Νέο Mercedes-Benz Arocs: Η προσθήκη της νέας σειράς φορτηγών Arocs όχι μόνο ξεκαθαρίζει τους ρόλους στη γκάμα της Mercedes-Benz αλλά θέτει νέα δεδομένα στον σκληρό ανταγωνισμό που επικρατεί στον τομέα των κατασκευών.

 

Τα αποκαλυπτήρια του νέου φορτηγού που θα σηκώσει το… βάρος για λογαριασμό της Mercedes-Benz στον κατασκευαστικό κλάδο έγιναν στην αρχή της εβδομάδας στο Μόναχο. Περισσότεροι από 200 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη –μεταξύ αυτών και ο συντάκτης του TransportEvo- παρακολούθησαν τη σχετική στατική παρουσίαση, τρεις μόλις μήνες πριν το Arocs μπει κανονικά στη γραμμή παραγωγής. Έως ότου ετοιμάσουμε σε λίγες μέρες την αναλυτική παρουσίαση (με χορταστικό βίντεο και φωτογραφίες) των στοιχείων που χαρακτηρίζουν το νέο φορτηγό, σας παραθέτουμε τις βασικές πληροφορίες που το αφορούν.

Καταρχήν με το νέο Arocs οι Γερμανοί συνεχίζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς να φέρνουν νέες ειδήσεις στην αγορά, ξεκινώντας από το νέο Actros και συνεχίζοντας με τους νέους κινητήρες Euro 6, το νέο Antos αλλά και το αναβαθμισμένο Atego. Για όσους το έχουν ήδη παρατηρήσει, ναι υπάρχει μια εμμονή με το γράμμα «Α» από το οποίο ξεκινούν πια όλες οι ονομασίες των φορτηγών της μάρκας. Μια εμμονή που επίσημα πλέον μετατρέπεται σε στρατηγική του τμήματος Marketing.

Στα πιο ουσιαστικά τώρα, η Mercedes-Benz αποσύρει από τα εργοτάξια ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα (σχετικές εκδόσεις του Actros αλλά και του Axor) και καθιερώνει μια ενιαία σειρά, αυτή του Arocs, που εστιάζει αποκλειστικά στο συγκεκριμένο μεταφορικό έργο. Η γκάμα εκδόσεων ξεκινά «με το καλημέρα» απόλυτα πλήρης ως προς τις διαθέσιμες επιλογές. Διαξονικά, τριαξονικά και τετραξονικά φορτηγά, με κίνηση σε όλους τους τροχούς, χωματουργικά με ανατροπή, ειδικά σασί για βαρέλες τσιμέντου, ακόμα και τριαξονικός τράκτορας προσδίδουν ένα ανεπανάληπτο βάθος στη σειρά Arocs. Και όλα αυτά αποκλειστικά και μόνο με κινητήρες προδιαγραφών Euro 6 (τεχνολογίας SCR) με απόδοση από 238 έως 625 ίππους και 16 διαφορετικές επιλογές στο επίπεδο απόδοσης. Πρόκειται για 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 7,7-10,7-12,8-15,6 λίτρων, με τον μεγαλύτερο (OM 473) να αποτελεί μια εντελώς νέα προσθήκη στη γκάμα κινητήρων και να ανεβάζει το επίπεδο της αποδιδόμενης ροπής μεταξύ των 2.600 και 3.000 Nm. Η γραμμή κίνησης ολοκληρώνεται με στάνταρντ αυτόματο σύστημα μετάδοσης PowerShift 3 με επιλογή ανάμεσα σε 8, 12 και 16 ταχύτητες.

Το μεικτό βάρος των εκδόσεων Arocs διαμορφώνεται μεταξύ 18 και 44 τόνων ενώ όπως συμβαίνει και στην περίπτωση των Actros και Antos η Mercedes-Benz καθιερώνει και εδώ ειδικές εκδόσεις που εστιάζουν στο μεγάλο ωφέλιμο φορτίο (Arocs Loader) και στις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες της επιφάνειας κίνησης (Arocs Grounder).

Σε επίπεδο εξοπλισμού το σκληροτράχηλο φορτηγό δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τις άλλες σειρές της μάρκας. Σύσσωμο το πακέτο των ηλεκτρονικών συστημάτων (ABS, EBS, κλείδωμα διαφορικού, ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι κ.α.) δίνει και εδώ το παρόν καθιστώντας πιο άνετο και ασφαλές το μεταφορικό έργο. Τέλος, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ επτά τύπων καμπίνας, μια γκάμα που διαμορφώνεται από δύο διαφορετικά πλάτη (2,3 και 2,5 μέτρα) και τρία διαφορετικά μήκη (1,7-2,0-2,3 μέτρα) αλλά και δύο διαφορετικά ύψη στο τούνελ του κινητήρα.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , ,