Eurocargo Euro 6

Iveco Eurocargo Euro 6: Ένα από τα πιο δημοφιλή μεσαία φορτηγά στην Ευρώπη διατίθεται πλέον ανανεωμένο, με κινητήρες Euro 6, ενημερωμένο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και μικρότερο από ποτέ συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.

 

Κατά την ανανέωση της σειράς φορτηγών Eurocargo, ο Ιταλός κατασκευαστής εστίασε τις προσπάθειές του στη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας με αύξηση της απόδοσης, μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αύξησης των διαστημάτων μεταξύ των σέρβις. Στόχος ήταν η επέκταση της φήμης του Eurocargo ως το απόλυτα ευέλικτο στη διαμόρφωση φορτηγό διανομών τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

Το Eurocargo έχει εδραιωθεί στην αγορά ακριβώς γιατί μπόρεσε και ανταποκρίθηκε ιδανικά στις ανάγκες των δημοτικών υπηρεσιών, των επιχειρήσεων μεταφοράς κατεψυγμένων προϊόντων και σε κάθε τύπο χρήσης στο τμήμα των μεσαίων φορτηγών.

Το νέο Eurocargo Euro 6 έρχεται να συνδυάσει την τεχνολογία αιχμής στη γραμμή κίνησης με την υψηλή απόδοση αλλά και την οικονομία στα καύσιμα. Χάρη στην κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας πατέντα Hi-eSCR της FPT Industrial, οι εκπομπές του αζώτου (NOx) μειώνονται πάνω από 95% χωρίς να απαιτείται ένα βοηθητικό σύστημα ψύξης και χωρίς να επηρεάζονται η αρχιτεκτονική και το κόστος του οχήματος. Η καινοτομία αυτή χρησιμοποιεί μόνο τη χημική αντίδραση του AdBlue και απουσιάζουν τόσο το σύστημα EGR που χρησιμοποιούν συνδυαστικά άλλοι κατασκευαστές όσο και το φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF).

 

Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Η νέα γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τρεις νέες εκδόσεις του Tector 5 (αντικαθιστά τον Tector 4) με 160, 190 και 210 ίππους και τέσσερις εκδόσεις του Tector 7 (αντικαθιστά τον Tector 6) με 220, 250, 280 και 320 ίππους. Η χωρητικότητα αμφότερων των κινητήρων έχει αυξηθεί και σε συνδυασμό με τη χρήση της 2ης γενιάς συστήματος ψεκασμού καυσίμου common rail με μέγιστη πίεση που φτάνει τα 1.600 bar ωφελούνται τόσο η απόδοση όσο και η ροπή στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, τόσο η ιπποδύναμη όσο και η ροπή έχουν αυξηθεί έως 13% και έως 23% αντίστοιχα. Ο μικρός 4κύλινδρος διαθέτει χωρητικότητα 4,5 λίτρων ενώ ο μεγαλύτερος που είναι 6κύλινδρος είναι στα 6,7 λίτρα. Η γραμμή κίνησης ενισχύεται με την παρουσία του Eurotronic, του αυτοματοποιημένου κιβωτίου 12 σχέσεων της ZF που συνδυάζεται με τον μεγάλο κινητήρα.

Όλες οι αλλαγές που έχουν γίνει στο Eurocargo συνετέλεσαν στη βελτίωση της απόδοσης και στη μείωση της κατανάλωσης σε κάθε είδους αστικού και υπεραστικού μεταφορικού έργου. Για παράδειγμα, ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας Euro 6 των 210 ίππων καταφέρνει και μειώνει την κατανάλωση κατά 4,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο Euro 5 που αντικαθιστά.

Καθώς η μετάδοση έχει μεγάλο αντίκτυπο στις επιδόσεις και στην κατανάλωση καυσίμου, η Iveco προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών, δηλαδή το κατάλληλο κιβώτιο για κάθε χρήση. Συνολικά υπάρχουν έξι μηχανικά κιβώτια της ZF με 5,6 και 9 σχέσεις, τέσσερα αυτοματοποιημένα Eurotronic ZF με 6 και 12 σχέσεις καθώς και τρία αυτόματα κιβώτια Allison με πέντε σχέσεις.

Η ΚΑΜΠΙΝΑ

Εργονομία, λιγότερες δονήσεις και χαμηλά επίπεδα θορύβου υπόσχεται ο κατασκευαστής αναφορικά με το τι θα συναντήσει κανείς στην καμπίνα του νέου Eurocargo. Απλό, έξυπνο και πρακτικό το εσωτερικό της καμπίνας δίνει προτεραιότητα στην ευκολία του οδηγού. Όλες οι επί μέρους λειτουργίες του οχήματος ομαδοποιούνται με τους κατάλληλους διακόπτες κατά μήκος του ταμπλό, ο πίνακας οργάνων διαθέτει επανασχεδιασμένα γραφικά ενώ τα άνετα καθίσματα με επένδυση από ύφασμα ή PVC εξασφαλίζουν μέγιστη αντοχή και πρακτικότητα. Ανάλογα τον τύπο του μεταφορικού έργου, το Eurocargo διατίθεται με καμπίνα ημέρας για τις διανομές και μικρές διαδρομές και με καμπίνα που προσφέρει τη δυνατότητα διανυκτέρευσης με ένα ή δύο κρεβάτια και με χαμηλή ή υπερυψωμένη οροφή. Συνολικά η Iveco προσφέρει στους οδηγούς ένα ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον που μειώνει την κούραση και το στρες, γεγονός που ενισχύει την ασφάλεια.

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Ο τομέας της ασφάλειας «θωρακίζεται» από όλα τα τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα όπως είναι το νέο σύστημα ελέγχου της σταθερότητας (EVSC – ουσιαστικά μιλάμε για το ESP) το οποίο διατίθεται προαιρετικά στις εκδόσεις μεταξύ 6 και 10 τόνων και στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων από τους 12 έως τους 19 τόνους.

Δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις έχουν υιοθετηθεί τόσο για το σύστημα ανάρτησης όσο και για αυτό της πέδησης. Στην ανάρτηση και ανάλογα την έκδοση συναντάμε λύσεις όπως τα ημιελλειπτικά φύλλα σούστας ή την πλήρη αερανάρτηση με δύο φούσκες μέχρι τους 14 τόνους και τέσσερις φούσκες από τους 15 έως τους 18 τόνους. Το σύστημα πέδησης είναι υδροπνευματικό στις εκδόσεις μέχρι τους 10 τόνους και αμιγώς πνευματικό στις μεγαλύτερες εκδόσεις ενώ υπάρχουν δισκόφρενα παντού.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Tector 7 Κύλινδροι/Βαλβίδες 6c / 24V Κυβισμός (κ.εκ.) 6.700 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 104 x 132 Εκπομπές καυσαερίων Euro 6

  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 320/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 1.000/1.250
  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 280/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 1.100/1.250

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Tector 5 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 4.500 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 104 x 132 Εκπομπές καυσαερίων Euro 6

  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 250/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 850/1.250
  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 220/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 800/1.250
  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 210/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 750/1.250
  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 190/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 680/1.250
  • Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/2.500 – Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 580/1.250

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,