VW Amarok

Το Amarok αποκτά νέο, ισχυρότερο βασικό κινητήρα 140 ίππων ενώ το Caddy καθίσταται το ισχυρότερο vanette της αγοράς χάρη στην εφαρμογή του ισχυρού 2λιτρου κινητήρα των 170 ίππων σε περισσότερες εκδόσεις. Αμφότερα τα οχήματα διατίθενται με αναβαθμισμένο εξοπλισμό.

Η βασική έκδοση του VW Amarok γίνεται τώρα ακόμα πιο ισχυρή, καθώς -όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρία- τη θέση του 2λιτρου TDI πετρελαιοκινητήρα των 122 ίππων παίρνει ένας νέος κινητήρας TDI, ίδιας χωρητικότητας με απόδοση 140 ίππων. Η ροπή διατηρείται στα 340 Nm και είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.600 και 2.250 σ.α.λ. Χάρη στη νέα αυτή επιλογή, οι επιδόσεις του Amarok βελτιώνονται, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνεται ο τομέας της κατανάλωσης καυσίμου. Χαρακτηριστικό είναι πως το Amarok στην έκδοση BlueMotion και με τον νέο κινητήρα καταναλώνει μόλις 6,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ο βασικός πλέον κινητήρας των 140 ίππων είναι διαθέσιμος τόσο με το μονοκάμπινο όσο και με το διπλοκάμπινο αμάξωμα, με όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού ενώ συνδυάζεται στη γραμμή κίνησης με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ταυτόχρονα η εταιρία αναβαθμίζει τον εξοπλισμό του Amarok προσθέτοντας πολλές προαιρετικές επιλογές άνεσης και ασφάλειας όπως είναι το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης «ParkPilot» που συνδυάζεται με κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα πλοήγησης RNS 510, το βοηθητικό σύστημα θέρμανσης με τηλεχειρισμό, το σύστημα «cornering lights» καθώς και αισθητήρες για την αυτόματη λειτουργία των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων.

Εν τω μεταξύ κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τη γκάμα εκδόσεων του δημοφιλούς Caddy. Πιο συγκεκριμένα ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας TDI των 170 ίππων που γνωρίσαμε στο επετειακό Caddy Edition 30  τοποθετείται τώρα και σε άλλες εκδόσεις αμαξώματος και εξοπλισμού του μοντέλου. Έτσι, μπορεί κανείς τώρα να συνδυάσει το εν λόγω μοτέρ με τις επαγγελματικές εκδόσεις (panel van) Caddy Highline και Caddy Maxi καθώς και με τις εκδόσεις Kombi και με το επίπεδο εξοπλισμού Comfortline και Highline.

Όπως μπορεί εύκολα να συμπεράνει κανείς, οι επιδόσεις «εκτινάσσονται» αφού ο 2λιτρος TDI συνδυαστικά με το στάνταρντ 6άρι DSG κιβώτιο επιταχύνει το αμάξωμα του Caddy, από στάση στα 100 χλμ./ώρα, μόλις σε 8,9’’! Μεγάλα αποθέματα ροπής υπάρχουν σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, με τη μέγιστη σχετική απόδοση να ανέρχεται στα 350 Nm.

Τέλος, και εδώ υπάρχει μια μικρή αναβάθμιση του διαθέσιμου προαιρετικού εξοπλισμού, με την VW να προσθέτει τώρα στις επιλογές φώτα τύπου bi-xenon καθώς και το σύστημα «cornering lights» (δυνατότητα στρέψης της δέσμης των φώτων ανάλογα με την γωνία στροφής του τιμονιού). Επιπλέον στα φώτα ημέρας –που βρίσκονται ενσωματωμένα στο φανάρι- προστίθεται η επιλογή LED.

VW Caddy

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , , ,