new Mercedes-Benz Atego

Νέο Mercedes-Benz Atego: Με κύριο συγκριτικό πλεονέκτημα το χαμηλό κόστος χρήσης, η σειρά φορτηγών Atego της Mercedes-Benz επανατοποθετείται στην αγορά εντελώς ανανεωμένη αλλά και ενημερωμένη με ότι τελευταίο έχει να επιδείξει η μάρκα σε τεχνολογικό –και όχι μόνο- επίπεδο.

Η γκάμα φορτηγών τεχνολογίας Euro 6 της Mercedes-Benz ολοκληρώθηκε με το λανσάρισμα της εντελώς νέας σειράς Atego, που πραγματοποιήθηκε χθες στη Γερμανία. Μετά τα Actros, Antos και Arocs η μάρκα σε σύντομο χρονικό διάστημα ολοκληρώνει την ανανέωση της γκάμας της με το Atego θέτοντας από σήμερα -και 10 μήνες πριν την εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας Euro 6- στη διάθεση του χρήστη τις πιο σύγχρονες λύσεις για μεταφορικό έργο από τους 6,5 έως και τους 44 τόνους.

Το νέο Atego καλείται να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών διανομών με μια ευρεία γκάμα εκδόσεων από τους 6,5 έως τους 16 τόνους μεικτό βάρος που θα αποδείξει στην πράξη την υπεροχή του φορτηγού σε κύριους τομείς όπως είναι η ποιότητα, η αξιοπιστία, το χαμηλό κόστος χρήσης και η ανθεκτικότητα. Για να γίνει εφικτός αυτός ο στόχος, ο κατασκευαστής έχει εισάγει πολλές καινοτομίες στο σασί, στη γραμμή κίνησης, στα ηλεκτρονικά και στην καμπίνα του φορτηγού. Ένα σύνολο 42 διαφορετικών παραλλαγών του φορτηγού που διαρθρώνεται από το συνδυασμό πολλών μεταξονίων, τριών μηκών στην καμπίνα και δύο κινητήρων με επτά επιλογές ισχύος καλύπτει τις ανάγκες στις αστικές διανομές. Πράγματι, οι αριθμοί αποκαλύπτουν το βάθος της γκάμας του νέου Atego, με 15 διαφορετικά μεταξόνια, περισσότερες από 70 επιλογές σε τονάζ, διατάξεις αξόνων 4×2 και 4×4 αλλά και διαφορετικά κόκπιτ ανάλογα τη χρήση της έκδοσης.

new Atego interior

starΕΠΤΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΙΣΧΥΟΣ

Ξεκινώντας από τη γραμμή κίνησης, οι εκδόσεις του νέου Atego εφοδιάζονται με δύο κινητήρες, έναν 4κύλινδρο (OM 934) και έναν 6κύλινδρο (OM 936), χωρητικότητας 5,1 και 7,7 λίτρων αντίστοιχα. Ο «μικρός» είναι διαθέσιμος σε τέσσερις επιλογές ισχύος από τους 156 έως τους 231 ίππους ενώ ο μεγαλύτερος σε τρεις εκδοχές από τους 238 έως τους 299 ίππους. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα, σε σχέση με τους κινητήρες Euro 5 της γενιάς που απέρχεται επιτυγχάνουν μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 90%, εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου αλλά και μείωση της κατανάλωσης AdBlue κατά 50% ενώ εξασφαλίζουν μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης.

Το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο PowerShift 3 (με 6 ή 8 σχέσεις) που γνωρίσαμε στα μεγαλύτερα φορτηγά του κατασκευαστή τοποθετείται και στο Atego και μάλιστα ως βασική επιλογή για την αγορά της Γερμανίας. Επίσης στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων θα είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας «Stability Control Assist». Παράλληλα είναι διαθέσιμα και νέα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων με 6 και 9 σχέσεις μετάδοσης ενώ από τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ξεχωρίζει το προαιρετικό μαγνητικό retarder με απόδοση 650 Nm που υποστηρίζει το σύστημα πέδησης του φορτηγού.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο φορτηγό προσομοιάζει στην εικόνα των μεγαλύτερων «αδελφών» μοντέλων, με τον προφυλακτήρα να έχει μια εντελώς νέα μορφή και να φιλοξενεί στις άκρες του τα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας (Daytime Running Lights). Εντυπωσιακά μεγάλη η νέα μάσκα, η οποία επιτρέπει στην απαραίτητη ποσότητα αέρα να εισέλθει και να καλύψει τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Υπάρχει νέο σύστημα ανάρτησης της καμπίνας, με τέσσερις βάσεις στήριξης στο πλαίσιο του φορτηγού ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι η εικόνα που συναντάμε στο εσωτερικό της καμπίνας όπου υπάρχουν άμεσες παραπομπές στη σχεδίαση των Actros, Antos και Arocs. Το κόκπιτ είναι σημαντικά αλλαγμένο δίνοντας έμφαση στη λειτουργικότητα και στην καλή εργονομία. Το ταμπλό είναι «χωρισμένο» σε δύο μέρη με τη βοήθεια της φαρδιάς κεντρικής κονσόλας, ο πίνακας οργάνων πίσω από το 4κτινο τιμόνι εφοδιάζεται με μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ενώ τα νέας σχεδίασης καθίσματα αναβαθμίσουν σημαντικά την άνεση.

Μέσα από την ειδική παρουσίαση που ετοιμάζουμε στο TransportEvo θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε το επόμενο διάστημα αναλυτικά όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο νέο Atego. Μείνετε συντονισμένοι!

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , ,