Έχει ετοιμάσει την «επόμενη μέρα» στους κινητήρες, ωστόσο εξαντλεί τα δεδομένα της τεχνολογίας για συνεχή βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Η προσπάθεια της Renault Trucks στην προσεχή έκθεση επαγγελματικών θα επικεντρωθεί στο να προτείνει στους μεταφορείς ολοκληρωμένες και ρεαλιστικές λύσεις για τη μείωση του κόστους των λειτουργιών που σχετίζονται με την κατανάλωση καυσίμου. Κάτω από την «ομπρέλα» του προγράμματος «All For Fuel Eco» η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει στην αίθουσα 17 της ΙΑΑ μια σειρά από διαφορετικά οχήματα μεταξύ των οποίων θα είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του Premium Optifuel, μια έκδοση του Premium Lander με σύστημα OptiTrack για εργοτάξια, ένα Midlum Optifuel και ένα Master Euro 5 με βελτιωμένη κατανάλωση.

Σε άλλο σημείο του περιπτέρου θα υπάρχουν οι λύσεις του κατασκευαστή για κίνηση με εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Πιο συγκεκριμένα θα δούμε μια ηλεκτρική έκδοση του Maxity, ένα Premium διανομών που λειτουργεί με CNG και ένα Premium διανομών υβριδικής τεχνολογίας. Θα παρουσιαστεί επίσης και ένα ηλεκτρικό φορτηγό Midlum το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές αυτό το διάστημα στην περιοχή του Παρισιού.

Στόχος της Renault Trucks είναι να επιδείξει τη δυνατότητά της να προσφέρει στους πελάτες της το κατάλληλο φορτηγό, με το κατάλληλο καύσιμο κάθε φορά, ανάλογα το περιβάλλον κίνησης και το μεταφορικό έργο. Το ενδιαφέρον του κοινού αναμένεται να προσελκύσει μια τρισδιάστατη απεικόνιση ενός φορτηγού διεθνών μεταφορών που θα επικεντρώνεται στη βελτίωση της κατανάλωσης. Δημιουργήθηκε από την ομάδα σχεδιασμού της εταιρίας, με στόχο ένα πιο αποδοτικό φορτηγό, χωρίς να ληφθούν υπόψη τα αυστηρά κατασκευαστικά κριτήρια.

Από το stand, δεν θα λείπουν και οι δυνατότητες στου επισκέπτες να διασκεδάσουν αλλά και να γνωρίσουν τα οφέλη από τη μείωση της κατανάλωσης, καθώς θα υπάρχουν προσομοιωτές «Fuel Eco». Κάθε παίκτης, οδηγώντας ένα φορτηγό θα πρέπει να παραδώσει τα εμπορεύματα σε συγκεκριμένο χρόνο, χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο. Νικητής θα είναι αυτός που θα συνδυάσει τον καλύτερο χρόνο και τη χαμηλότερη κατανάλωση.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ EURO 6

Συνδυάζοντας διαφορετικές τεχνολογίες ο Γάλλος κατασκευαστής φορτηγών είναι πλέον σε θέση να προσφέρει στους πελάτες του υψηλής απόδοσης κινητήρες που μειώνουν τους ρύπους και διατηρούν την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, και όλα αυτά στο πλαίσιο των αυστηρών προδιαγραφών Euro 6.

Για τη γκάμα των βαρέων φορτηγών η Renault Trucks θα προσφέρει έναν νέο 6κύλινδρο κινητήρα 11 λίτρων ο οποίος θα αναφέρεται ως DTI 11. Αυτός θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις ισχύος 380, 430 και 460 ίππων με ροπή 1.800, 2.050 και 2.200 Nm αντίστοιχα. Παρά το γεγονός ότι η αρχιτεκτονική του έχει πολλά κοινά σημεία με τον κινητήρα Euro 5, το νέο σύνολο καινοτομεί. Ο ψεκασμός καυσίμου βασίζεται σε ένα σύστημα Common Rail το οποίο προσφέρει εξαιρετικής ακρίβειας ψεκασμό υψηλής πίεσης και στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Ο DTI 11 κάνει χρήση της τεχνολογίας SCR, ωστόσο συνδυάζεται και η τεχνολογία επανακυκλοφορίας καυσαερίων κατά τις φάσεις εκκίνησης του κινητήρα ενώ υπάρχει και φίλτρο μικροσωματιδίων.

Οι ίδιες επιλογές έχουν γίνει και στην περίπτωση του μεγαλύτερου –επίσης 6κύλινδρου- κινητήρα DTI 13 που θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 440, 480 και 520 ίππων, με ροπή στα 2.200, 2.400 και 2.550 Nm αντίστοιχα.

Για τα μεσαίου τύπου φορτηγά της μάρκας έχει προβλεφθεί ένας νέος 4κύλινδρος κινητήρας 5,0 λίτρων, ο DTI 5 που θα αποδίδει 210 και 240 ίππους. Για πιο απαιτητικές καταστάσεις θα υπάρχει και ένας 6κύλινδρος στα 8,0 λίτρα με απόδοση –ανάλογα την έκδοση- 250, 280 και 320 ίππων και με τη ροπή να ανέρχεται έως και τα 1.200 Nm.

Από τη γκάμα κινητήρων της Renault Trucks δεν θα λείπουν για μεγάλο διάστημα ακόμα οι ήδη γνωστοί, αξιόπιστοι και οικονομικοί Euro 5 κινητήρες.

Διαβάστε Επίσης:

 

Tags: , ,