήσεις σε οδηγησιμότητα και παραγωγικότητα. Τώρα, το ισχυρότερο φορτηγό μαζικής παραγωγής στον κόσμο διατίθεται με μία νέα γενιά κινητήρων 16 λίτρων που αποδίδουν ανάλογα με την έκδοση 750, 650 και 550 ίππους αντίστοιχα, και όλοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Πέραν των μειωμένων ρύπων, οι νέοι κινητήρες προσφέρουν επίσης υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, ισχυρότερο φρένο κινητήρα και πιο αθόρυβη λειτουργία.

«Το Volvo FH16 με κινητήρα Euro 6 εγγυάται την υψηλή αξιοπιστία, κατανάλωση και ισχύ του προηγούμενου μοντέλου. Αλλά τώρα ο οδηγός απολαμβάνει τη μέγιστη ροπή από τις 900 ή 950 στροφές το λεπτό ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής επιτρέπει επίσης στους πελάτες να επιλέξουν πιο μακριά σχέση τελικής μετάδοσης για άριστη απόδοση καυσίμου» σχολιάζει ο Astrid Drewsen, Product Manager στα συστήματα μετάδοσης της Volvo Trucks.

Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Volvo I-Shift. Η έκδοση 550 ίππων διατίθεται προαιρετικά με μηχανικό κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις κινητήριων συνόλων μπορούν να παραγγέλνονται με το φρένο κινητήρα VEB+ της Volvo. Η μέγιστη ισχύς πέδησης έχει αυξηθεί από 425 σε 470 kW στις 2.200 σ.α.λ., βελτιώνοντας την ασφάλεια και μειώνοντας τη φθορά στα φρένα των τροχών.

Για να ανταποκρίνονται στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 6, οι μηχανικοί της Volvo χρησιμοποίησαν EGR (Exhaust Gas Recirculation) με σύστημα ψύξης σε συνδυασμό με ένα αναβαθμισμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Ένα νέο σύστημα τούρμπο δύο σταδίων βοηθά στην τροφοδοσία του βρόγχου EGRκαι συμβάλει σημαντικά στην υψηλή ισχύ. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης σύστημα πιλοτικού ψεκασμού. Αυτό σημαίνει ότι μία μικρή ποσότητα καυσίμου προ-ψεκάζεται στον κύλινδρο, με αποτέλεσμα την πιο ομοιόμορφη πίεση στους κυλίνδρους και μειωμένους θορύβους.

 

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,