Mercedes-Benz Arocs 10x4/4

Μια νέα, ειδική έκδοση με πέντε άξονες συμπληρώνει τώρα τη γκάμα εκδόσεων του νέου Mercedes-Benz Arocs. Απευθύνεται σε πελάτες που πραγματοποιούν ιδιαίτερα απαιτητικό μεταφορικό έργο, τόσο από πλευράς φορτίου όσο και οδικών συνθηκών.

Παρά το μεγάλο βάθος της σειράς φορτηγών Arocs για χωματουργικές εργασίες, η Mercedes-Benz θέλει να εξασφαλίσει πως κάθε πελάτης θα βρει στη γκάμα ότι ακριβώς χρειάζεται για τη δουλειά του. Στο πλαίσιο αυτό το τμήμα CTT (Customer Tailored Trucks) της Mercedes-Benz με έδρα το Molsheim της Αλσατίας κατασκευάζει την 5αξονική έκδοση του Arocs. Το CTT αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου και έχει την απόλυτη ευθύνη της διαδικασίας, από την εξέλιξη και την παραγωγή μέχρι τις πωλήσεις και το marketing. Ουσιαστικά πρόκειται για τη μετατροπή μιας συμβατικής έκδοσης Arocs, κατασκευασμένης στο εργοστάσιο του Worth, σε μια 5αξονική έκδοση, σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές ποιότητας της Mercedes-Benz.

Οι 5αξονικές εκδόσεις είναι αρκετά δημοφιλείς στην Ευρώπη. Για παράδειγμα στην Ελβετία υπάρχει ειδική νομοθεσία που επιτρέπει σε αυτές να μεταφέρουν μεικτό βάρος 40 τόνων ενώ σε συνδυασμό με τους Euro 6 κινητήρες πληρώνουν μειωμένα διόδια. Από την άλλη, στην Ολλανδία οι 5αξονικές εκδόσεις επιτρέπεται να μεταφέρουν μέχρι και 50 τόνους μεικτό και αυτό αποτελεί από μόνο του μια πρόκληση για την επόμενη ειδική διασκευή του Arocs από την CTT.

Η 5αξονική έκδοση του Arocs διαθέτει μεταξόνιο μήκους 4.250 χιλ., εφοδιάζεται με την καμπίνα ClassicSpace ενώ η διασκευή προβλέπει την τοποθέτηση ενός πέμπτου άξονα 9 τόνων, που είναι κατευθυντήριος και σκοπό έχει να αυξήσει το μεικτό βάρος και συνεπώς το ωφέλιμο φορτίο. Με τρεις κατευθυντήριους άξονες συνολικά, στη συγκεκριμένη έκδοση 10×4/4 του Arocs ο κύκλος στροφής μειώνεται στα 19,6 μέτρα.

Εν τω μεταξύ η στενή συνεργασία της Mercedes-Benz με κορυφαίους κατασκευαστές υπερκατασκευών όπως οι Meiller και Liebherr αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην εξελικτική διαδικασία ανάλογων ειδικών εκδόσεων. Μέσα από αμέτρητες δοκιμές προκύπτει η καλύτερη δυνατή λύση όσον αφορά τόσο τη διαμόρφωση του πλαισίου όσο και την απόδοση του φορτηγού σε πραγματικές συνθήκες.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , ,