Με ανέσεις και εξοπλισμό επιβατικού, σχεδίαση στα πρότυπα της Toyota και σύγχρονα μηχανικά μέρη, το νέο -μεσαίου μεγέθους βαν- ProAce ξεκινά πωλήσεις στις αρχές του 2013.

Όπως αποκαλύπτουν οι πρώτες εικόνες, το ProAce υιοθετεί πολλές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν γενικότερα όλα τα νέα οχήματα Toyota, τόσο στο εμπρόσθιο μέρος όσο και στις πόρτες, στους τροχούς αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το νέο Toyota ProAce θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος και δύο ύψη οροφής, προσφέροντας –ανάλογα την έκδοση- ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 5, 6 και 7 κυβικών μέτρων. Το ωφέλιμο φορτίο θα ανέρχεται έως τα 1.200 κιλά. Μια ή δύο συρόμενες πόρτες στα πλαϊνά μέρη θα προσφέρουν εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, ενώ για το πίσω άνοιγμα ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει διπλές πόρτες ανοιγόμενες στο πλάι (μέχρι 270ο) ή μια μονοκόμματη πόρτα που θα ανοίγει προς τα επάνω. Η Toyota έχει προβλέψει τρεις τύπους αμαξώματος όσον αφορά τη χρήση και έτσι εκτός από το «κλασικό» panel van θα δούμε επιπλέον μια έκδοση βαν με γυάλινες επιφάνειες στο πλάι καθώς και μια έκδοση με καθίσματα για μεταφορά προσωπικού.

Στην καμπίνα, η υπερυψωμένη τοποθέτηση των καθισμάτων και το μεγάλο παρμπρίζ χαρίζουν –σύμφωνα με τον κατασκευαστή- στους επιβάτες μια αίσθηση ενός άνετου MPV ενώ την ίδια στιγμή ο οδηγός επωφελείται της εξαιρετικής ορατότητας.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όπως και στους υπόλοιπους τομείς, έτσι και στον εξοπλισμό λίγα πράγματα θα θυμίζουν το απερχόμενο Hiace. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα εφοδιάσει το ProAce με όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Πιο συγκεκριμένα το επίπεδο της άνεσης θα είναι αναβαθμισμένο περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως το cruise control, κλιματισμό, ηλεκτρικές ευκολίες μέχρι και Bluetooth. Η ενεργητική ασφάλεια «θωρακίζεται» με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) που θα συνδυάζεται με ηλεκτρονικό κατανεμητή της πέδησης ενώ στο βασικό εξοπλισμό αναμένεται να ενταχθούν τα σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSC) και φυσικά τα –συντόμως υποχρεωτικά- φώτα ημέρας.

Αποδοτικοί και οικονομικοί πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας Euro 5 αναμένεται να αναλάβουν τον εφοδιασμό των εκδόσεων του ProAce. Στη βάση της σχετικής γκάμας θα υπάρχει ένας 1600άρης κινητήρας 90 ίππων που θα συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Ωστόσο θα μπορεί κανείς να επιλέξει ισχυρότερα σύνολα 128 και 163 ίππων, αμφότερα στα 2,0 λίτρα, σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Και οι τρεις κινητήρες θα εφοδιάζονται με τη λειτουργία «ελέγχου τάσης» που αφορά στη διαχείριση φόρτισης της μπαταρίας από τον εναλλάκτη, χαρακτηριστικό που μειώνει το φορτίο του κινητήρα, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου συνολικά. Χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα (80 λίτρων) της δεξαμενής καυσίμου ο κατασκευαστής αναφέρει ένα εκτιμώμενο εύρος αυτονομίας της τάξης των 1.250 χιλιομέτρων.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , ,