Scania R Streamline

Νέα Scania R & G Streamline: Ένα πλήρες εργοστασιακό πακέτο εξοπλισμού με αεροδυναμικά βοηθήματα, ηλεκτρονικά συστήματα και φυσικά κινητήρες Euro 6 αποτελεί το χαρακτηριστικό γνώρισμα των νέων εκδόσεων «Streamline» που λανσάρει η Scania για τις σειρές φορτηγών R και G. Με την ευκαιρία, ο κατασκευαστής προβαίνει σε αρκετές αλλαγές στις καμπίνες αλλά και στις διαθέσιμες υπηρεσίες που αφορούν τη διαχείριση του στόλου και τη συντήρηση των οχημάτων.

 

Το όνομα «Streamline» στη νέα εποχή των φορτηγών Scania σημαίνει υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες κατά τη διάρκεια live προβολής στο διαδίκτυο ο Σουηδός κατασκευαστής. Η Scania αναβιώνει τη συγκεκριμένη ονομασία όχι απλώς για να ονομάσει κάποιον τύπο καμπίνας, αλλά να λανσάρει συγκεκριμένες εκδόσεις των φορτηγών R και G οι οποίες διαθέτουν ένα «πακέτο» εξοπλισμού με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ταυτόχρονα η μάρκα ανακοίνωσε πολλές νέες ειδήσεις που αφορούν τους νέους της κινητήρες Euro 6 καθώς και κάποιες νέες υπηρεσίες για τη συντήρηση, την αύξηση της διάρκειας ζωής του οχήματος και τη διαχείριση του φορτηγού στο πλαίσιο ενός στόλου.

Air deflector lipΣτις νέες εκδόσεις «Streamline» ο κατασκευαστής προχώρησε σε βελτιώσεις στην αεροδυναμική αντίσταση των φορτηγών και ταυτόχρονα στην απόδοση μιας πιο «φρέσκιας» εμφάνισης. Έγιναν τροποποιήσεις για την εξομάλυνση των γωνιών σε όλη την επιφάνεια της καμπίνας ενώ ακριβώς πάνω από τους προβολείς τοποθετήθηκε ένας -κατοχυρωμένος με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας- εκτροπέας αέρα για την καλύτερη ροή του αέρα στα πλαϊνά τμήματα αλλά και τον έλεγχο του σπρέι που λερώνει αυτές τις επιφάνειες και τη χειρολαβή της πόρτας. Επιθέματα που εκτρέπουν τον αέρα και μειώνουν τον αεροδυναμικό θόρυβο υπάρχουν και στην οροφή της καμπίνας. Επίσης, οι νέοι προβολείς που έχουν τοποθετηθεί διαθέτουν βελτιωμένη και πιο «ξεκούραστη» στο μάτι δέσμη φωτός ενώ περιλαμβάνουν τα φώτα ημέρας και κάνουν χρήση LED στους δείκτες πορείας. Η Scania υποστηρίζει πως αυτές οι –αισθητικής και αεροδυναμικής φύσεως- αλλαγές στα R και G εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου 1%, ωστόσο αποφασίστηκε να μην γίνουν στη σειρά P καθώς στις καμπίνες της το κέρδος θα είναι αμελητέο.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό της καμπίνας των φορτηγών όπου συναντάμε επανασχεδιασμένα καθίσματα (από τη Recaro) για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οσφυϊκή υποστήριξη, νέες ταπετσαρίες και υλικά με πιο υποτονικούς χρωματισμούς για πιο «ήρεμη» ατμόσφαιρα, ειδικές λωρίδες στο ταμπλό, νέο ραδιόφωνο με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, Bluetooth και σύνδεση USB. Στις καμπίνες ύπνου των φορτηγών R ο κατασκευαστής προσφέρει τώρα πιο παχύ στρώμα για μεγαλύτερη (αλλά και ρυθμιζόμενη) άνεση ενώ το πλάτος του κρεβατιού ρυθμίζεται και αυτό μεταξύ των 730 και 900 χιλ. χωρίς να επηρεάζονται οι ρυθμίσεις του καθίσματος στη θέση οδήγησης.

Scania R-series interior

Opticruise and RetarderΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΑΚΕΤΟ

Οι ελκυστήρες και τα πλαίσια των R και G στις εκδόσεις «Streamline» φέρουν ένα πλήρες πακέτο εργοστασιακής τοποθέτησης που για την ευρωπαϊκή αγορά περιλαμβάνει: το Scania Opticruise με αυτόματο συμπλέκτη και τρεις επιλογές απόδοσης, το Scania Active Prediction, προβολείς Η7, μπλε μεταλλικό χρώμα Ocean Blue (το χρώμα λανσαρίσματος των «Streamline»), κεντρικό κλείδωμα και πτυσσόμενο κρεβάτι για τις καμπίνες ύπνου του R. Επίσης, μια νέα έκδοση του Scania Ecocruise (ενσωματωμένο στη λειτουργία οικονομίας του Opticruise) τοποθετείται στα φορτηγά για τις αγορές στις οποίες δεν διατίθεται βάση δεδομένων της τοπογραφίας.

Εν τω μεταξύ ένα πλήθος βελτιώσεων σε ηλεκτρονικά συστήματα και μηχανικά μέρη έρχονται να προσθέσουν υπεραξία στα ανανεωμένα φορτηγά της Scania. Παρέχεται ένα νέο σύστημα ελέγχου της αερανάρτησης με νέο τηλεχειριστήριο για έξτρα δυνατότητες. Το Opricruise συμπεριλαμβάνει τώρα νέες λειτουργίες όπως το Scania Active Prediction, ένα cruise control με ενσωματωμένο προγνωστικό σύστημα που χρησιμοποιεί GPS και τοπογραφικά δεδομένα προκειμένου να ρυθμίσει την ιδανική ταχύτητα κίνησης με γνώμονα την οικονομία. Οι άνθρωποι της Scania υποστηρίζουν πως εάν συνδυαστούν όλες οι δυνατότητες και οι τεχνολογίες, δηλαδή κινητήρες Euro 6, Scania Opticruise και Scania Active Prediction η εξοικονόμηση καυσίμου μπορεί να ανέλθει στο εντυπωσιακό 8%! Για τους πελάτες σε αγορές που δεν είναι διαθέσιμα τα τοπογραφικά δεδομένα το κέρδος από τα καύσιμα φτάνει στο 5%. Να επισημάνουμε ότι για το Opticruise ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών τρόπων λειτουργίας (Standard mode, Economy mode, Power mode) με ανάλογες εργοστασιακές ρυθμίσεις προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα σε επίπεδο απόδοσης.

Scania 16-litre V8 ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ EURO 6

Η Scania ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές φορτηγών που παρουσίασε πριν από δύο χρόνια κινητήρες τεχνολογίας Euro 6. Σήμερα, οι πελάτες της έχουν στη διάθεσή τους εννέα συνολικά επιλογές ισχύος μεταξύ των 250 και 580 ίππων από κινητήρες που πληρούν τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο V8 κινητήρας, χωρητικότητας 16,4 λίτρων και απόδοσης 520 και 580 ίππων ενώ αργότερα αναμένεται να παρουσιαστεί και η έκδοση των 730 ίππων. Ένας 6κύλινδρος εν σειρά πετρελαιοκινητήρας 12,7 λίτρων προσφέρει τρία επίπεδα ισχύος στους 410, 450 και 490 ίππους, με μια μικρότερη εκδοχή του στους 370 ίππους να έχει προγραμματιστεί για αργότερα. Στη βάση της γκάμας συναντάμε ένα 5κύλινδρο σύνολο χωρητικότητας 9 λίτρων και με απόδοση 280, 320 και 360 ίππους. Εκτός από τον κινητήρα των 410 ίππων που κάνει χρήση της τεχνολογίας SCR, όλοι οι υπόλοιποι συνδυάζουν SCR και EGR προκειμένου να συμμορφωθούν με τα πρότυπα. Τέλος, ο κατασκευαστής προσφέρει πολλές διαφορετικές λύσεις για την αποθήκευση του AdBlue, με δεξαμενές διαφορετικής χωρητικότητας και σχήματος για άψογη εφαρμογή στο πλαίσιο κάθε φορτηγού.

 

 

 

Euro 6 engines

Scania G 450 4x2 Streamline

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,