new Setra TopClass 500

Νέο Setra TopClass 500: Το προσεχές Φθινόπωρο τοποθετείται η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας γενιάς TopClass 500 από την Setra. Το λεωφορείο, που αποτελεί τον πόθο πολλών αυτοκινητιστών εισάγει τη νέα τάση της αγοράς σε επίπεδο σχεδίασης, καινοτομιών, ασφάλειας και άνεσης.

Ο κορυφαίος κατασκευαστής λεωφορείων από το Ulm, ένα περίπου χρόνο μετά την παρουσίαση της νέας ComfortClass 500 έρχεται να θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυτελών τουριστικών λεωφορείων προχωρώντας στην ανανέωση της ναυαρχίδας του στόλου του, που ακούει στο όνομα TopClass 500. Το λεωφορείο που αποτέλεσε σε όλες του τις γενιές διακαή πόθο πολλών αυτοκινητιστών σε όλη την Ευρώπη δημιουργεί και πάλι τη νέα τάση σε επίπεδο σχεδίασης, καινοτομίας, άνεσης και ασφάλειας.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Γερμανός κατασκευαστής, το νέο TopClass 500 θα είναι διαθέσιμο στις τριαξονικές εκδόσεις S 515 HDH, S 516 HDH και S 517 HDH και σε τρία μήκη αμαξώματος στα 12,5-13,3-14,2 μέτρα. Το συνολικό ύψος θα ανέρχεται στα 3,88 μέτρα. Στα μηχανικά μέρη, την κίνηση του λεωφορείου αναλαμβάνει ο 6κύλινδρος κινητήρας OM 471 LA σε εκδόσεις ισχύος 470 και 502 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις στη γραμμή κίνησης συμπεριλαμβάνεται το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων GO 250-8 PowerShift το οποίο εξασφαλίζει ισχυρή επιτάχυνση και την καλύτερη δυνατή αναλογία απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμου.

Η νέα TopClass 500 φτιάχτηκε για να είναι «μπροστά» όσον αφορά στις Κοινοτικές Οδηγίες. Αφενός ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 που θα τεθούν σε ισχύ από τον προσεχή Ιανουάριο και αφετέρου το λεωφορείο περιλαμβάνει ήδη στον εξοπλισμό του προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού η χρήση των οποίων γίνεται υποχρεωτική –βάσει οδηγίας- το 2015. Φυσικά, κατά την εξέλιξη του νέου, ελαφρύτερου (κατά 150 κιλά) και ανθεκτικότερου πλαισίου έχουν τηρηθεί στο ακέραιο οι προδιαγραφές ECE-R 66/01 που αφορούν την προστασία των επιβατών ακόμα και στην περίπτωση ανατροπής του λεωφορείου και οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ το 2017.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο λεωφορείο διαθέτει μια δυναμική εμφάνιση, με καθαρές γραμμές, εντελώς νέα προσέγγιση στην εμπρόσθια όψη και φυσικά διατηρεί τη διακοσμητική μεταλλική, τρισδιάστατη γραμμή «La Linea» που διατρέχει το αμάξωμα από μπροστά έως πίσω και που τώρα συνδέεται με τα LED φλας. Η μεγάλη «είδηση» ωστόσο έρχεται από τον τομέα της αεροδυναμικής αντίστασης καθώς χάρη στην εξαιρετική δουλειά του σχεδιαστικού τμήματος έχει επιτευχθεί ένας συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,33 και αυτό απλά σημαίνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Παράλληλα, ο κατασκευαστής υποστηρίζει πως έχει μειωθεί περαιτέρω ο αεροδυναμικός θόρυβος.

Στις αρχές Σεπτέμβρη το TransportEvo θα βρεθεί στη Στουτγάρδη και θα σας μεταφέρει όλες τις τελευταίες εξελίξεις για τα λεωφορεία της Daimler (Mercedes-Benz και Setra) καθώς και λεπτομέρειες για το πώς θα «κατέβει» ο κατασκευαστής στη μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης για τα λεωφορεία «BusWorld 2013» στο Kortrijk.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,