Στη φετινή ΙΑΑ η MAN θα παρουσιάσει την πλήρως ανανεωμένη εικόνα των προϊόντων της σε επίπεδο καινοτομιών, φορτηγών, λεωφορείων, κινητήρων και υπηρεσιών.

Πρεμιέρα θα κάνουν νέα φορτηγά σε όλες τις σειρές της μάρκας, τα TGL, TGM, TGS, και TGX τα οποία έχουν μεταξύ άλλων προετοιμαστεί για την υποδοχή των κινητήρων Euro 6. Βασική αλλαγή στην αισθητική των φορτηγών εντοπίζεται στη εμπρόσθια όψη όπου υπάρχουν νέα μάσκα αλλά και νέο λογότυπο, ωστόσο η γερμανική φίρμα υπόσχεται σχεδόν μηδενικούς ρύπους, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενισχυμένη οδηγική άνεση και μείωση του κόστους χρήσης.

Στα φορτηγά και στα λεωφορεία της MAN με κινητήρες Euro 6 η μάρκα επέλεξε να συνδυάσει το σύστημα επανακυκλοφορίας καυσίμων (EGR) με την μετεπεξεργασία των καυσαερίων μέσω της τεχνολογίας SCR. Επιπλέον θα υπάρχει υπερτροφοδότηση δύο σταδίων καθώς και ενσωματωμένος στο SCR καταλυτικός μετατροπέας οξείδωσης

Στους νέους κινητήρες, οι μηχανικοί της MAN πέτυχαν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και AdBlue διατηρώντας το επίπεδο της απόδοσης σταθερό σε σχέση με τους κινητήρες Euro 5 ενώ παράλληλα έχει ενισχυθεί το συγκριτικό πλεονέκτημα των φορτηγών TG στο ωφέλιμο φορτίο.

Η επιτυχημένη σειρά φορτηγών TGX EfficientLine παραμένει και την περίπτωση των νέων κινητήρων Euro 6 μια ασφαλής επιλογή για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και τρία λίτρα σε σχέση με ένα «συμβατικό» φορτηγό MAN. Νέο στοιχείο της σειράς EfficientLine είναι η εγκατάσταση του λογισμικού που σχετίζεται με την υπηρεσία TeleMatics® με δωρεάν 4μηνη χρήση στους 500 πρώτους πελάτες προκειμένου να βιώσουν τα πλεονεκτήματα της αποτελεσματικής διαχείρισης του στόλου.

ΝΕΑ TGL και TGM

Από τους 7,5 έως τους 26 τόνους μεικτό βάρος η MAN εκπροσωπείται στην αγορά από τις επιτυχημένες σειρές φορτηγών TGL και TGM οι οποίες θα παρουσιαστούν στο Αννόβερο σημαντικά αναβαθμισμένες, τόσο στα μηχανικά μέρη (ελέω Euro 6) όσο και σε επίπεδο ποιότητας των υλικών αλλά και αεροδυναμικής αντίστασης. Το πρόγραμμα κινητήρων για αυτά τα φορτηγά περιλαμβάνει επιλογές του D08 με 4 ή 6 κυλίνδρους και με τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος, οικονομίας και αξιοπιστίας των εκδόσεων Euro 5 και EEV που κυκλοφορούν από το 2009. Από τους 150 έως τους 250 ίππους οι επιλογές για το TGL, από τους 250 έως τους 341 ίππους αυτές για το μεγαλύτερο TGM. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων MANTipMatic® είναι διαθέσιμο με έξι σχέσεις για τους 4κύλινδρους κινητήρες και με 12 σχέσεις για τους 6κύλινδρους.

Σχεδιαστικά εντυπωσιάζει η αλλαγμένη εμπρόσθια όψη της καμπίνας, με τη νέα μάσκα, το νέο λογότυπο και τον νέο προφυλακτήρα που χωρίζεται σε τρία μέρη για μείωση του κόστους πιθανής επισκευής. Η βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου ενώ σημαντικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως η νέα θέση των υαλοκαθαριστήρων εξυπηρετούν την καθημερινότητα του χρήστη.

Τα διαθέσιμα μεγέθη καμπίνας και για τα δύο φορτηγά είναι τα C, L και LX ενώ για το TGM έχει προβλεφθεί μια ακόμα επιλογή μεταφοράς πληρώματος.

Οι νέες σειρές φορτηγών TGL και TGM έρχονται με ένα εντελώς ανασχεδιασμένο εσωτερικό μέρος στην καμπίνα. Κυριαρχούν οι διακοσμητικές λεπτομέρειες από «βουρτσισμένο» αλουμίνιο, οι χρωμιωμένες χειρολαβές των θυρών και φυσικά το νέο ταμπλό με τις καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, την ευκολία στη χρήση και τη λειτουργικότητα. Υπάρχουν φωτιζόμενοι διακόπτες νέας σχεδίασης ενώ μια ποικιλία κατάλληλα σχεδιασμένων χώρων αναλαμβάνει την αποθήκευση των μικροαντικειμένων του οδηγού.

Ένας καινοτόμος αυτόματος κλιματισμός διατηρεί τη θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας στα επιθυμητά επίπεδα με βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας όπως είναι η βελτίωση της ροής και της κατανομής του αέρα και ο μειωμένος θόρυβος.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ EFFICIENTLINE ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Εν τω μεταξύ η MAN επεκτείνει τώρα την επιτυχημένη φιλοσοφία του TGX EfficientLine και στα τουριστικά λεωφορεία και ένα δείγμα αυτής της προσπάθειας θα το δούμε στην έκθεση όπου θα παρουσιαστεί το νέο MAN Lion’s Coach EfficientLine. Το γνωστό λεωφορείο σε αυτή την έκδοση εξακολουθεί να προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στους επιβάτες του αλλά εμφανίζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου. Εφοδιάζεται με έναν κινητήρα D2676 απόδοσης 440 ίππων, κιβώτιο TipMatic® και με έναν νέο κινητήριο άξονα. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα μέτρησης και ελέγχου της πίεσης των ελαστικών ενώ στην τιμή απόκτησης περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση του οδηγού για οικονομικότερη οδήγηση.

ΝΕΟ NEOPLAN JETLINER

Το εντελώς νέο λεωφορείο «premium» κατηγορίας με την ονομασία Jetliner που πρόκειται να παρουσιάσει η Neoplan θα είναι αναμφισβήτητα από τα highlight της έκθεσης. Μπορεί να εκτελέσει μεταφορικό έργο τόσο ως αστικό λεωφορείο, όσο και ως τουριστικό λεωφορείο συνδυάζοντας υψηλή άνεση, μεγάλο χώρο αποσκευών (έως 8 κ.μ.) καθώς και εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Το ύψος του δαπέδου στα 1.070 χιλιοστά είναι το στοιχείο που χαρίζει αυτόν τον διττό ρόλο στο νέο λεωφορείο της μάρκας. Με «συμμαζεμένες» εξωτερικές διαστάσεις και μικρό κύκλο στροφής, το νέο Jetliner δεν θα δυσκολευτεί ούτε εντός των τειχών της πόλης, ούτε στις δύσκολες στροφές ενός ορεινού τοπίου.

Για το εσωτερικό στυλ υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία υψηλής ποιότητας σε υλικά, καθίσματα και τελικό φινίρισμα.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , , , , , , ,