Ford CV Show 2013

Ford – CV Show 2013: Με την παρουσίαση του εντελώς νέου Transit Courier στη μεγάλη έκθεση επαγγελματικών του Μπέρμιγχαμ η Ford ολοκληρώνει τη γκάμα Transit. Μια γκάμα, η οποία με τέσσερα διαφορετικά μοντέλα καλείται να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κατασκευαστή και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων κατά 50% μέχρι το 2016.

 

Στο περίπτερο της Ford, στη μεγάλη έκθεση της Βρετανίας, οι επισκέπτες μπορούν να δουν για πρώτη φορά ολοκληρωμένη τη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που φέρει τη χαρακτηριστική ονομασία Transit. Αυτή αποτελείται πλέον από το νέο μεγάλο Transit (στους δύο τόνους), από το Transit Custom (στον ένα τόνο), από το νέο Transit Connect στα vanette και από το εντελώς νέο Transit Courier που παρουσιάστηκε χθες και καλείται να ανταγωνιστεί -στην κατηγορία minivan- μοντέλα όπως τα Citroen Nemo και Fiat Fiorino.

TransitCourierΌπως αντιλαμβάνεστε το νέο Transit Courier είναι το μικρότερο μέλος αυτής της σειράς, ένα συμπαγές ελαφρύ όχημα που προορίζεται κυρίως για μεταφορικό έργο στην πόλη. Πρόκειται να διατεθεί στην αγορά από την Άνοιξη του 2014 με χαρακτηριστικά που οφείλονται στη χρήση της παγκόσμιας πλατφόρμας Β την οποία υιοθετεί η Ford σε όλα της τα οχήματα. Πιο συγκεκριμένα το «μικρό» Ford θα διαθέτει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 2,3 τ.μ., μέγιστο μήκος φόρτωσης 1,62 μέτρα (με δυνατότητα επέκτασης στα 2,59 μέτρα με αναδίπλωση του καθίσματος του οδηγού), έξι σημεία πρόσδεσης του φορτίου, προεγκατεστημένα σημεία στερέωσης στα πλαϊνά τοιχώματα και (προαιρετικά) φωτισμό τύπου LED. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο θα ανέρχεται στα 660 κιλά ενώ θα διατεθούν και επιβατικές εκδόσεις τύπου Kombi.

Στα μηχανικά μέρη τώρα, η Ford πρόκειται να εφοδιάσει το Transit Courier με αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης και μάλιστα με τη δυνατότητα συνδυασμού του συστήματος Auto Start/Stop σε όλες τις εκδόσεις. Ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο πετρελαιοκινητήρων Duratorq TDCi 1,5 και 1,6 λίτρων με απόδοση 75 και 95 ίππους αντίστοιχα ενώ αξιοσημείωτη είναι η τοποθέτηση του 1000άρι βενζινοκινητήρα EcoBoost με απόδοση 100 ίππων.

Σχεδιαστικά, το Transit Courier «μιλάει» την παγκόσμια γλώσσα της Ford, με κύρια χαρακτηριστικά τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα. Η σύγχρονη σχεδίαση βρίσκει συνέχεια και στο εσωτερικό της καμπίνας, με έντονες αναφορές στα επιβατικά της μάρκας και αρκετές λύσεις αποθήκευσης μικροαντικειμένων. Σε επίπεδο εξοπλισμού, ο λιλιπούτειος μεταφορέας δεν θα έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα μεγάλα αδέλφια του, διαθέτοντας από βοηθητικά ηλεκτρονικά συστήματα μέχρι αερόσακους γονάτων!

Ford Transit Connect

TRANSIT CONNECT

Το δημοφιλές vanette αποκτά και αυτό νέα χαρακτηριστικά τόσο στην αισθητική του όσο και στον εξοπλισμό. Έρχεται με δύο μήκη μεταξονίου και ωφέλιμο όγκο στα 3,0 και 3,7 κ.μ. ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει τον ένα τόνο. Αντίστοιχα, οι επιβατικές εκδόσεις Kombi μπορούν να μεταφέρουν πέντε ή επτά επιβάτες, με τη μακριά έκδοση L2 να μπορεί να φιλοξενεί και φορτία μήκους 2 μέτρων με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Η Ford υποστηρίζει πως το νέο Transit Connect προσφέρεται τώρα βελτιωμένο κατά 30% σε τομείς όπως οι επιδόσεις αλλά και η οικονομία στο κόστος χρήσης και συντήρησης. Ένας 1600άρης πετρελαιοκινητήρας Duratorq TDCi σε εκδόσεις ισχύος 75, 95 και 115 ίππων θα φροντίζει για την κίνηση του μοντέλου ενώ για όσους επιμένουν στην βενζίνη διατίθεται και εδώ ο EcoBoost χωρητικότητας ενός λίτρου με 100 ίππους και ακόμα ένας 1600άρης EcoBoost που συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Πολλές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό του ανανεωμένου vanette, με ένα κόκπιτ σύγχρονο σχεδιαστικά και φτιαγμένο από καλής ποιότητας υλικά. Φυσικά δεν λείπουν όλες οι τεχνολογίες της Ford για την υποστήριξη του οδηγού. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν περίπου στο τέλος της χρονιάς.

Ford Transit Custom High Roof

TRANSIT CUSTOM

Ψηφίστηκε «International Van of the Year 2013» και είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που αποσπά πέντε αστέρια στην ασφάλεια, στη βαθμολογία του EuroNCAP. Στη νέα διάρθρωση της γκάμας Transit, το Custom καλύπτει το κενό μεταξύ του Connect και του νέου μεγάλου Transit που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στην Ευρώπη. Το Transit Custom διατίθεται με κοντό και μακρύ μεταξόνιο και στο εξής σε νέες εκδόσεις με υπερυψωμένη οροφή (παρουσιάστηκαν στο Μπέρμιγχαμ) που δημιουργεί έναν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 8,3 κ.μ. Αυτές οι εκδόσεις αναμένεται να είναι διαθέσιμες κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2013.

Στη γκάμα του Custom ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εκδόσεις ECOnetic με εκπομπές CO2 μόλις στα 159 γραμμάρια χάρη στον βελτιωμένο Duratorq TDCi 2,2 λίτρων και το σύστημα Auto Start/Stop.

New Ford Transit

ΝΕΟ TRANSIT

Στα μεγάλα βαν η Ford αποφάσισε να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό με ένα ξεχωριστό μοντέλο που ουσιαστικά αποτελεί την επόμενη γενιά Transit, θα διαθέτει εκδόσεις με μεικτό βάρος έως τους 4,7 τόνους και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη σε ένα περίπου χρόνο. Στη Β. Αμερική ωστόσο πρόκειται να αντικαταστήσει το μπεστ σέλερ που είναι η σειρά Ε. Η γκάμα του νέου Transit θα περιλαμβάνει εκδόσεις βαν, διπλοκάμπινες, Kombi, Kombi van και minibuses αλλά επίσης και σασί-καμπίνα για υπερκατασκευές. Σε σχέση με ότι γνωρίζουμε, το νέο μοντέλο έρχεται με αυξημένο κατά 10% όγκο φόρτωσης, με την έκδοση «Jumbo» να φτάνει στα 15,1 κ.μ. Οι τελευταίας γενιάς Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες 2,2 λίτρων θα εφοδιάζουν τις εκδόσεις προσφέροντας απόδοση 100, 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Σημαντικό είναι επίσης πως ο πελάτης α μπορεί να επιλέξει εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς, στους πίσω τροχούς ή σε με τετρακίνηση. Κάμερα οπισθοπορείας, «Adaptive Cruise Control» και «Lane Keeping Alert» θα είναι μερικά μόνο από τα συστήματα που θα φέρει το νέο Transit, ανάλογα βέβαια την έκδοση εξοπλισμού.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,